Bio danas u Posedelu radi moje deNOX greške.
Rekoše da je crkla brizgaljka uree, pa da bi je trebalo zamijeniti (970 kn + PDV). OK, tako sam si i mislio da bude, pa kad se već mora - neka! Dobro da nije cijeli sustav, pomislih...
Nakon 2-3 sata zovu me da je gotovo. Ukupan račun 1.886,26 kn (brizgaljka, obujmica, potrošni materijal, rad, ispuštanje tlaka, dijagnostika).
Nije malo, ali barem je riješeno! Nisam iskoristio 50% popusta na najskuplji zamjenski dio (Klub vjernosti Citroen) jer su me upozorili da bi možda cijeli sustav mogao "prdnuti" kao što je to često slučaj, a to je pak pozamašna svota pa nek' taj pospost stoji za ne-daj-bože...
Veselo se vozim doma, kad nadomak odredišta opet isto upozorenje na ploči i onaj zvuk od kojeg se prepadnem!?
Dakle, nova brizgaljka uree nije izdržala niti 38 km? Stvarno??
Nazvao sam ih odmah iz auta. Rekoše da možda treba "neko vrijeme dok sve sjedne na mjesto"?
Spojio ga večeras na Diagbox i pokazuje istu onu P20F6 grešku - kao i prije današnjeg "popravka".
Test izvršnih članova pokazuje da pumpa stvara odgovarajući tlak u sustavu (od 4 do 6,4 Bara), NOx senzor očitava vrijednosti, čep je već bio zamijenjen 2017. u jednoj od kampanja, uree ima dovoljno ili više od 6L (prije 3000 km kod njih dopunjen AddBlue spremnik do vrha), ali deNOX sustav i dalje ne radi!?
Sad se pitam jesu li uopće zamijenili tu brizgaljku, ili samo pobrisali grešku i naplatili (nepostojeću) ugradnju?
Je li to moguće u ovl. servisu?
Svašta mi pada na pamet...
Uglavnom, sutra ih čeka mail + tel. poziv i ovo definitivno ide na reklamaciju sve dok ne otklone kvar!
Grrrrrr