Nadam se da je problem s antifrizom riješen.
Dakle, stavljen je novi termostat. Ima se čovjek šta zahebavati sa time. Cijeli usis skoro do grane ide dolje, akumulator, hrpa nekog ožičenja, onda treba skinuti osigurač sa crijeva skroz iza...
Ima cca. sat i pol posla.
Flushao sam sistem, usuo Shell G12+ antifriz(Total Glacelf Auto Supra nisam mogao naći doslovno nigdje) koji nije narančast nego ružičast.
Sada se rashladna zagrije za 2 kilometra, a radna je na 105°C, kako i treba biti.
Kada sam išao na probnu vožnju, nije bilo grijanja. Temperatura je bila 105-106°C, ali hladan zrak iz ventilacije. Onda sam napravio ono čega se uvijek držim - gas i samo gas i grijanje se dobilo
Evo fotke
Lokvica antifriza na mjenjaču
Novi i stari
Ovo je stara šnjura na kojoj je senzor temperature
Prljav/opran