C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Novi cep rashladne ne klikne kad se otvara. Znaci nema onoga da se vrti, zapne pa da treba jace okrenuti. Ali na vruc motor se cuje kad pusti. Proizvodjac je febi.
 

Cutac

Prèkaroš
Mjesecno ciscenje motora i auspuha odradjeno, rashladna cijelo vrijeme na 94, razina ostala ista.
Wunderkid na otvorenoj na 80-110 trosi 4.7, a ide preko propisane maksimalne brzine.
I onda VTi motor ne valja, ccc... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Tko nije vozio Citroen ne zna što propušta :)

E da, malo preko mjesec dana i dnevno i dalje radi. Znači da je brušenje kontakata sredilo stvar. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Otkrij nam trik, sta si tocno napravio?
Došao, rukovao se sa ispitivačem, platio 360 ili koliko kuna, malo pričao sa ispitivačem kraj auta i to je to :)
Isto tako i na Pandi, ali ona nema OCC i ne treba perače farova pa sam preskočio rukovanje :D

Tehnički riješen!

Prednje kočnice 3000N, zadnje 2000N i 1900N.
Ručna 1600 i 1800.

Na leru je povišena vrijednost kisika, 0,870 u odnosu na maksimalnih 0,500%. Na 2630 okretaja razina kisika je dobra.
Komentar na ovo?

 

Dalibor

Dado Tornado
Na leru je povišena vrijednost kisika, 0,870 u odnosu na maksimalnih 0,500%. Na 2630 okretaja razina kisika je dobra.
Komentar na ovo?
auspuh savršeno ne dihta, tj. negdje "pušta", ali nije nešto čime se treba zamarati
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nedavno sam bio pod autom i nema traga ni hrdji ni supljinama.
Ne možeš to tako vidjeti. :) Nisi ga trebao ni gasiti pred tehničkim. Pustiš ga da radi cijelo vrijeme dok obavljaš prijavu... Eko-test izvrstan. :)
 

Cutac

Prèkaroš
nisam ni napisao da je šupljikav ili hrđav
Aha, kužim te.
Ne možeš to tako vidjeti. Nisi ga trebao ni gasiti pred tehničkim. Pustiš ga da radi cijelo vrijeme dok obavljaš prijavu... Eko-test izvrstan.
Ma šta bi radio bezveze.
Ne dira mene prolaznost, čisto me zanimalo što tko ima za reći za kisik :)
Evo rezultat tehničkog od neki dan od bratskog VTi-ja
Tebi je ler dosta viši nego meni i pod gasom su ugljični monoksid i kisik skoro duplo veći nego meni :thinking:
Je da su tebi okretaji viši, ali ne vjerujem da 300 okretaja čini toliku razliku.
Ti imaš manje nesagorjelog benzina, zanimljivo.
 

Runner

Member
Nisam detaljno proučavao, niti se posebno zamarao s rezultatima, eto linkao sam čisto za usporedbu da imaš... Sve je to dobro :weeabooface:
 
Na vrh