Sreća u nesreći je što postoje rani znakovi, s kojima ljudi voze još tisuće kilometara. Prokuha najćešće radi krajnjeg nemara.Slažem se, samo ako zbog toga ne ''prokuha'' motor.
Evo crtice o dvije obitelji malih motoraAjde molim te jedan jednostavni timeline/lineup i koji imaju koje probleme.
1986 - 2014 - TU obitelj
Godine dosta govore, ouzdani i jednostavni motori bez nekih velikih konstrukcijskih mana koje bi ih mogle u trenutku otpisati.
Prve serije su bile baš bombenfest, nisu imali niti problema sa glavom. Kasnijih godina su počeli štediti na glupostima, jeftinija brtva glave, kućište termostata i usisa su počeli raditi od plastike (prije metalno)... No problemi su poznati i lako riješivi, nakon toga samo redovno.
U familiji je i neuništivi dizel TUD, iliti 1.5D iz Saxa
2006-20xx - Prince motori
Ušli marketinški jako, pa malo razočarali. Zahtjevni za održavanje i osjetljivi na neodržavanje.
Kombiniraju sve najgore od ''najboljeg'' poput ''vječnog'' lanca ili direktnog ubrizgavanja benzina.
Da ne pišem previše, evo jedan link koji je na ovom forumu još davno postan, sa listom problema 1.6THP-a.
https://www.etuners.gr/peugeot-citroen-thp-engine-maintenance-servicing-101/
Ne odnose se svi problemi na sve motore iz obitelji, ali je zanimljiv pregled.
Moj dojam je da ga se može dugo voziti uz dosta truda.
Makar nisam još vidio Princa u Berlingu sa +600tkm kao što su stari motori okretali ,
....
nije bilo upućeno meni, al se i ja dao u tipkanje s kašnjenjem. Kolega Cutac očekivano sve u detalj