Neobavezni razgovori 💬

visaluteju

Well-known member
Imao sam i ja neki tako sprej, nije los ,al treba redovno mazati a ja zaboravim... kad bi ovo htjelo izdrzati jedno dvamjeseca pa kupiti vise i tako ljepiti :)
 

Cutac

Prèkaroš
https://vijesti.rtl.hr/novosti/hrvatska/3289835/ceka-nas-rigrozan-zakon-za-prometne-prekrsaje-kazne-su-astronomske-a-oduzimat-ce-se-i-vozila/?utm_source=sprajcFB&utm_medium=post&utm_campaign=organic&fbclid=IwAR2onwgNA_i-WwhuWOiYMv7tQSGd_uQvQbfJ8ulst_x0DcG9BCmo5xD-V8A
Dva mjeseca zatvora jer voziš 190?
Ajde, na ZG obilaznici može, ali šta za Slavoniju?

Nisam jednom vozio 150, a da me nekakav eskort pretekao sa miniumum 200.
Ovo za grad i alkohol podržavam, ali za brzinu? Pa bokte današnji auti mogu sretno voziti 180-200 bez neke muke, pogotovo ako nije sezona pa je prazna cesta.
 

visaluteju

Well-known member
Pa bokte današnji auti mogu sretno voziti 180-200 bez neke muke
Nije tu bitno koliko auto može ici već po meni igra veliku ulogu gdje se vozi. Ja bi recimo na auto putevima dozvolio dosta vecu brzinu ( kao kod švaba ) ali opet kod nas je problem standard i dosta lošiji vozni park tj. auta su u lošijem stanju a ajd ti dokaži onom sa bemveom 90 godiste da je on opasnost ako vozi 180 na sat...a vala i autoputevi su nam loši...Ali brzu voznju u naseljenom mjestu ne bi tolerisao nikako i kaznjavao bi baš strogo. Isto tako pod uticajem alkohola. Ti kad vozis 180 ne znam koje auto i da koliko ima kratak put zaustavljanja kad ti nešto izleti naglo nema tu stajanja na vrijeme.
 

Cutac

Prèkaroš
po meni igra veliku ulogu gdje se vozi.
Zato sam spomenuo Slavoniju. Kada god da sam išao kroz nju, bilo ljeto, bila zima, sa 150-160 su me svi preticali.

Koga bi neki biznismen u Passatu ugrozio ako bi po autocesti(naravno, tamo gdje može) vozio 180-200? Nikoga.
AC kroz Slavoniju i Dalmaciju je ista kao i ona u Njemačkoj na kojoj smiješ voziti koliko hoćeš.
Znači gore smiješ voziti koliko hoćeš, a ovdje ideš u zatvor na 2 mjeseca? Svašta.

Veći su rizik svi oni auti koji u bilo kojim uvjetima predstavljaju opasnost na cesti.
Koliko ih je samo na lošim gumama, sa lošim kočnicama? Neka kažnjavaju visoku brzinu na autocesti, OK, ali onda neka dovedu sve aute na cestama u red.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Tudumi uvode pravila i zakone,
krse ih s bjesnim limuzinama gdje stignu a u zatvor neidu! Zatvor i kazne su za garibe sto izidju na auto put jednom u pogodine i prisjedne im
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Dva mjeseca zatvora jer voziš 190?
Ajde, na ZG obilaznici može, ali šta za Slavoniju?
Brzina na autocesti nikad nije bila problem. Koliko u DE ima mrtvih na dionicama bez ograničenja. ;)

Alkohol, tvrđi problem, ali će u konačnoj verziji zakona baš to, siguran sam, biti izbačeno ili drastično ublaženo. Zašto? Zato jer u HR imamo barem 350-400 tisuća ljudi koji se svakodnevno opijaju. Službene brojke raznih zavoda su nešto manje, ali mislim da je 350-400 tisuća realno. Mialim da svatko od nas zna barem jednu osobu koja se opija na dnevnoj bazi. Tih 400 tisuća su vjerojatno i birači raznih politčkih stranaka. Tko će se njima htjeti zamjeriti na ovim, onim ili nekim izborima. :) Pitanje je, opet, retoričko. :rolleyes:

Poseban vrh: "Za vožnju "slaloma" li "lijepljenja" vozilu ispred ili za blendanje na autocesti kazna je 2000 kuna i jedan kazneni bod. "

Tko je ikad popušio kaznu za to i kako se tu u pravilu provodi? Osim ako baš netko mahnit naleti, pa "blica" presretaču? :angel:
 

Doomsday

U prolazu...
Gledajući prijedloge zakona, sve se čini kako pripremaju teren za puuuuno više kamera, i naplate putem istih...

