Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
:D
"malo"

Nakon 200 km vožnje, antifriz u ekspanzionoj je čišći od isusove duše, oprao sam ulje po termostatu i sad ću pratiti jel opet curi.

Zanimljivo da je jedan šaraf usisne grane bio izvrnut i to podosta. Sad kad sam zavrnuo, više se ne osjeti ono podrhtavanje u leru koje se ponekad osjetilo...

A ovo... Ovo je prizor koji je više seksi čak i od Kolinde u svjetlo plavoj suknji.
 

Cutac

Prèkaroš
OPET SE GRIJE


Stajao sam na -1°C ispred frendove kuće 20-25 minuta i upalila se četvrta(od 6) crtica temperature. Èim sam krenuo voziti, pala je. Znači ventilator ne radi. Onda kada se pregrijao također nije puhao ventilator, a trebao je jer, i da je pokvaren senzor, auto bi mislio da kuha i palio bi vent. Onda sam ga gazio do krvi nekih 5 minuta(doslovno do mog straha i preko granice gripa LM001 Evo guma, svaki zavoj sam bočno prošao) i bila je na radnoj, znači termostat i hlađenje je dobro. Plus što nema ulja iz kućišta bregastih.

Zaključak je da je kontroler ventilatora dobar, da ne valja sam ventilator i da je ulje curilo jer se "rupa" povećala u dihtungu radi pregrijavanja.

Uglavnom, u ponedjeljak naručujem novi ventilator, 100% je do njega.
 

Cutac

Prèkaroš
Ali u servisu je navodno radio kad su ga testirali.
Zato mislim da je do njega, da ga neki kontakt ili tako nešto muči. Budući da se problem ne manifestira svaki put, svejedno ne bih vjerovao da radi ako bi se zavrtio kad ga spojim.

Sutra ću probati jel ga pali kad upalim klimu, onda bi morao, makar mislim da auto ne pali kompresor ako je temperatura ispod 3°C.
Kad je prijavio pregrijavanje u Zagrebu, ventilator tada nije radio. Da je do otpornika, palio bi valjda barem jednu brzinu. Plus sam kroz masku kišobranom gurkao ventilator i nije se zavrtio.
Prvi korak je paljenje klime, zatim reset BSI-ja pa ponovno paljenje klime, zatim testiranje u diagboxu. Usput ću zamijeniti senzor temperature kad ga već imam.
 

Cutac

Prèkaroš
Milos, probali su u servisu i radi.
Dalibor, sumnjam da nije odzraceno jer cijelo ljeto nijr bilo problema ni u guzvama na autocesti.
 

Cutac

Prèkaroš
Kad god sam probavao kontakt, nikad nije bio u pitanju kontakt :D
Mora ici branik dole za ovo pa cu odmah i ventilator i otpornik promijeniti. Otpotnik bi trebao biti cca. 100 kuna.
 

Cutac

Prèkaroš
Kad je auto friško upaljen u dvorištu, rade obje brzine ventilatora preko Diagboxa i vent se pali kad upalim klimu.
Ostavio sam ga pol sata na leru, upalio je 4. crticu i vent se nije palio. Kad sam stisnuo klimu da vidim hoće li se upaliti, kliknulo je kvačilo i nakon sekunde je kliknulo opet da se odvoji.
Znači ventilator radi kad je auto hladan, ne pali kad je topal.

U mojoj glavi nešto izgubi kontakt jer se kiler ugrije na 100°C i samim time se i vent grije.
 

Milosh

Test
Kad je auto friško upaljen u dvorištu, rade obje brzine ventilatora preko Diagboxa i vent se pali kad upalim klimu.
Ostavio sam ga pol sata na leru, upalio je 4. crticu i vent se nije palio. Kad sam stisnuo klimu da vidim hoće li se upaliti, kliknulo je kvačilo i nakon sekunde je kliknulo opet da se odvoji.
Znači ventilator radi kad je auto hladan, ne pali kad je topal.

U mojoj glavi nešto izgubi kontakt jer se kiler ugrije na 100°C i samim time se i vent grije.
Èekaj, ne mogu te baš pratiti.

- Zašto ti se kvačilo klime odvojilo nakon sekund?

- Kakve veze ima grijanje kilera na 100°C i grijanje (zagrijavanje) ventilatora na hladnjaku?


Možda ti je elektronika na ventilatoru (ili neki drugi el. sklop) postao osjetljiv na temp. pa ne radi kad se zagrije. Pokušaj DiagBox-om upaliti ventilator kad je motor zagrijan.
 

Cutac

Prèkaroš
- Zašto ti se kvačilo klime odvojilo nakon sekund?
Ventilator ne radi, previsoka temperatura u sistemu klime.

- Kakve veze ima grijanje kilera na 100°C i grijanje (zagrijavanje) ventilatora na hladnjaku?
Ima veze baš kako si napisao
neki drugi el. sklop) postao osjetljiv na temp. pa ne radi kad se zagrije

Pokušaj DiagBox-om upaliti ventilator kad je motor zagrijan.
Ne usudim se jer mi baterija na laptopu ne drži, a to sve radim na cesti da mogu početi voziti ako se zagrije previše. Ono, da to radim u dvorištu, temperatura krene gore i dok ja iskopčam laptop i izvezem se van...
 

Cutac

Prèkaroš
Auto rastavljen, far otišao na varenje kopče, skužio sam da je blenda prestala dizati jer je spao konektor, sutra dobiva dvije nove H1 žarulje za duga(Osram Silverstar) jer se treba skinuti far da se zamijene, ...
Nisam mogao nabaviti ni Valeo ni Hella ventilator pa sam uzeo Nissens koji ima 2 kraka manje... Pretpostavljam da je protok tu negdje, po obliku krilaca bi tlak možda mogao biti viši.
Uz to uzet i otpornik, OEM, G. Cartier. 250 kuna, a lakše je i to nego opet branik skidat.

Uglavnom...



WINK WINK
 
Na vrh