Moj Citroen C5 1.6 eHDI

Doomsday

U prolazu...
Ups, sad sam malo pronjuškao, i Exide Premium nije baš za start-stop sustave... A Fulmen ili Exide je ista stvar...

Ona AGM Varta sa linka ipak mislim da bi ti bila OK, ako je vjerovati podacima o trajnosti, u rangu je sa Exide start-stop EFB linijom, ali je sa jačom strujom starta od 760A (EFB 70Ah ima 720A)...

Exide start-stop AGM je kvalitetniji tj. po podacima trajniji od Varte, pa ako nije puno skuplji, bolji je izbor... Iako, ta AGM tehnologija, kako je na jednom mjestu navedeno, montirana u prostoru motora mora imat poboljšanu izolaciju, što pretpostavljam da tvoj C5 ima obzirom da navode kako je imao AGM tvornički ugrađen...

:cool:
 

Milosh

Test

Doomsday

U prolazu...
Ma ne samo sa service, nego i sa slike postojećeg akumulatora se vidi da je to taj tip...

Znači, po meni, nemaš problema...

Valjda...

:whistling:

:D
 
Posljednje uređivanje:

mamut

C5
Donator foruma
evo riješeno, 1025kn me na kraju ispalo, 2 godine garancije



milosh na onom tvom linku je 40 mjeseci garancije, kako je takva razlika :wtf:
 

mamut

C5
Donator foruma
ovdje sam uzeo, jedini je mogao nabaviti danas a i povoljna cijena http://www.prudi.hr/


btw. evo još cijena, malo sam se šokirao:

Tokić 1300kn
beren 1800kn
Inteks 2200kn

:whistling:

auto imam 2 godine, s&s sustav je radio prvih par mjeseci, iako ga uvijek gasim čim sjednem u auto, tu i tamo upalim da vidim i znam da ne radi godinu i pol

sada s novim akumulatorom radi, znači da je onaj aku već dugo bio preslab, al eto nije pokazivao nikakve probleme
 

Cutac

Prèkaroš
Daj da iskoristim tvoju temu, kad je već rasprava o tome :D

Ne bi trebalo biti problema ako stavim aku jače struje i većeg kapaciteta?
Za struju kužim da ne bi trebalo biti, ali veći kapacitet?
 
Na vrh