Kamere na autoputu i na križanjima... Ovako, kad jednom odluče uložit u taj hardware, su sigurni da će se jaaako brzo 'isplatit' i nakon toga, čisti profit, moj bajo...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Bjelivuk, tocno, znam ne mali broj broj ljudi koji piju i voze. I to znam od onih koji popiju pivu, dvije, do krkana koji popiju 5, 6 pivi i voze ni sami ne znaju kako. I kada(ako) ih zaustave, dobiju kaznu, ostanu bez vozacke, ali u roku 5 dana pisu zalbe i idu plakati na sud pa jos dobiju vozacku nazad.
O brzini u naselju da ne pricam. Nisam vidio jedan Punto ili E46 da divlja po Sisku. Ogranicenje 40, skola, a mene uredno preticu po punoj pred pjesackim.
Ali zato ja dobivam palac dolje i trebam ici 60 dana u zatvor ako se kraj Novske provezem sa 180. Bas imamo pametne prometne strucnjake. Fino Dooms kaze, bitno da se kasa puni, a realno, sigurnost na cestama ostaje ista.

Marinići i Petrinja, dva motociklista unutar manje od 24 sata. U Petrinji mu vozac auta bez vozacke oduzeo prednost, u Marinićima je imao vozacku, oduzeo prednost.
Di se to kontrolira? Nigdje. Svi voze kao da je cesta njihova, pijani, pospani, na mobitelima, policije nema, a ako je i ima, vrlo vjerojatno je da se nece posvetiti prekrsitelju.

Ali autocesta? O da, tamo udaraju, i to zatvorskom kaznom. Hebote, vece su sankcije kada vozis 190 po autocesti nego istih 190 kroz Zagreb i pritom ubijes troje ili koliko ljudi.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne znam kolika su davanja na bruto plaću u Èeškoj. Znam da su svakako manja nego u HR.

Èeška je otišla toliko naprijed, da iz Hrvatske uvoze radnike za šaku kuna. :( Nema Èeha koji žele raditi više za te novce. I onda misle da su u Hrvatskoj našli crkvu u kojoj će boga moliti. Primjer: moj prijatelj je na jedvite jade, za iste novce, našao konobara u lokalnom restoranu za 7700 bruto (što je otprilike 1000€ bruto, koliko nude ovi iz agencije što ustupaju radnike Škodi), odnosno nešto malo više od 5500 neto, jer je prirez u Puli relativno "malih" 12% plus ne treba raditi u tri smjene.

Sretno, Škoda! :D

 

Cutac

Prèkaroš
Evo još nešto s čime se forumaši, pretpostavljam, ne bi složili - prebaciti grobove iz auta u javni prijevoz.
Èudno da nema policije kada mene leš za volanom ugrožava time što me ne vidi u mrtvom kutu, izgura me s ceste + ne čuje barem 5 sekundi trubljenja.
No ipak, važnije je popuniti autoceste kamerama da se popuni državni budžet.:)
 

Memphis

Active member
e znam kolika su davanja na bruto plaću u Èeškoj. Znam da su svakako manja nego u HR.

Èeška je otišla toliko naprijed, da iz Hrvatske uvoze radnike za šaku kuna. Nema Èeha koji žele raditi više za te novce. I onda misle da su u Hrvatskoj našli crkvu u kojoj će boga moliti. Primjer: moj prijatelj je na jedvite jade, za iste novce, našao konobara u lokalnom restoranu za 7700 bruto (što je otprilike 1000€ bruto, koliko nude ovi iz agencije što ustupaju radnike Škodi), odnosno nešto malo više od 5500 neto, jer je prirez u Puli relativno "malih" 12% plus ne treba raditi u tri smjene.

Sretno, Škoda!
Uvoze jer su prije jedno godinu dana česi štrajkali protiv malih plaća ... a vw im je zaprijetio da će preslit proizvodnju negdje dugdje.

Prosječna plaća u Škodi je 800 eura. A Škoda radi bolje nego ikada ...

"Škoda je trenutno unutar Volkswagen grupe prava tvornica novca. U posljednje tri godine operativna dobit ovog proizvođača automobila udvostručila se na lanjskih 1,2 milijarde eura, a marža je skočila na 8,7 posto. Time je Škoda postala profitabilnija od luksuznog Audija, izbivši unutar grupe na drugo mjesto, odmah iza Porschea. S druge strane, Volkswagen i dalje, globalno gledajući, prodaje više automobila od Škode, ali sporije raste u Europi. Kako mu je lani dobit pala za trećinu, marža se smanjila na svega 1,8 posto.

K tome, neosporno je da Škoda svoju profitabilnost može zahvaliti značajno nižim troškovima radne snage. Prema statističkim podacima, prosječna satnica u proizvodnom sektoru Èeške iznosi 10,10 eura dok se u Njemačkoj penje na 38,70 eura. No, pitanje je da li se u Volkswagenu kipte od bijesa jer automobilistički novinari sve češće Škodine modele ocjenjuju bolje na usporednim testovima od Volkswagenovih perjanica."
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prometni stručnjak tvrdi: Na autocestama treba ukinuti ograničenja, kao u Njemačkoj



Prometni stručnjak Ivan Dadić navodi kako povećanje na 140 km/h neće ugroziti sigurnost u prometu jer to ne bi bila prebrza vožnja te dodaje kako bi se na nekim mjestima moglo voziti i brže.

