C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

markan1000

Well-known member
najvjerovatnije da ću uzeti Mondea MK4 facelift ili MK5. Nemoj se smijati
ja te razumijem, iako ovdje na forumu postoji snažnja anti-Ford struja :D punac ima MK4, 2012. godište čini mi se, 300.000 km skoro, 2.0 tdci, bez ikakvih poblema na autu, bez cvrčaka, ogroman gepek (5. vrata), jako udobna zadnja sjedala i za ljude od 2 metra poput mene, vrlo solidna zvučna izolacija...
 

Milosh

Test
Ja ne bih.
Bi kad bi znao da te ti isti problemi mogu ponovo snaći, i da postoji još drugih problema koji te srećom još nisu snašli..

Daaaaj ne napustaj nas sad kad si nam prirastao srcu...odes u ovlasteni i mijenjaj za HDi i prica zavrsena
Ne napuštam vas, osim ako vi ne smatrate da kupovinom drugog brenda gubim mjesto na forumu. :)

Iskreno, od trenutnih limuzina jedino mi se C5 i Mondeo sviđaju, ali stekao sam neke poprilične rezerve prema Citroenu kao brendu, i mislim da se ne bih osjećao na duge staze sigurno (sigurno u smislu pouzdanosti auta) ni u drugom C5, čak i da je dizel. Znam da ima ljudi koji voze C5 dizele i prelaze s njima stotine hiljada km, ali tako osjećam. Ne znam, možda nisam objektivan (a možda jesam), ali u nepune dvije godine na ovom forumu sam vidio više problema sa autima nego u 4-5 godina na Ford Focus forumu (gdje ima i drugih Fordova). Ne tvrdim da je Ford pouzdaniji od Citra, ali samo kažem šta sam primjetio. Pored toga, milion sitnih gluposti koje se ovdje članovima dešavaju, čudim se maltene svaki dan. Ne znam da li je tačna izreka, ali jedan moj kolega nedavno reče: ''Citroen je dobar auto, samo ga trebaš znati popravljati''. :D Ja bih uz to ''znati'' dodao i ''htjeti''.
 

toma

Active member
Ne napuštam vas, osim ako vi ne smatrate da kupovinom drugog brenda gubim mjesto na forumu.
ma kaki, svaki ti je auto citroen u duši ne brini :D:D

Iskreno, od trenutnih limuzina jedino mi se C5 i Mondeo sviđaju, ali stekao sam neke poprilične rezerve prema Citroenu kao brendu, i mislim da se ne bih osjećao na duge staze sigurno (sigurno u smislu pouzdanosti auta) ni u drugom C5, čak i da je dizel. Znam da ima ljudi koji voze C5 dizele i prelaze s njima stotine hiljada km, ali tako osjećam. Ne znam, možda nisam objektivan (a možda jesam), ali u nepune dvije godine na ovom forumu sam vidio više problema sa autima nego u 4-5 godina na Ford Focus forumu (gdje ima i drugih Fordova). Ne tvrdim da je Ford pouzdaniji od Citra, ali samo kažem šta sam primjetio. Pored toga, milion sitnih gluposti koje se ovdje članovima dešavaju, čudim se maltene svaki dan. Ne znam da li je tačna izreka, ali jedan moj kolega nedavno reče: ''Citroen je dobar auto, samo ga trebaš znati popravljati''. Ja bih uz to ''znati'' dodao i ''htjeti''.
evo ja sam jedan od njih :rofl::rofl:
 

Doomsday

U prolazu...
Ne napuštam vas, osim ako vi ne smatrate da kupovinom drugog brenda gubim mjesto na forumu. :)
Ufff, ako je tako, i mene će bannat... :whistling:

Nego, nekako mislim da će ti bit 'vako, ti ga prodaš nekom sretniku, i taj nikakvih problema do 300 k km...

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
To je i meni palo na pamet, ali ne da mi se eksperimentisati da vidim hoće li tako i biti. :)

A ko zna, možda i sa budućim autom budem ove sreće. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Bi kad bi znao da te ti isti problemi mogu ponovo snaći, i da postoji još drugih problema koji te srećom još nisu snašli..
Kako možeš znati? :)
Takve stvari ovise o tome je li netko optimist ili pesimist.

Ja bih na tvom mjestu ili ovako prodao ili ga sredio i vozio dok ne nađem nešto što mi se sviđa.
 

Milosh

Test
nego jel ford bencin ili dizel, koja mašina se planira...
Nemam pojma. Volio bih naći 2.0 EcoBoost ali to je kao tražiti iglu u plastu sijena, kod nas. A da idem u Njemačku po njega, baš mi se i ne da. Nakon njega 2.0 TDCi ili čak 1.6 TDCi, i on bi mi bio dovoljan. Takođe gledam Volvo S60.

Kako možeš znati
Mogu lako.

