Kak bi moj frend istrijan rekao, pićka ćorava...
Otišao kod mehaničara, 80 kilometara, digli tlak u sustavu hlađenja, tlak lagano pada, digli auto, skužili da curi iz kućišta termostata. Super, termostat je u gepeku, dvije muhe jednim udarcem.
E kur*ina. Termostat koji sam ja uzeo(a kat. br. sam povukao sa service-a) nema isti konektor za senzor temperature. Točnije, senzor temperature na ugrađenom je integriran u kućište, ne da se vaditi. Konektori su samim time drugačiji.
Sad moram ići tražiti novi termostat i to svaki moram naručiti, pogledati i vidjeti jel odgovara. U najgorem slučaju moram u ovlaštenom uzeti...
Zašto termostati nisu isti? Zato jer je moj auto 2013. bio u ovlaštenom, bio je neki opoziv vezan za kućište termostata i na service očito stoji krivi kat. br. Ili je ovaj koji mi je radio ponudu u Sisku troglodit pa je dao krivi.
TL;DR Imam krivi termostat, napravio 180 kilometara za k*rac, idem se zahebavati dok nađem pravi(novu reviziju) termostat.
U međuvremenu, nove felge i 285 gume, noga 43 for scale