Nedostaje ti cijela slika
Taj Marušić je kroz godine pisao takve gluposti, doslovno blebne i ostane živ. Sad se ne mogu sjetiti niti jednog primjera...
Znam da su se na nekoj novootvorenoj dionici ceste bile zaredale nesrece i da je on izjavio da ubojicama treba nabiti neke bijesne kazne, staviti apsurdno nisko ogranicenje brzine i kameru. Ok, sve pet, ali prometni strucnjak je trebao znati da je nagib zavoja bio loš i u kombinaciji sa glatkim asfaltom su se te nesreće događale. Uglavnom, srecom pa tog strucnjaka nisu poslusali nego su ponovno obradili taj dio ceste i, gle cuda, dalje je sve bilo u redu.
Plus da je ikakav strucnjak, znao bi da po suhom asfaltu ljetne gume UVIJEK imaju bolje performanse od zimskih. Bilo da je 30 stupnjeva, bilo da je 3. Zimske gume su dobre za snijeg i vlazan asfalt kada su temeprature tla ispod 2-3°C. To je dokazano testovima, nisu moja naklapanja. A to sto takvi kretenski prometni strucnjaci uređuju promet je fantasticno. Ona cetverotracna cesta u Sisku, gdje je Volvo sam kocio... Jucer 15°C, znaci svjeze ljetno jutro recimo, znak ogranicenja 40, ispod znakovi obavijesti za PAHULJE, klizavo i LANCE. A 15 stupnjeva, siroka cesta, mozes garant 150 voziti.
U nedjelju autocesta Zagreb Popovaca, 7 navečer, temepratura oko 8 stupnjeva, sipi kisa, ogranicenje 60 i klizavo. I ja ko kreten vozim 110. Plus sto na c4 imam zimske gume, zar ne bih onda trebao biti siguran?
Ali datum nije nebitan kad je ovo napisao
"smatra prometni stručnjak Željko Marušić koji predlaže uvođenje obveze korištenja zimskih guma od 15. studenoga do 15. travnja u cijeloj Hrvatskoj,"
Hebala me drzava u kojoj prometni strucnjak ne zna cinjenice i nema dve ciste u glavi. Sto kreten ne nalise kako se to razlikuje 14. Od 15. Studenog? Kako cu to 14. Na ljetnima biti siguran, a vec 15. Sa ljetnima pokositi kolonu pješaka na nogostupu?