Smatra da bi kod nas trebalo primijeniti sustav kakav je u Njemačkoj, u kojoj, kako kaže, 'praktički nema ograničenja, osim na mjestima gdje je to posebno označeno'.

Na pitanje može li se onda zagovarati i povećanje ograničenja u gradovima na 50 kilometara na sat, Dadić smatra da to nije mala brzina, ali ima dijelova gradova u kojima bi se moglo ići na 80 kilometara na sat. 'To ovisi o kvaliteti ceste', kaže.

Cilj uvođenja restriktivnih mjera je smanjiti broj nesreća i smrtno stradalih na prometnicama. No prometni stručnjak zaključuje kako nije problem samo u vozačima, već u nekvalitetnom razvoju prometnog sustava koji je također razlog za prometne nesreće.

'Policija treba jednako tretirati sve te prijaviti i vlasnika ceste, a ne samo vozače, ako se na nekoj cesti stalno događaju nesreće', smatra Dadić.

Ako se ograničena brzina na autocestama poveća na 140 kilometara na sat, onda bi se moglo voziti 164 kilometra na sat bez dobivanja kazne, uzevši u obzir dozvoljeno prekoračenje od 10 posto te 10 posto na mjerni uređaj. Za vožnju 50 kilometara na sat iznad ograničenja može se dobiti novčana kazna od 15 do 50 tisuća kuna ili 60 dana zatvora, pisao je nedavno Jutarnji list.
 

Cutac

Prèkaroš
Ivan Dadić
Moj čovjek :D

nije problem samo u vozačima
Ma jok. Ne zna se jel bolje to što ne gledaju mrtvi kut, ne daju žmigavce i ne drže razmak ili to što ne znaju koristiti kružni tok, nemaju tehnički(dovoljno) ispravno vozilo i ne gledaju dovoljno naprijed, pogotovo u gradskom prometu.

Nema tog ograničenja brzine koje te može spasiti od ćoravog, nesposobnog ili nezainteresiranog vozača.
Zagreb-Sisak bilo koji radni dan od 12 do 18 sati(čak i da izuzmemo špicu(16-18 sati)), prosječan vozač svjedoči barem 10 do 15 primjera kršenja zakona ili nesigurne(kako se ono stručno kaže, rizične, jel je?) vožnje.


Ja bih dignuo ograničenja gdje se može(otvorena, autocesta), stavio 40 oko škola i kamere namještene na 40 između 6 i 22 sata, od 22 do 6 namještene na 50, uveo gornju granicu alkohola 0.5 promila(od 0 do 0.5 kazna 400 kuna, čisto simbolično), preko 0.5, ajde, 10 tisuća kuna(fino pehaka doma, malo rekreacije i triježnjenja) i stavio bih patrole na puno mjesta i to po 3 osobe, svaka sa lizalicom.
Žmigavac? Hop; puna crta? hop; zebra? hop...

Džaba ovi postrožavaju zakone kad ih ne provode kako spada.
Mogu staviti šta god hoće kad se svi vode mišlju "ma nema ih valjda, ko ih hebe". E pa da znaju da ih ima, bome bi pazili.
I uveo bih zakon da ako se nekoga uhvati u prekršaju, za svaki put kada kaže "ali", "joj", "prvi put", "molim te" da se kazna poveća za 200 kuna.

A autoceste...
Fino naći dobre programere, staviti brojače prometa i digitalne znakove i vezano uz promet(i vremenske uvijete, naravno) prilagođavati ograničenja. Od 80 u 4 popodne na ZG zaobilaznici, do bijelog znaka s crtama kod Novske kad u nekom vremenskom periodu prođe manje od n autiju.


A s druge strane, mogao bih si sve to gurnuti u prkno jer u ovoj državi bi trebalo 10 godina da se to iole počne provoditi. :D


P.S., a ovo 60 dana zatvora...
E to bi dobili ako bi vas policija zaustavila u trulji koja nije nego za CIOS(a takvih je vala hrpa).
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
@Cutac ti si se ubio za prometnog strucnjaka, a ne ovi papci! Njih treba stavit umjesto brojila prometa, tak da im vozila prelaze preko noznih prstiju! Al njihova misljenja se uvazavaju, a ti si ih guras u prkno!
 

visaluteju

Well-known member
[ame]https://youtu.be/atayHQYqA3g[/ame]

4x4 sa ljetnim vs 2wd sa zimskim, potpuno očekivano, mada trebali su uzeti audija umjesto bmw-a za test...iako sumnjam da bi bilo velike razlike
 
Na vrh