Znači neće da miruje ni dok je pokvaren...
Nekidan zamijenili remenicu alternatora (da podsjetim, stara je baš škripala pri okretanju rukom). Nakon toga upalili auto, sve pregledali, sve normalno, tada nije bilo škripanja.
Juče krenuo na posao, minut nakon paljenja poče opet da škripi. Isti zvuk, samo sada malo tiši i sada se čuje sve do 2000 obrtaja (prije se čuo samo na ler obrtajima).
Od tih elemenata vezanih za mikro remen sad ostaje španer kao najvjerovatniji krivac, ali nema veze, nije to ništa ozbiljno. Dogovorio sam da zamijenimo španer za 10-ak dana.
Nego, sinoć se vratio s posla i ostavio auto da radi pred garažom dok očistim snijeg, on upali ventilator motora. Pogledam temp. na tabli - nije se ni zagrijao, crtice ispod polovine. Klima ne radi. Utjeram u garažu i ugasim ga, ventilator radi i dalje. Èekam 2-3 minute, on ne staje. Upalim, on se ugasi i opet nakon par sekundi upali. Na tabli nikakvih poruka o greškama, Check dugme kaže No fault.
Istjeram ga iz garaže, reko' idem napraviti krug po naselju da vidim da neće doći sebi. Napravim krug, on radi cijelo vrijeme. Ugasim ga, on i dalje radi. Izvadim laptop i dijagnostiku i dok sam ga skopčao on aktvira Economy Mode i tek onda ugasi ventilator.
U motornom ECU nađem tri greške:
P061F - Greška motorizovane klapne (vjerovatno je to neki leptir za vazduh)
P0172 - Greška u regulaciji mješavine - mješavina prebogata
P2279 - Greška turbine
Moguće je da ova greška turbine postoji još od prije 7 dana kad mi se poslednji put desilo da neće da vuče jer turbina nije imala vakuuma, ali ove prve dvije su sigurno uzrokovane tom greškom klapne/leptira.
Obrišem greške, pogledam ponovo, nisu se vratile. Upalim, ne pali se ventilator. Ugasim, ponovo pogledam greške, nema ih.
Danas sve normalno.
Sutra put od 300 km sa dvoje male djece po snijegu, prave zimske radosti...