Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Ciki vts

New member
A odakle dolaze.U auto klubu su nabrojani svi problemi koje proizvđači imaju zbog Japana i djelova za aute koje oni proizvode, a zbog čega su i rokovi isporuka produženi.
Ma glupost, samo se izvlace, tak i tak to nema veze sa japanom kad se sve radi u kini.

BT je francuska ako se ne varam, a parking senzori italija, meta system.
 

igp

New member
Bok društvo.
Et', registrirao se i ja.
..Najprije lijep pozdrav svima!

Novi C4 naručen (jedan od ovih povoljnih 1.6 VTi Attraction).
...pa bih volio da se netko javi tko je prešao podosta km s tim motorom.
Kakvi su utisci, potrošnja (iskreno) i da li je bilo kakvih problema (brtva glave npr, bobina...)
Negdje sam čitao da je taj motor star oko 1,5 god. Da li je to istina i koliko je drugačiji od prijašnjeg 1.6 16v?

Eto, za početak toliko...
pozdrav,

evo ja sam ucinio dosad 4000 km. imas sve moje utiske i iskustva na topicu
novi c4 - igp.

btrvu glave i bobinu zaboravi za ovaj motor. inace, to su dvi stvari koje su mi otisle na proslom autu p-307 1.4 i stvarno je bilo tih problema s tim motorima.

a nesto za sve ostale - sto ste se toliko uhvatili potrosnje, isticanja male potrosnje dizelasa ili prednosti nad benzincima. zabolit ce vas glava od pustih racunjanja i pokvarit ce vam se BC od stalnog resetiranja. auto je da se vozi, ako te opterecuje potrosnja benzinca, kupi mali auto sa malim turbo dizelasem ili 1.1 benzinac i gazi ih. koliko god pazili, saltali, sporije vozili, auto ima svoju potrosnju koja je svima bila poznata kod kupnje i tu nema odstupanja. zna se odavno koliko trose moderni dizelasi 1.6 i vti motori.

tko jos radi motore te snage sa potrosnjama 12+ litara, taj nema sto vise traziti na marketu. zato ako ste kupili ta auta, tocite, vozite, cuvajte glavu, uzivajte i ne opterecujte se.
realno, zahvaljujuci recesiji, svi smo kupili auta dosta ispod cijena koje su vladale do prije 1 godine. mene je iste novce 115 tkn, 2005. kostao p-307 1.4 sa rucnom klimom, abs i 2 zracna.

imamo stvarno dobra auta po povoljnoj cijeni i zato uzivajmo
 
Posljednje uređivanje:

1587 VTS

New member
a nesto za sve ostale - sto ste se toliko uhvatili potrosnje, isticanja male potrosnje dizelasa ili prednosti nad benzincima. zabolit ce vas glava od pustih racunjanja i pokvarit ce vam se BC od stalnog resetiranja. auto je da se vozi, ako te opterecuje potrosnja benzinca, kupi mali auto sa malim turbo dizelasem ili 1.1 benzinac i gazi ih. koliko god pazili, saltali, sporije vozili, auto ima svoju potrosnju koja je svima bila poznata kod kupnje i tu nema odstupanja. zna se odavno koliko trose moderni dizelasi 1.6 i vti motori.
:stovanje:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
sto ste se toliko uhvatili potrosnje, isticanja male potrosnje dizelasa ili prednosti nad benzincima.
A, slušaj. Netko se hvali duljinom one stvari, netko (malom) potrošnjom - diesela. :D
 

Zdravac

New member
hvala svima na odgovorima!

Zdravac taj motor je zasad ok, jedino sto bi ja uzeo dizela zbog potrosnje
Ma slažem se za dizela, ali pazi ovo - s obzirom da najjeftiniji dizel u attraction izvedbi košta 109 000 kn, i ako se doda paket Look 1 (što sam i ja dobio dok sam uzimao ovog benzinca), + metalik boja, dolazimo do sume od (ajd oduzmemo neki popust) = 115 000 kn !!!!!

Mene je moj benzinac izišao ravno 24 500 kn manje - i to boja siva shark :cool:

E pa sad - Ak stavim na papir, to će proći godine dok vratim tu lovu s dizelom.

Jedino bih volio znati odakle su stvarno došli ti C4 120 VTi benzinci sa Attraction opremom, jer sam u nekoliko Citroen kuća dobio oprečne odgovore.
 

Zdravac

New member
Nesmijem ti rec ;)
hehe, možda je i bolje da neznam. Još će ispasti da je to trebala biti neka humanitarna pomoć žblj kvalitete za afričke zemlje. :confused:

- no bilo kako bilo, sad je gotovo - auto je zakaparen.

može na pm? :meh:
 

Monk

Different Spirit
Samo bih se nadovezao na ono sa Japanom - istina je da neke opreme i boje trenutno nisu raspoložive u Citroenu zbog situacije u Japanu konkretno zbog Fukushime jer je ta elektrana snabdjevala okolne tvornice u kojima se proizvodi pojedina oprema i u kojima trenutno nema struje...
 

macola

New member
Laky ! opet ja , imam dvojbu ( iako neznam da li mogu naknadno naručit ,ali s obzirom da još nije u proizvodnji?? valjda mogu)

paket senzor 2 mrtvi kut - o.k.
tlak u gumama - bezveze ( imam pa znam)
ALI biksenonska zakretna svijetla uf uf ( volio bi , a ne znam kakva su )

POMOZI sa savjetom



p.s.
imam na laguni i ksenon (kratka) jaaaako su dobra u snopu koji daju ,ali je snop malen pa nezam za c4 jel to bolje - naprednije
i one lajsne bi uzeo ,ali su skupe??? ( 1150 kn bočne i 4?? iznutra na pragu?
 

Olaf

New member
Tlak u gumama i je glupost. Xenon farovi svjetle dobro na mom testnom. Mrtvi kut je ok dodatak.

Mozes pitat i Monka
 

macola

New member
pošteno!
a da li se isplati 7900 kn
da preformuliram da li bi ih Ti uzeo?

Monk je isto dobro došao sa odgovorom hvala
 

Monk

Different Spirit
@ macola
Eto ja bih uzeo xenon jer Citroen s tim bar nije imao problema (kao što ih je recimo imao Renault) a i svijetle odlično, slažem se da je tlak u gumama bez veze ali usavršili su ventile pa više ne pucaju, a mrtvi kut više-manje i nije neka potreba. A kakav bi to C4 2.0 HDi Exclusive bio da nema xenon... U toj opremi to se podrazumijeva.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh