Tako je, prigušivanje protoka, koliko ja znam. Ali baš to omogućava da amortizer bude mekši ili tvrđi, po želji. Isto ima i Renault samo se drukčije zove.VW DCC bi trebao biti kao i Peugeotov AMVAR, znači adaptivni amortizeri, sa kontrolom odnosno prigušivanjem protoka
Ja vjerujem, jer znam ko mi je rekao. I nije čovjek VW fan, objektivan je.Ne vjerujem niti najmanje
Kao niti biločemu drugome u vezi VWa. Ti koliko god hebu ljude u dupe, fanovi samo kažu daj još
citroenov hidraulični ovjes je tehnologija od prije 70 godina, koja je svoju renesansu doživjela sa xantiom activom prije 25 godina.dok hidractive sa ukljucivanjem i iskljucivanjem dodatnih kugli ima mogućnost mijenjanja karakteristike opruge da se tako izrazim. To je iznad DCC-a ili bilo kakvih adaptivnih amortizera.
Ajmo redom, rezervoar i pumpa, gomila cijevi, 4 ili 6 teleskopa, 5 ili 6 bombi, ECU, razni regulatori i ventili, senzori visine i vjerovatno još svašta nešto za što ja ne znam. Slažem se da je to kvalitetan i pouzdan sistem, ali i te kako je komplikovan i distribuiran po cijelom autu, sa puno stvari koje mogu otkazati.Ne slažem se da je komplicirana
hydractive 3+ ih ima 75 ili 6 bombi
Nemoj mi ništa oko toga govoriti, ne želim da znam.hydractive 3+ ih ima 7
Slažem se da ne može biti jednostavan, ali ne može se porediti složenost hidrauličnog ili pneumatskog sistema sa cijevima po cijelom vozilu sa drukčije koncipiranim sistemima tipa DCC-a, koji se sastoje od ECU-a, par senzora visine i amortizera, međusobno povezanih data linijama.Aktivan ovjes ne može biti "jednostavan".
aktivni ovjesi su stvar prošlosti. aktivan će biti samo amortizeri, npr. magnetski ili ko ovi novi prilagodljivi citroenovi iz c4 cactussa.Aktivan ovjes ne može biti "jednostavan".