C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Ja bi se razljutio i sipao mu 10w40. Nek trosi..
Možda nije do debljine ulja, mislim da je PCV veliki krivac.
Kako god, mislim da bi mi bilo preskupo da na starom autu idem ganjati sređivanje. Em nema malo kilometara em se ne isplati. Dobar je za sada.

Ne razumijem zašto opet PSA ako insistiraš na benzincu
1.2 Puretech se čini dosta boljim. Barem ne nalazim serijske greške po internetu.
Ajde mi daj auto koji nije 308. Mora lijepo izgledati, imati preko 120 konja, LED farove(može i xenon), tempomat i Android Auto.
 

Cutac

Prèkaroš
Sutra dobiva CeraTec, 170 kuna. E ako ne prestane toliko piti nakon toga, stvarno će početi dobivati W5 ulje, i to 10W-40. Pa nek onda za:cenzura::cenzura::cenzura:ava :cenzura::cenzura::cenzura:eek: sam ga.
 

Cutac

Prèkaroš
Ulje na 101% pa nisam sipao CeraTec. U medjuvremenu se pokušavam dovesti u red malo pa da saltam na 2500-2800 u normalnoj voznji, umjesto na 3500.
 

Cutac

Prèkaroš
A nije, manji je napor više slabih eksplozija nego manje jakih, plus što je temperatura u cilindru niža.

Ne mislim da ga tučem na punom gasu nego normalna vožnja, kad ti do 50-60 treba 15 sekundi.
 

Milosh

Test
Ima smisla to što govoriš ali meni više ima smisla ona: manji obrtaji - duži radni vijek.

Pri tome naravno mislim na radni vijek ležajeva i drugih elemenata koji se habaju usljed trenja. Što su manji obrtaji na kojima neka mašina radi, sporije je habanje i duži radni vijek.
 

Cutac

Prèkaroš
Obadvije stvari su bitne, ali sa dobim mazivom je habanje praktički nepostojeće, dok se sile osjete. Ležajevi više trpe kod visoke sile nego kod visokih okretaja.
A i na niskim okretajima sa jakom eksplozijom je klip jače stisnut uz cilindar(jer ne ide okomito nego na kant) i trenje je veće.

manji obrtaji - duži radni vijek.
ima smisla ako voziš neku konjinu od motora tipa V8 od 5 litara jer on bez pol pardona na 1500 okretaja ima ogromnu snagu i ne samo da su niski okretaji, nego je i potrebno malo gasa.

Što su manji obrtaji na kojima neka mašina radi, sporije je habanje i duži radni vijek.
To je istina ako su uvijeti stalni. Znači opterećenje x, okretaji y sa pomakom od +-0.5%.

Kod ubrzanja recimo ako ti ubrizgava više benzina na nižim okretajima, jače "ispire" ulje sa stjenki cilindara, a zbog niskih okretaja pumpa ulja manje ulja tjera da "nadoknadi to isprano ulje".

Da, na niskim okretajima je manje pomaka po sekundi, ali su pomaci koji postoje puno "jači", kako da se izrazim.

Za ove pichkiće ispod 2, 2.5 litre je najbolje da se drže konstantno na 3000 okretaja.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Cutac, ove tvoje teorije su mi u podsvjesti... saltam maloprije, gledam obrtaje i zamisljam klipnjacu kako gura klip... ocu dat sad malo medjugas pa ga onda... :D wtf?
 

Cutac

Prèkaroš
Ma mozes i bez toga, ali meni su te stvari zanimljive, tako da... :D

Ali da, u podsvijesti i ja konstantno racunam u voznji. Mogu navrnuti muziku i pjevati, biti u razgovoru ili biti pospan, ali senzor zvuka motora i polozaja gasa su uvijek aktivni :D

A međugas(rev matching) mi je rutina u doslovno svakom saltanju, jedino sto rijedje koristim je double clutching, to uglavnom koristim na hladnu getribu ili tipa kad u VTS-u iz 4. Idem u drugu na 80-90, cisto da ne mucim sinkroni.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Doublecluch mi je stalno u zadnje vrijeme na hladno, prije ces ubos 12parova nego prvu i rikverc isprve! Nikako ulje zamjenut uzeo ga ima mjesec... ja zalutam pod blok motora, kad suvozacica drzi predavanja... to mi je safe zone :)
 

Cutac

Prèkaroš
ja zalutam pod blok motora, kad suvozacica drzi predavanja... to mi je safe zone
Ležiš i misliš si "padni i spasi me" :D

prije ces ubos 12parova nego prvu i rikverc isprve!
Meni rikverc zna zapeti, u c4 puno rijeđe, a prvu samo štedim sinkroni. Ali kad je hladan u sve brzine idem sa double clutchingom.

Pogotovo po zimi, to je ružno, ne zna se koji od Citroena ima gori mjenjač :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Znas scenu iz glup gluplji kad jim ceka spoj za sankom s kaubojskim sesirom a ona iz fbi-a mu nesto sere a on njoj nakon nekog vremena: I don't care!!!
 

Cutac

Prèkaroš
Prosao Zlatko kraj mene maloprije, ne hebe ga ni pol posto.
C4 natjerao na 185, znaci nije izgubio snage u ovih 7 godina.

Ovaj ne troši ulje nego me zahebava.
Spojio na dijagnostiku, 98%. Prekjučer bilo 101%. To je, pretpostavljam, od jedne litre, tj. od min do max.
Od prekjučer do sada napravio 400 km, jučer 300, 100 autocesta na preko ~4200 okretaja, 140 stara cesta na(većinom) 2700-3100, 60 po Zagrebu, uglavnom sa gustim prometom.

Ako 100% je jedna litra, onda opet troši(računski) litru na 10 tisuća.
Znači da nikada neće potrošiti dovoljno da uspem CeraTec...:mad:
 
Na vrh