1. Znam da su se ljudima ponovo dešavali isti problemi nakon što ih jednom riješe, čitao o takvim slučajevima.

2. Znam da postoji još problema koje ja još nisam imao a koji se često javljaju, npr. turbina.

Takve stvari ovise o tome je li netko optimist ili pesimist.
Ne ovise..

Ja bih na tvom mjestu ili ovako prodao ili ga sredio i vozio dok ne nađem nešto što mi se sviđa.
Pa to i ja radim. Ovo ću srediti i onda ću ga voziti (držeći fige) dok ne nađem nešto čime ću biti zadovoljan, što mi se sviđa. Neću uzeti prvo auto na koje naletim samo da bih se ovoga riješio. A zašto ću ovo popraviti pa ga prodavati umjesto da ga prodajem ovako pokvarenog: pa zato što bih prodajom pokvarenog izgubio na cijeni puno više nego što ću dati na popravku.

--------------------------------------------------
Update: danas skinuli alternator i španer. Remenica alternatora je definitivno škripala, kad se na skinutom alt. samo zavrti rukom, odmah škripi. A ležaj španera se takođe malo čuje, onako frflja kad se zavrti. Nekidan je majstor odmah malo posumnjao da je i on loš jer ne miruje dok radi već blago poskakuje. Sutra će mi javiti cijenu španera a remenicu alt. će svakako zamijeniti.
--------------------------------------------------

A nisam vam rekao da sam pričao sa čovjekom koji prodaje identičnog na olx.ba, samo u Exclusive opremi i sa 110000 km: https://www.olx.ba/artikal/31597876/citroen-c5-exclusive-2011-1-6-thp-156ks-facelift/

Kaže čovjek super mu je auto ali motor živo sr**e. Kaže dali su u dva mjeseca 2300 KM za popravke motora. Samo zbog toga ga prodaje. Jbg, šteta stvarno auta..
 

Milosh

Test
Zamijenjena remenica alternatora i naručena rolnica španera, jer se i njen ležaj čuje kad se zavrti rukom.

Trošak za sada 130+40 (remenica + ruke) i 40 rolnica španera.

Za dekl sam odlučio da ću iduće sedmice kad budem kod kuće pokušati sam odlijepiti mali poklopac ispod kojeg se nalazi PCV i očistiti PCV, te ponovo zalijepiti. Postoje tri moguća ishoda: uspijem očistiti i zalijepiti i kvar se popravi, uspijem očistiti i zalijepiti a kvar ostane, i ne uspijem (ili potrgam nešto ili ne uspijem zalijepiti).

U slučaju ishoda 2. i 3. plan je naručiti novi dekl preko Tome sa foruma.
 

Milosh

Test
Znači neće da miruje ni dok je pokvaren...

Nekidan zamijenili remenicu alternatora (da podsjetim, stara je baš škripala pri okretanju rukom). Nakon toga upalili auto, sve pregledali, sve normalno, tada nije bilo škripanja.

Juče krenuo na posao, minut nakon paljenja poče opet da škripi. Isti zvuk, samo sada malo tiši i sada se čuje sve do 2000 obrtaja (prije se čuo samo na ler obrtajima).

Od tih elemenata vezanih za mikro remen sad ostaje španer kao najvjerovatniji krivac, ali nema veze, nije to ništa ozbiljno. Dogovorio sam da zamijenimo španer za 10-ak dana.

Nego, sinoć se vratio s posla i ostavio auto da radi pred garažom dok očistim snijeg, on upali ventilator motora. Pogledam temp. na tabli - nije se ni zagrijao, crtice ispod polovine. Klima ne radi. Utjeram u garažu i ugasim ga, ventilator radi i dalje. Èekam 2-3 minute, on ne staje. Upalim, on se ugasi i opet nakon par sekundi upali. Na tabli nikakvih poruka o greškama, Check dugme kaže No fault.

Istjeram ga iz garaže, reko' idem napraviti krug po naselju da vidim da neće doći sebi. Napravim krug, on radi cijelo vrijeme. Ugasim ga, on i dalje radi. Izvadim laptop i dijagnostiku i dok sam ga skopčao on aktvira Economy Mode i tek onda ugasi ventilator.

U motornom ECU nađem tri greške:

P061F - Greška motorizovane klapne (vjerovatno je to neki leptir za vazduh)
P0172 - Greška u regulaciji mješavine - mješavina prebogata
P2279 - Greška turbine

Moguće je da ova greška turbine postoji još od prije 7 dana kad mi se poslednji put desilo da neće da vuče jer turbina nije imala vakuuma, ali ove prve dvije su sigurno uzrokovane tom greškom klapne/leptira.

Obrišem greške, pogledam ponovo, nisu se vratile. Upalim, ne pali se ventilator. Ugasim, ponovo pogledam greške, nema ih.

Danas sve normalno.

Sutra put od 300 km sa dvoje male djece po snijegu, prave zimske radosti...
 
Na vrh