Xantia Muke po hidraulici

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ako nema curenja, možda neki dihtung ili što već, propušta tlak.

Da topliije vrijeme utječe, vjerojatno bi se onda svi hidrauličari spuštali.

Upravo gledam svojeg na dvorištu. Na istoj razini je kao i sinoć.
 

jurapz

New member
Mislim da ti je pustila anit-sink kugla, ona odozada u sredini, tu jedino nismo punili jer si rekao da si punio na ljeto, izgleda da je i ona otišla, nema ti nista drugo strašno biti, jer ona mora nadopunjavati tlak koji se gubi preko kocionog cilinda, sigurno da je ona u pitanju.
 

zoran37

New member
Ima li dovoljno LHM-a?
Ima dosta ulja, kad ju dignem skroz padne na minimum. Kad sam ju kupio falilo je 7 dcl i nije se htjela dići na max. jer nije bilo dosta ulja za to ali nije tonula ni nakon cjelog dana stajanja.

Fali ulja?
Ne fali LHM-a

Mislim da ti je pustila anit-sink kugla, ona odozada u sredini, tu jedino nismo punili jer si rekao da si punio na ljeto, izgleda da je i ona otišla, nema ti nista drugo strašno biti, jer ona mora nadopunjavati tlak koji se gubi preko kocionog cilinda, sigurno da je ona u pitanju.
Nismo ja i ti punili ništ na mom autu, zamjenio si me sa nekim. Biće red čini mi se naručit preko e-baya sve nove i ja sam miran tri godine koliko će bit kod mene.
 

jurapz

New member
Ma moja greška, ako nisi nista punio onda obavezno to napravi, to ti je trošak od 300kn pa ak se isplati stediti na tome;) , ako kupiš nove kugle preko e-baya pitanje je koliko su stajale na skladištu i koliko su pustile plina, zamjenske kugle drže dosta krače nego original, zašto bi kupovao nove ako možeš napuniti stare?
 

ExOduS442xb

Racing
Moj se takodjer prerano spušta, Gogi iz Citropolisa mi je rekao da može biti da kočioni cilindar uzrokuje problem, jer meni i papučica kočnice odbija nogu i kad se auto ozrači.

Ali definitivno kad sam auto ozračio prestao se tako brzo spuštati, radi se o BX-u, ali razlika nije prevelika, princip je isti.
 

jurapz

New member
Drugačije ti je kod bx-a, on se smije spustiti za 2-3 sata nije to nista čudno, samo moraš slušati koliko često ti 5. kugla klikne, moguče da ti zbog nje brže pada, xantia ima još dodatnu tu anti sink kuglu koja nadoknađuje pritisak koji se gubi preko kocionog i ona nebi smjela padat. Koliko ti se često čuje klikanje?
 

Matija

New member
BX počne padati najčešće zbog tzv. glavnog kočionog. Na Xantiji hoće padati iz istog razloga + loša antisink kugla.

U biti, treba ići nekim redom, prvo i osnovno, ako se nešto čudno događa sa hidraulikom treba provjeriti jesu li sve kugle na nazivnom tlaku. Ako jesu, onda je negdje dalje problem. Prije nego si siguran da su kugle OK, sve ostalo je samo nagađanje.

Jesi možda primjetio da nakon malo jačeg i dugotrajnijeg kočenja propadne zadnji kraj (odnosno dođe do korekcije visine natrag kad se zaustaviš)? To je recimo prvi znak da je antisink praznija...
 

Lakii

Well-known member
Bok. Ja sam novi.
Ali samo na forumu! ::grin:

Ima puno postova pa cu samo pisati o stvarima koje sam zapamtio!

Netko je napisao da mu se jako cuje servo i da vibrira i neravnomjerno radi. Je to rijeseno? Jer se moze raditi o jako jednostavnoj stvari, da mu pumpa vuce zrak. Nemora biti prljav filter ili faliti ulja, nego samo spojevi na rezervaru ili pumpi da su slabiji ili da je cijev napukla negdje. A sam servo nemora biti tih, pogotovo kad dode u godine...

Ovo sa spustanjem Xantie!
Pretpostavljam da je to model s antisinkom? Ima hydractive?
PS. antisink kugla ti nema nikakve veze s time sto ti auto preko noci padne!
 
Posljednje uređivanje:

jurapz

New member
Zašto ti misliš da nema veze, jel se slažeš da antisink nadopunjuje pritisak koji se gubi preko kočionog, a kočioni cilindar je povezan sa zadnjim krajem, još je pitanje kakva je 5. kugla koliko često se čuje klikanje ako je svakih 3-4 sec onda je otišla i ona, te dvije kugle su najzaslužnije za to i kada se pali auto a ono prvo padne zadnji kraj pa se digne to je isto antisink.
Za čega onda po tebi služi antisink?
 

Lakii

Well-known member
Ostajem pri onome da antisink kugla nema veze s tim sto ti auto padne preko noci! Doduse, s neispravnom kuglom osnovni problem postaje samo jos vise naglasen!

Jer, antisink kugla ti sluzi kao dodatna rezerva pritiska za zadnji kraj. To se u pravilu odnosi na zadnji kocioni krug, a posto je on spojen zajedno sa zadnjim amortizerima, pomaze i njima. Ali!

Kad ugasis auto, i kad nestane pritiska u sustavu, antisink se zatvori. I zatvori se na takav nacin da u potpunosti izolira amortizere. I od korektora i od kocionog ventila i od antisink kugle.
U ovom slucaju izgleda da zadnji amortizeri jako pustaju. Mislim mozda pusta i sam antisink-ventil, ali ovo prvo bi trebalo provjeriti.
A spomenuo je da tone i prednji kraj...

Znaci, trebalo bi malo pogledati koliko ulja curi kroz povratne (ili preljeva, kako god da ih nazovemo) cjevcice na svim amortizerima...
 

jurapz

New member
Prvo trebaju kugle biti ispravne pa onda dalje gledati, nisu xantie imale baš problema sa propuštanjem u povrate, po meni nije neki strašan problem ako auto pada preko noći ako su kugle prazne to je normalno, kada su napunjene kugle treba slušati koliko često se čuje klikanje, to je najbolji pokazatelj jel ima curenja u povrate u sustavu, i onda naravno gledati koji kraj prvi pada i sve to. Ja imam slučaj na svom xm-u v6 s1 89 god kada su sve kugle dobre pa auto klika svake 3-4 sec i čim se ugasi više nema pritiska u sistemu i sve sam pokušavao i na kraju je letva volana kriva i sada se ide u zamjenu, letva nije baš uobičajna da se gubi pritisak na njoj nisam nigdje pročitao da je netko imao takav problem al eto ja imam:(
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh