Moze se desiti zbog bilo koje greške u komunikaciji između mnogih elektronskih modula u autu, a one se mogu desiti zbog lošeg kontakta na nekom konektoru, pada/skoka napona na nekom od modula, zbog probijanja mase negdje na žici ili spoju, dakle , zbog jako puno razloga.kažu u servisu da se zblesirao, ništa strašno, zašto se to može desiti?
Svaka čast tebi,moj bi već bio u oglasniku odavno. Da si malo drukciji (klasičan HR građanin) sad bi već vikao po forumima koje smeće je Citroendanas opet palim ujutro, pali se engine fault, ali auto radi normalno - nije pomoglo gašenje paljenje
otišao do tratinske da mi na dijagnostiku stave, opet kaže međusustavna mreža CAN, pa je reko čovjek da sutra dođem sa rezervnim ključem da mi reprogramira BSI
pitao sam za detaljan log, nije uspio naći..valdja će reprogramiranje riješit
auto najnormalnije radi..neznam šta zeza
Softver je jedna odvratna stvar!odradili danas taj BSI reprogram, za sada je sve ok, nadam se da neće zezat više
ja sretniji kad je mehanika u pitanju, bar znam na čemu samma sretan sam da nije neki mehanički kvar
Mehaniku čuješ, vidiš, osjetiš, znaš šta je, a struja može biti bilo šta.Mehanika je najlaksa. Zamijenisni ides dalje.
Probaj kljuc ponovo sinkronizirat. Imas postupak negdje opisan.je ručica je uvijek na auto, a jel moguće da nešto preko dijagnostike treba upalit?