Iskustvo s C-Elyseeom

Cutac

Prèkaroš
To nije zamjerka,to je feature i na skupljim Citroenima.
:confused:
Meni je na c4 gornji dio gumiran, a naslon za ruku i panel oko njega je imitacija kože. Hrapava plastika je samo u pretincu.

A na VTS-u ni to nije obična plastika, tamo su cijela vrata prekrivena nečim, osim naslona, koji je alkantara.

Ne može c5 biti gori valjda.
 

Spawn

Well-known member
:confused:
Meni je na c4 gornji dio gumiran, a naslon za ruku i panel oko njega je imitacija kože. Hrapava plastika je samo u pretincu.

A na VTS-u ni to nije obična plastika, tamo su cijela vrata prekrivena nečim, osim naslona, koji je alkantara.

Ne može c5 biti gori valjda.
Na c5 cockpit je odlican. Ali plastika na vratima tj. drzaci za ruku,plastika kod mijenjaca ,tipki za hidro,el. kocnica,naslon za ruku ako nisu iz Exclusive modela,gule se i uzasno skripe. Odavno nisam vidio losiju plastiku u malo boljem automobilu poput c5
 

Cutac

Prèkaroš
Na c5 cockpit je odlican.
Ja pričam o vratima, ne kokpitu. :)

Meni, da kucnem o drvo, niti jedan Citroen ne proizvodi ni najmanje škripanje ili neželjene zvukove.
VTS pretpostavljam jer je Exclusive, a c4 je samo dobar :D

Meni plastika na središnjem tunelu nije nešto loša. Je, hrapava je, ali je puno finija nego prave jeftine plastike(Panda recimo).
Lošija je nego što je recimo u A3, ali za cijenu zanemarivo. A i drukčiji je dizajn središnjeg tunela, sa ovime u Citroenima nemaš ni doticaja, a na onom ti ruka stoji na njemu.

Ne znam za Elizea, ni za c5, ali ja sam sa površinama u c4 i VTS poprilično zadovoljan.
Iznenađujuće da c5 ima lošije odrađen taj dio. :surprised:

Makar me inače ne diraju takve stvari dok je sve tiho i u mint stanju.
Želim da ono što diram bude mekano i ugodno, a za ostalo me baš briga. :whistling:

A Elize je jeftiniji auto, za očekivait je slabije materijale, izolaciju i sl.
Uvijek ga možeš unaprijediti.

Postoje tapiciri, a možeš čak i sam. Staviš neku alkantaru sa dobrom podstavom na sve što dotičeš i recimo na vrh vrata gdje oslanjaš ruku i eto :)
 

Spawn

Well-known member
Ja pričam o vratima, ne kokpitu. :)

Meni, da kucnem o drvo, niti jedan Citroen ne proizvodi ni najmanje škripanje ili neželjene zvukove.
VTS pretpostavljam jer je Exclusive, a c4 je samo dobar :D

Meni plastika na središnjem tunelu nije nešto loša. Je, hrapava je, ali je puno finija nego prave jeftine plastike(Panda recimo).
Lošija je nego što je recimo u A3, ali za cijenu zanemarivo. A i drukčiji je dizajn središnjeg tunela, sa ovime u Citroenima nemaš ni doticaja, a na onom ti ruka stoji na njemu.

Ne znam za Elizea, ni za c5, ali ja sam sa površinama u c4 i VTS poprilično zadovoljan.
Iznenađujuće da c5 ima lošije odrađen taj dio. :surprised:

Makar me inače ne diraju takve stvari dok je sve tiho i u mint stanju.
Želim da ono što diram bude mekano i ugodno, a za ostalo me baš briga. :whistling:

A Elize je jeftiniji auto, za očekivait je slabije materijale, izolaciju i sl.
Uvijek ga možeš unaprijediti.

Postoje tapiciri, a možeš čak i sam. Staviš neku alkantaru sa dobrom podstavom na sve što dotičeš i recimo na vrh vrata gdje oslanjaš ruku i eto :)
Centralna konzola i tucke na vratima skripe cim ih dotaknes ,centralna cijela,narocito u zavojima. Bezveze. Mislio sam da samo moj skripi a onda provozao malo druge i samo Excluzive skripi luno manje.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Svašta. To baš baš nisam očekivao čuti :surprised:

Mislim, ne ni zato što je srednja/viša klasa, nego zato što klasu niži Citroeni ne škripe..
 

pokra89

Well-known member
Mislio sam da samo moj skripi a onda provozao malo druge i samo Excluzive skripi luno manje.
meni centralna ne skripi samo kod modela koji imaju onaj navdrive 3d (multimediju s onim ikonama telefona). zasto je to tako, ne znam, ali sam vidio da svi koji imaju neku drugu multimediju, ili nemaju uopće navigaciju, a imaju onaj pretinac iznad pepeljare, škripe. pretpostavljam da je to zato jer je centralna konzola popunjena, pa nema nigdje lufta, dok kod ovih ostalih ima. opet kazem, pretpostavljam, mada ne mora znacit.

o ručkama na vratima je suvišno pričati, nisam još naišao na jadnije i gore rješenje uzevši u obzir sve marke, modele, tipove i godišta auta.
 

