C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Cutac

Prèkaroš
Aj, budem :)

Sad sam imao nekog boga pa sam bio u autu. Dimi, ali ne baca oblak kao tvoj. Budem opet probao na nekom drugom benzincu.
Posaljem ti sutra video da te ne probudi ako imas upaljen zvuk.
 

Milosh

Test
Ajmo stručnjaci: glasno šištanje vazduha negdje na vrhu motora (unutar poklopca dekla, blizu čepa za ulje). Kad se tokom rada motora odvrne čep za dosipanje ulja on ga uvlači nazad, znači usisna grana nekuda pravi vakuum u motoru!

Ostalo sve normalno, zvuk, primanje gasa, mirno radi, normalno vuče, sve temp. normalne, nivoi svih tečnosti normalni, ne prijavljuje nikakve greške.
 

Milosh

Test
Da, izgleda. Èuo se sa seviserom koji je vjerovatno najupućeniji oko njih (momak koji radi u ovlaštenom, koji je radio servis lanca i zamjenu termostata i dihtunga dekla) i on kaže da je najvjerovatnije neka membrana u PCV-u. Na moje pitanje da li smijem tako voziti do Sarajeva jer za vikend planiramo taj put, kaže da smijem ali da ga ne forsiram nepotrebno i da pratim temp. Valjda će biti dobro.
 

Cutac

Prèkaroš
Na našoj Princezi je PCV ukomponiran u poklopac ventila, a to znači da popravak košta i da se ne može PCV skinuti, tresti, oprati...
Ja bih malo nagazio auto po nekim uzbrdicama, čisto da vidim što će se dogoditi.
 

Milosh

Test
Da, vidio sam da je u poklopcu, ustvari ne znam je li u samom poklopcu ali mu se ne može prići bez skidanja poklopca.

Ima još jedna stvar. To šištanje vazduha se inače samo malo čuje dok je hauba spuštena, a iz auta se ne čuje uopšte.

Ja sam juče to primjetio jer sam stao zbog nekog škripanja koje se odjednom počelo čuti iz motornog prostora. Škripi dosta glasno kad se digne hauba, a ne mogu utvrditi šta škripi. Zvuk je metal od metal, nije remen. I nije limena zaštita (heath shield) od turbine i kat. Kad dignem obrtaje prestane, a kad se ponovo spuste ono počne škripati.

To je juče počelo iz čista mira i prestalo nakon par minuta, i onda pola dana ništa. Sinoć opet počelo škripati.


Btw, sve više mi se sviđa Natali Dizdar i ona: Zamijeniću te boljim, namjerno (i bome ležerno)..


edit:

Evo jutros opet ništa ne škripi.

A evo kako je juče škripalo:

[ame]https://youtu.be/idvUN1ARrow[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ovo zvuci kao lezaj, bilo vanjskog trosila ili turbine. Plivajuci lezajevi se tako ne cuju.
Jel mozes snimiti recimo 20 sekundi zvuka? I probaklj nabaviti stetoskop pa osluskuj od kud dolazi.

Za PCV, ne možeš mu nista, ne da ga se rastaviti, ukomponiran je u poklopac. Mislim da je plastika čak varena, da ni sarafa nema.

E da, za cviljenje ovo... Kad bude cvililo odi i otpusti spaner kanalnog remena, da vidis hoce li prestati (trebalo bi). Postupak je da stavis kljuc/gedoru na spaner i vuces ga dok ne otpusti remen. Spaner je samo jaka opruga.
 

Milosh

Test
i kad ide na olx?
Nikad.
Ovo zvuci kao lezaj, bilo vanjskog trosila ili turbine. Plivajuci lezajevi se tako ne cuju.
Jel mozes snimiti recimo 20 sekundi zvuka? I probaklj nabaviti stetoskop pa osluskuj od kud dolazi.

Za PCV, ne možeš mu nista, ne da ga se rastaviti, ukomponiran je u poklopac. Mislim da je plastika čak varena, da ni sarafa nema.

E da, za cviljenje ovo... Kad bude cvililo odi i otpusti spaner kanalnog remena, da vidis hoce li prestati (trebalo bi). Postupak je da stavis kljuc/gedoru na spaner i vuces ga dok ne otpusti remen. Spaner je samo jaka opruga.
Hvala, pokušaću to sa španerom već sutra, ako bude škripalo.
 

