C5 vs 607 vs Laguna

cepet

Member
Mislim da je Mercedesov ABC sa kamerom na vjetrobranskom staklu trenutno najbolje od ovjesa u autoindustriji, barem sudeći po klipovima i brošurama :grin:
 

Milosh

Test
VW DCC bi trebao biti kao i Peugeotov AMVAR, znači adaptivni amortizeri, sa kontrolom odnosno prigušivanjem protoka
Tako je, prigušivanje protoka, koliko ja znam. Ali baš to omogućava da amortizer bude mekši ili tvrđi, po želji. Isto ima i Renault samo se drukčije zove.

Ne vjerujem niti najmanje
Kao niti biločemu drugome u vezi VWa. Ti koliko god hebu ljude u dupe, fanovi samo kažu daj još
Ja vjerujem, jer znam ko mi je rekao. I nije čovjek VW fan, objektivan je.
 

cepet

Member
Kako je onda ocijenio Mercedesov Airmatic ili ostale zračne ovjese? Adaptivni amortizeri su najjednostavniji oblik aktivnog ovjesa, dok hidractive sa ukljucivanjem i iskljucivanjem dodatnih kugli ima mogućnost mijenjanja karakteristike opruge da se tako izrazim. To je iznad DCC-a ili bilo kakvih adaptivnih amortizera.
 

Dalibor

Dado Tornado
dok hidractive sa ukljucivanjem i iskljucivanjem dodatnih kugli ima mogućnost mijenjanja karakteristike opruge da se tako izrazim. To je iznad DCC-a ili bilo kakvih adaptivnih amortizera.
citroenov hidraulični ovjes je tehnologija od prije 70 godina, koja je svoju renesansu doživjela sa xantiom activom prije 25 godina.
u usporedbi sa novijim ovjesima, citroenova hidraulika je komplicirana, skupa, kompromisna, teško prenosiva kroz modele
 

cepet

Member
Istina da je skupa, a Citroen nema renome da svoje automobile može skupo prodavati. Ne slažem se da je komplicirana, bar ne Hydractive 3 i 3+. Pokazali su se kao sustavi koji su jeftini za održavanje i prilično pouzdani. Neusporedivo pouzdaniji i jeftiniji od npr. prvog Mercedesovog Airmatica. Problem je u imenu Citroen, zato je i nastao DS, kao pokušaj stvaranja luksuznog brenda gdje će se tehnologija moći skuplje prodati.
 

Milosh

Test
Ne slažem se da je komplicirana
Ajmo redom, rezervoar i pumpa, gomila cijevi, 4 ili 6 teleskopa, 5 ili 6 bombi, ECU, razni regulatori i ventili, senzori visine i vjerovatno još svašta nešto za što ja ne znam. Slažem se da je to kvalitetan i pouzdan sistem, ali i te kako je komplikovan i distribuiran po cijelom autu, sa puno stvari koje mogu otkazati.
 

cepet

Member
A zračni ovjesi nemaju kompresor, senzore visine,crijeva,zračne jastuke u kombinaciji sa adaptivnim amortizerima? Mercedesov ABC nema pumpu hidraulike, teleskope i sve ostale senzore? Aktivan ovjes ne može biti "jednostavan".
 

Milosh

Test
Aktivan ovjes ne može biti "jednostavan".
Slažem se da ne može biti jednostavan, ali ne može se porediti složenost hidrauličnog ili pneumatskog sistema sa cijevima po cijelom vozilu sa drukčije koncipiranim sistemima tipa DCC-a, koji se sastoje od ECU-a, par senzora visine i amortizera, međusobno povezanih data linijama.

To je kao da porediš kuću sa klasičnim centralnim grijanjem u kojoj imaš cijevi sa fluidom razvučene po cijeloj kući i hrpu pomoćnih elemenata, i sistem električnog grijanja gdje je svaki radijator priključen na struju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
S jednom razlikom... u tom slučaju centralno još uvijek možeš koliko toliko servisirati, a električne radijatore nemožeš.
Dolazi u obzir samo novi, koji su preskupi ili se ne proizvode :D
 

cepet

Member
Upravo zbog toga što su ovjesi sa adaptivnim amortizerima jednostavniji nema šanse da se mogu usporediti sa hidrauličnim i zračnim ovjesima. To potvrđuje činjenica da u visokoj klasi automobila (F - segment) 90 posto modela ima zračni ili hidraulični ovjes, znači tamo gdje se traži prvoklasna udobnost. Adaptivni amortizeri i klasične opruge su rezervirane za "jeftinije" i manje automobile. Prema tome, tvrdnja da se DCC ili Opelov Flexride i slični sustavi mogu usporediti sa hidraulikom ne drži vodu.
 

Dalibor

Dado Tornado
Aktivan ovjes ne može biti "jednostavan".
aktivni ovjesi su stvar prošlosti. aktivan će biti samo amortizeri, npr. magnetski ili ko ovi novi prilagodljivi citroenovi iz c4 cactussa.
sumnjam da će se u budućnosti ulagati u hidro ili pneumatiku. čim čujem da nešto ima "pumpu", no future...
 

cepet

Member
Morat će imati pumpu ili kompresor ako žele "self levelling". Ili to ili onaj Bose ovjes koji troši toliko struje da diže potrošnju značajno.
 
Na vrh