Markk

New member
Moj C-elysee za sada ne škripi ništa i nadam se da če tako još dugo ostati ��.
Realno nemože se očekivati neznam ni ja kakvi luksuzni materijali za taj iznos.
Mene je moj auto izašao 96 300kn (jedina doplata je bila za metalik boju), za taj iznos se nije moglo kupiti bolji auto (dizel, s tom opremom, tolikim prtljažnikom), obišao sam sve auto kuće, opcija je bila ili C-elysee ili dacia sandero/logan i 100% sam siguran da sam bolje odabrao. Prijatelj mi ima novi sandero 0.9 sa plinom i nemože se po ničemu mjeriti s citroenom

Sto se tiče te spojnice na katalizatoru to su mi rekli kada sam bio na redovnom servisu da im je došla kampanja da to treba mjenjati na vozilima kako budu dolazili na servise jer kao ništa to nije hitno nego postoji mogućnost prohrđavanja, meni su rekli da su naručili nekakvu pastu koja im treba da se to premaže kada se bude mjenjala spojnica i da će me zvat čim stigne pa da se to riješi.



 

Markk

New member
15" iako sam je moja želja bila 16-tice stavit ali auto sam dobio na čelićnim felgama s ljetnim gumama a uzeo sam auto 25.11 pa su mi odmah trebale zimske gume pa sam njih namontirao na te čelićne felge pa su mi ostale ljetne gume bez felgi, nisam htio sad prodavat te gume za neke male novce da bi si kupio 16 gume i felge nego sam slučajno naletio na jednoj internet trgovini na ove felge na dobru akciju, sve 4 sam platio 1380kn + 16 šarafa za alu felge

 

diegos

Well-known member
lijepo izgleda ovaj elize, vjerujem da je i puno bolji od dacije, sandero je užas...
nije loša cijena za felge :)
 

Blaster

New member
Od Dacija Logan je atraktivniji izgledom, i vjerujem da ima veću ponudu opreme. Kolika je razlika u cijeni?
Dacia na cesti ima poprilično, dok sam ovaj Citroen sada prvi put i vidio. Na cesti nisam još uvijek.
Možda prije ide uz bok Renault fluence?
 

Markk

New member
Renault fluence više nije uopće u prodaji (neznam do kada se prodavao ali prije godinu dana nije gs više bilo u ponudi uopće)
Kada sam kupovao auto logan 1.5 dCi s manje opreme i bez metalik boje je bio oko 85 000 (neznam sad točno, imam još negdije ponudu od koncesionara pa ču baš potražiti) ali kada bi se dodala metalik boja, tempomat, volan po visini, vozačevo sjedalo po visini, retrovizori i kvake na vratima u boji vozila,...
Nevjerojatno mi je da se mora doplatiti za volan i sjedalo da se može po visini narediti (osim u najskupljoj opremi), neka akcija je bila u dacia na opremu life i ja sa svojih 190cm i 110kg sam imao problema općenito s ulaženjem u auto, čak i u dastera jer nije bilo moguće volan podići i noge su mi dirale volan stalno,

Još razloga zašto sam se odlučio za citroena a ne za daciu
Citroen 4 god. Garancije
Dacia 2 god. Garancije
Citroen dizel 100ks
Dacia dizel 75ks
Citroen puno više opreme
Dacia spartanska oprema
Citroen kasnije ču dobiti više novaca u prodaji auta
Dacia gubi na cijeni nenormalno
Citroen ljepši iz vana i iznutra (moje osobno mišljenje)
Citroen je citroen
Dacia je ipak samo dacia
 

Blaster

New member
Sve si u pravu, osim da ni dacijama ne pada cijena olako.

Nego, taj Citroen nije za usporedbu sa Dacia Logan. To sam možda mislio napisati. Prije ide uz bok sa Renault fluence (za koji kažu da je pandan Dacija modelu). Uvijek bi prije Citroen ili Renault nego Dacia Logan. Nemam loše mišljenje o Dacia, ali da uzimam u toj klasi onda je izbor i više nego jasan. Npr, od Dacia bih uvijek odabrao duster nego neki skuplji Citroen ili Renault model. Zašto? Zato jer takav auto ne treba zadovoljiti šminkom, opremom isl, nego treba biti trajan, surovi naravno pristupačan cijenom .
 
Na vrh