Milosh

Test
Evo jedan update, ne tako veseo....


Poslije onih dešavanja sa škripanjem i vakuumom u bloku motora, auto i dalje normalno radi, uglavnom. Došao sam tako do Sarajeva bez ikakvih problema.

Kažem uglavnom jer mi se nekidan desilo da auto slabije vuče. Ponašao se isto kao Focus kad mi je bio otišao vakuum ventil i turbina se nije aktivirala. Ide on, ali ne vuče kako treba. Nema nikakvih poruka o grešci, ništa, samo malo slabije povlači. Odmah posumnjam na vakuum koji upravlja turbinom i na parkingu to uz pomoć kolege i potvrdim. Kasnije u toku dana samo od sebe ponovo proradi, poče vući normalno.


Dogovorio pregled u ovlaštenom, gdje mi je juče majstor potvrdio priču koju sam čuo preko telefona, da je to do PCV ventila i da je isti zavaren za dekl-poklopac glave, i da se mora cijeli dekl mijenjati.

Takođe kaže da turbina preko PCV-a dobija vakuum i da je zato bila zakazala, te da zbog tog neispravnog ventila može trošiti ulje više nego inače...

Što se tiče onog škripanja, nakon pregleda i slušanja mog snimka, kaže da je uvjeren da je to remenica alternatora. To naravno nije obična remenica nego ima u sebi stotinu nekakvih đavola (j**la ih napredna francuska tehnologija!).

Dalje, traži mi kataloški broj dekla i remenice. Broj dekla nađe ali broj remenice nema, daje mu samo komplet alternator. Kaže to treba skinuti alt. i remenicu pa onda na osnovu te tražiti zamjensku u radnjama, divno.

Provjerimo cijenu dekla, ima se šta i vidjeti, 495 KM (+ ruke naravno).

Sad pokušavam naći zamjenski ili polovan dekl i smisliti šta da radim sa tom remenicom. On kaže da ne preporučuje da dugo čekam sa zamjenom remenice jer bi se mogla raspasti pa možda napraviti još veće sr***.


Takođe sam mu ispričao kako su mi usuli First 0W30 u ovlaštenom (u drugom ovlaštenom), i on se naravno čudi. Kaže da su iz fabrike imali notu za taj motor da se zanemari prvobitni savjet i da se sipa gušće ulje. On preporučuje da uspem neko 5W40.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Generalno razmišljam šta da radim sa autom. Nikako da dođem na zelenu granu sa ovim motorom, ako takva grana uopšte postoji sa tim motorom. Motor bi po meni trebao biti najpouzdaniji dio auta, a da se mijenjaju druge stvari, potrošni materijali, a kod mene obrnuto. Nisu to za sada nikakvi katastrofalni kvarovi (osim lanca koji valjda mora otići kod njega), ali uvijek je nešto...

Razmišljam i planiram otprilike ovako, sad ću ovo srediti (nadam se na neki jeftiniji način) i time mu dati još jednu šansu. Ako poslije toga bude još neki kvar na motoru, i to ću srediti i tražiti novi auto. Samo se pitam koliko ću para ukupno dati na sve to. I bilo bi mi žao jer nisam još dovoljno uživao u njemu, niti sam završio sve što sam zamislio.

Sad trenutno razmišljam (i potražiću i stručno mišljenje) da skinem taj dekl da vidim kako izgleda PCV, može li mu se prići, može li se otvoriti i tako to. Možda se može problem riješiti samo čišćenjem ili nekim razrađivanjem..
 

Milosh

Test
Hvala Cutac!

Ispostavlja se da je mali dio poklopca ispod kojeg je PCV zalijepljen za ostatak dekla, kakvi genijalci! Koliko sam shvatio, kod nekih modela se može pristupiti dijafragmi ventila a kod nekih ne može. Nekima pomaže samo čišćenje.

Moraću pokušati tako nešto, samo ne znam kad.

Btw, kod nas na olx.ba se prodaje jedan C5 Exclusive, isto godište kao moj i isti motor, sa 110000 km. Moram ga nazvati da se izjadamo jedan drugome i da pitam šta je on sve prošao. :D
 
Na vrh