C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
To sigurno :whistling:

E da, sad mi je kvačilo nešto ružilo. Hladan start, -1°C i prvih parsto metara mi je nešto ružilo u vožnji i leru. Kad bih stisnuo kvačilo prestalo bi.
Ideje?
 

Cutac

Prèkaroš
Nadam se da je problem s antifrizom riješen.
Dakle, stavljen je novi termostat. Ima se čovjek šta zahebavati sa time. Cijeli usis skoro do grane ide dolje, akumulator, hrpa nekog ožičenja, onda treba skinuti osigurač sa crijeva skroz iza...
Ima cca. sat i pol posla.
Flushao sam sistem, usuo Shell G12+ antifriz(Total Glacelf Auto Supra nisam mogao naći doslovno nigdje) koji nije narančast nego ružičast.
Sada se rashladna zagrije za 2 kilometra, a radna je na 105°C, kako i treba biti.
Kada sam išao na probnu vožnju, nije bilo grijanja. Temperatura je bila 105-106°C, ali hladan zrak iz ventilacije. Onda sam napravio ono čega se uvijek držim - gas i samo gas i grijanje se dobilo :D

Evo fotke

Lokvica antifriza na mjenjaču

Novi i stari


Ovo je stara šnjura na kojoj je senzor temperature


Prljav/opran

 

Cutac

Prèkaroš
hebeno frende, kaj slikaš sa hubblom?!?!
Nokia 7 Plus :D
Fora mi je što ovaj forum sam prilagodi slike pa ne moram ja mijenjati rezoluciju :)

susjeda me nazvala, čije je štop svjetlo izbilo na telku
Ovo ne kužim.

Dobro si ti to! Valjda je vise ne bude gubio!
Da, i ja se nadam. :angel:

Svaka čast za posao!
Hvala :)

E, pitanje.
Stavio sam Shell 774 D-F i razina se stabilizirala na minimumu pa bih trebao dosuti. Nemam više Shell-a, jel mogu staviti cartechnic CT 12 plus?
 

Doomsday

U prolazu...
Jel mogu miješati G12+ različitih proizvođača?
Teoretski da, bez problema... U praksi, kad mijenjaš komplet uvijek je najbolje koristiti isti od istog proizvođača, ali za manje dolijevanje ne bi smjelo bit problema ako je drugi proizvođač ali istog tipa...

Samo obrati pažnju da razblažiš koncentrat, obično 50/50, jer niti prevelika koncentracija nije dobra, kao ni premala...

Valjda...

:D
 

Damaj

Active member
Ako ti grijanje i dalje bude slabije radilo najvjerojatnije ćeš morati mijenjati mali hladnjak za grijanje kabine, nešto sam čuo da je većina auta (vti motori) imala problema, prije ili kasnije. I ja sam ga promijenio nakon promjene termostata i oduševio se kako grije sa novim hladnjakom (radijator za grijanje kabine).
 
Na vrh