C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Rashladna na dnu ekspanzione. Dva tjedna nisam gledao i čini se da manje gubi sada kada je hladno.
Sljedeći četvrtak je zamjena termostata, nadam se da će se problem riješiti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kad vidim koliko spojeva ima, možda i prestane nešto curiti :D

Ili će počet još jače :twisted:
 

Cutac

Prèkaroš
Kak bi moj frend istrijan rekao, pićka ćorava...

Otišao kod mehaničara, 80 kilometara, digli tlak u sustavu hlađenja, tlak lagano pada, digli auto, skužili da curi iz kućišta termostata. Super, termostat je u gepeku, dvije muhe jednim udarcem.
E kur*ina. Termostat koji sam ja uzeo(a kat. br. sam povukao sa service-a) nema isti konektor za senzor temperature. Točnije, senzor temperature na ugrađenom je integriran u kućište, ne da se vaditi. Konektori su samim time drugačiji.
Sad moram ići tražiti novi termostat i to svaki moram naručiti, pogledati i vidjeti jel odgovara. U najgorem slučaju moram u ovlaštenom uzeti...

Zašto termostati nisu isti? Zato jer je moj auto 2013. bio u ovlaštenom, bio je neki opoziv vezan za kućište termostata i na service očito stoji krivi kat. br. Ili je ovaj koji mi je radio ponudu u Sisku troglodit pa je dao krivi.

TL;DR Imam krivi termostat, napravio 180 kilometara za k*rac, idem se zahebavati dok nađem pravi(novu reviziju) termostat.

U međuvremenu, nove felge i 285 gume, noga 43 for scale :D

 

Damaj

Active member
Ternostat ti odgovara jer si dobio upgrade verziju koja je unaprijeđena zbog čega rashladni sistem bolje funkcionira. Moraš kupiti dodatni kabel sa odgovarajućim konektorom (oko 300 kn) kojim ćeš ga prikopčati na džek. Ja sam imao taj slučaj (kupio sam original termostat) i poslije je grijanje u autu bilo puno bolje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da bi kakav električar to iz prespajao i za manje od 300kn... felge su brutala, baš bi mu legle
 

Cutac

Prèkaroš
Èek, znači ovaj sa posebnim senzorom temperature je noviji model?
Onda se bacam u potragu kabela.

Kabel je ovaj pod brojem 13?

Mislim da bi kakav električar to iz prespajao i za manje od 300kn.
Ništa kemijanje po c4, on do groba ide po PS-u :)

felge su brutala, baš bi mu legle
Èak su i jako lagane, brijem da su lakše od njegovih 16".

pa zar to stane na njega
Mujo će da pati, mujo će da skrati :D
 

Cutac

Prèkaroš
Jedna dobra i jedna loša vijest.
Loša je da rashladna curi jako brzo, svakih 300 km treba nasuti, a dobra je da zato što curi tako brzo nema potrebe za flushanjem i stavljanjem nove - već se promijenila!
 

Milosh

Test
Sve je to loše moj ti, jbg!

Ja pitao nekidan majstora za ono što mi je jednom nakon zamjene termostata i antifriza pao nivo, i dosuo sam pola litre destilovane. Pita me on jel nakon toga ponovo gubio, ja kažem da nije. Kaže on onda je najvjerovatnije bio negdje ostao vazdušni džep pa kad se konačno odzračio sistem popunio je džep i tako povukao antifriz, tj. smanjio nivo u boci. Kod mene za sad više ne gubi, ali ništa me ne bi iznenadilo. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Sve je to loše moj ti
Ugasio sam ga večeras i ne planiram ga paliti do utorka za 9 dana kada sam naručen kod mehaničara.

Ovo sa zrakom je i meni bilo kada sam mijenjao antifriz lani, to se skoro stalno dogodi kad se mijenja.
Meni curi iz termostata jer je ispod njega mjenjač, a na njemu ima bazenčić antifriza. Najviše me hebe što sam bar 150 kuna usuo već u hebenu ekspanzionu.

Ali ajde, za sada je dobar, svakome se desi da propiša rashladnu. Jedino što su francuzi autistični pa umjesto da stavim novi termostat, stavljam novi TIP termostata i još novo ožičenje. Pa bokte hebo ko da neki mod radim...
 
Na vrh