visaluteju
Well-known member
Imao sam i ja neki tako sprej, nije los ,al treba redovno mazati a ja zaboravim... kad bi ovo htjelo izdrzati jedno dvamjeseca pa kupiti vise i tako ljepiti
Nije tu bitno koliko auto može ici već po meni igra veliku ulogu gdje se vozi. Ja bi recimo na auto putevima dozvolio dosta vecu brzinu ( kao kod švaba ) ali opet kod nas je problem standard i dosta lošiji vozni park tj. auta su u lošijem stanju a ajd ti dokaži onom sa bemveom 90 godiste da je on opasnost ako vozi 180 na sat...a vala i autoputevi su nam loši...Ali brzu voznju u naseljenom mjestu ne bi tolerisao nikako i kaznjavao bi baš strogo. Isto tako pod uticajem alkohola. Ti kad vozis 180 ne znam koje auto i da koliko ima kratak put zaustavljanja kad ti nešto izleti naglo nema tu stajanja na vrijeme.Pa bokte današnji auti mogu sretno voziti 180-200 bez neke muke
Zato sam spomenuo Slavoniju. Kada god da sam išao kroz nju, bilo ljeto, bila zima, sa 150-160 su me svi preticali.po meni igra veliku ulogu gdje se vozi.
Brzina na autocesti nikad nije bila problem. Koliko u DE ima mrtvih na dionicama bez ograničenja.Dva mjeseca zatvora jer voziš 190?
Ajde, na ZG obilaznici može, ali šta za Slavoniju?
Uvoze jer su prije jedno godinu dana česi štrajkali protiv malih plaća ... a vw im je zaprijetio da će preslit proizvodnju negdje dugdje.e znam kolika su davanja na bruto plaću u Èeškoj. Znam da su svakako manja nego u HR.
Èeška je otišla toliko naprijed, da iz Hrvatske uvoze radnike za šaku kuna. Nema Èeha koji žele raditi više za te novce. I onda misle da su u Hrvatskoj našli crkvu u kojoj će boga moliti. Primjer: moj prijatelj je na jedvite jade, za iste novce, našao konobara u lokalnom restoranu za 7700 bruto (što je otprilike 1000€ bruto, koliko nude ovi iz agencije što ustupaju radnike Škodi), odnosno nešto malo više od 5500 neto, jer je prirez u Puli relativno "malih" 12% plus ne treba raditi u tri smjene.
Sretno, Škoda!
Moj čovjekIvan Dadić
Ma jok. Ne zna se jel bolje to što ne gledaju mrtvi kut, ne daju žmigavce i ne drže razmak ili to što ne znaju koristiti kružni tok, nemaju tehnički(dovoljno) ispravno vozilo i ne gledaju dovoljno naprijed, pogotovo u gradskom prometu.nije problem samo u vozačima