Ovo je rt3, pa skini update za njega.
Na tom dajtu imas uputstvo kako da napravis ISO da bi auto prepoznao i uradio update.
NAPOMENA: radis sa upljenim motorom, a ne ko ja, ugasio ga na pola posla
Na ovom linku imas sw za tvoj rt3, pogledaj pazljivo, razlikuju se po tome da li je ekran u boji ili ne. Narezes taj fajl kao ISO na cd, imas uputstvo na stranic, skini bas taj programcic koji spominju, 4x brzina, nemoj brze, moze se desiti da ga ne ocita dobro. Uradis sve kao ranije, samo ovaj put ubacis cd kad zatrazi
Trebas se registrirati na tom sajtu, ako ne budeš uspeo, poslacu ti svoje podatke u pm poruci
Post je automatski spojen:
Evo i koja je procedura, nemoj se zamlacivati ovlasceni, ovde u Novom Sadu nisu ni znali sta je Rt5(u mom slucaju)
The method to change the language of the RT3 :
- Start the engine
- Insert the setup CD (Firmware)
- Select the language of the country from the MENU, "Configuration, display configuration, choice of language".
- Wait until the restart of the navigation system and follow the instructions on the screen
- Remove the setup CD (Firmware)
- Turn off the engine
Registrira sam se, tesko je skuzit koji file skinit, ali koji god probam javlja mi da ne postoji -"File does not exist on this server".
Pretpostavljam jer je to bilo 2015. god
Imas uputstvo, sudeći po komentarima, video broj 5 na toj stranici. Ima neka oocija da se stiklira u tom programcicu, pa ne bih savetovao drugi neki program za rezanje. Da, narezes ISO i sibnes u auto, motor upaljen
Ja sam juce slusao muziku mozda 15 min, pa mi upalio Economy mode. Nakon toga nikako da izadje iz Economy. Ne moguce da akumulator prazan. Valjda se napunio za tih 100km.
Post je automatski spojen:
Ja bih na tvom mestu odspojio akumulator na 10 min. Pa vratio klemu, mozda se zaglupio samo
Ja sam juce slusao muziku mozda 15 min, pa mi upalio Economy mode. Nakon toga nikako da izadje iz Economy. Ne moguce da akumulator prazan. Valjda se napunio za tih 100km.
Post je automatski spojen:
Ja bih na tvom mestu odspojio akumulator na 10 min. Pa vratio klemu, mozda se zaglupio samo
alternator is electronically guided so that it is only in use when needed or when engine/car is braking. I actually tested it. The clutch that usually is the failing part on the 2,7 is replaced by a standard freewheel pulley.
And then there is the "clutch" that fails early on the 2,7. The 3,0 has a different part number (Valeo FG 23, no 599057) also in this area, called a freewheel pulley.
Meni na proslom autu alternator proizvodio zvuke, vozio skoro 2 meseca tako . Konacno otisao do majstora, otisao deo na koji se kaci kais. Kazu ne znaju kako nije otpao vec. Francuz je to bajo moj