Volvo S60 by Milosh

Milosh

Test
Ma kak'i remap i injektori, to je bio pokušaj dekodiranja CEM modula.

Sadržaj CEM modula je kriptovan PIN-om i softver pomoću brute force attack napada pokušava provaliti taj PIN. Kad se taj PIN sazna to omogućava razno razna podešavanja koja ovako inače nisu moguća.

Kažem bio je pokušaj jer mi je proces u dva pokušaja oba puta prekinut zbog neke greške. Ne znam je li do interfejsa, usb konekcije (vrlo lako moguće) ili do punjača akumulatora. Inače taj proces može trajati do 24h ali uglavnom ljudima traje 8-12h. Meni je prvi put pukao nakon nekih 6-7 sati kad je bio došao do 46%. Poslije je ponovo pukao ali ne znam na koliko %. Idući put ću probati sa drugim kompom.
 

Milosh

Test
U mom slučaju, tj. ono što meni treba: Video in motion, drugačiji način rada svjetala, aktivacija memorije Start Stop dugmića (ako si ga jednom ugasio ostaje ugašen), ugradnja redizajn instrument table.

Osim toga, moguće je svašta nešto što meni ne treba, npr. ugradnja i programiranje svega što postoji od opreme, aktiviranje tajmera za webasto, navigacije, ma sve živo.
 

Milosh

Test
Jutros idem na posao, nakon 20 min vožnje 50-80 km/h stanem u trgovinu. Kad sam izašao, čujem radi ventilator, prekinuo sam mu regeneraciju. A do posla imam još nekih 4-5 km. Već sam planirao kako ću nazvati na posao da zakasnim 10 min dok on to završi. :D

Krenem voziti, upalim Torque da vidim temperaturu katalizatora, ona oko 500 stepeni. Nakon dvije minute padne na normalnih 200-tinjak stepeni. Izgleda da je uspio odraditi, kad sam ga ugasio nije bilo ventilatora.

Inače na 133k km, zimske, ništa posebno. Oko injektora nisam ništa radio, ni oko čega vezanog za auta nisam ništa radio. :)

Screenshot_2020-11-27-06-55-25-28_4eabc5fa75cb8fbfd1f38be07b9fc822.jpg
 

Milosh

Test
Apdejt...

Prije otprilike mjesec dana, izlazim iz garaže i primjetim neki zvuk pri motanju volana lijevo-desno. Nešto pucketa. Na poslu isto tako, a u vožnji ne čujem ništa. Zovnem druga da mi pomogne da vidimo šta je. Zvuk dolazi od prednjeg desnog točka, čuje se samo pri motanju, najviše pri promjeni smjera motanja, i kao da nešto pucketa, preskače. Gledamo, gledamo i zaključimo da opruga ne stoji čvrsto na donjem osloncu (na amortizeru) već se pomalo zakreće i preskače lijevo-desno. Otuda zvuk. On odmah kaže to je zakretač amortizera otišao. Prošle sedmice navratim do majstora i on potvrdi isto, a onda nekidan ga zamijenimo.

Sachs, komad 40KM, sve ukupno sa radom 110 KM.

Ovo je slika novog, stari izgleda identično samo je prljav. U razgovoru sa majstorom pomenem kako slabo vozim auto (ove sezone će zimske gume imate oko 3500 km) a on kaže kako je moguće da je od stajanja zapekao ležaj amortizera...

Takođe nekidan dođem na posao, ugasim, poruka Slab akumulator. Ujutro, nakon pola dana stajanja, izmjerim napon, on dobar. Inače najbolji aku koji se može kupiti, Exide AGM, star dvije godine. Onda zaključim da je sigurno prijavljivao slab napon drugog akumulatora, pomoćnog. Taj nije nikako mijenjan otkad je auta, znači sad mu je 9 godina.

Možda bi i on još držao da se auto više vozi i tako dopunjava aku..

Zaključak, izgleda da se stvarno auti kvare kad se ne voze dovoljno.


IMG20210406113515.jpg
 

Cutac

Prèkaroš
Ne vide se slike.

Ja sam se na primjeru VTS-a uvjerio da je manje zvukova i štucanja kad se vozi svaki dan, nego svaki sedmi. A otkad je sređen ovjes na c4, vozi se svaki sedmi i dizne se čuju kad je hladan :LOL:

Ako te tješi, Mazda nije bila vožena mjesec i tjedan dana. Kad sam ju upalio je kašljala i pljuvala 15 sekundi.
 

Milosh

Test
Imam problem sa autom..

Ostavio ga kod majstora da uradi i veliki i mali servis, a on mi jutros javlja da je našao ulje u antifrizu. Kaže mala je količina, on predstavlja da je pukotina u hladnjaku ulja. Druge mogućnosti su glava, blok, ili dihtung glave. Pitam ga može li ispitati hladnjak i kaže da ne može, morao bi imati originalni dosjed za njega da ga može zabrtviti, sada trenutno ga ne može ispitati.

Šta mi je činiti? A baš smo planirali na put sad u avgustu, vjerovatno do Sarajeva i do Beograda.

IMG-2678a5b8ce36ae9e3ed1a1bf9d7e2432-V.jpg
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šta mi je činiti?
Sam ćeš morati odlučiti, riskirati ili ne :D
Ako imaš vremena, svakako popravi auto, ali ako nemaš i baš hoćeš riskirati... uplati kakvu međunarodnu auto asistenciju i možda daj samo zamjeniti rashladnu tekućinu prije polaska.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
on mi jutros javlja da je našao ulje u antifrizu.


U qrcu situacija. Susjećam. Krenuo bih redom. Prvo promijenio hladnjak, pa ako nije to, razmišljao o prodaji.


na put sad u avgustu, vjerovatno do Sarajeva i do Beograda
WTF? :) Nisam nikad bio u SR nikad, pa ne znam ali čuo sam da su ljeta u BG nesnosna. A, vidi i prognozu.

 

Milosh

Test
E ovako,

odrađen je veliki servis, i mali naravno. Zamijenjen je antifriz, posuda skinuti i oprana. Za sada vozim i gledam kako će se ponašati. Sinoć sam ga samo dovezao od majstora (nekih 4 km od kuće) i jutros sam prije odlaska na posao kontrolisao antifriz, da vidim početno stanje pa da znam dalje pratiti. Jutros je u njemu samo malo sitnih kapljica ulja, ali to je sigurno zato što sistem nije ispran (ne znam ni jel ga moguće isprati od ulja). Sledeća provjera antifriza sutra ujutro.

Cutac Cutac I plan mi je prvo zamijeniti hladnjak ako se pokaže da ima opet ulja, a možda i ako se ne pokaže. Nije uopšte skup, 95 KM.

Tanaja Tanaja Plan je fleksibilan u skladu sa vremenskim prilikama. ;)

Evo antifriz uslikan jutros:
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Ovo nije savršeno, ali je i daleko od alarmantnog. Vozi pa vidi, ali ne kreći na dugi put prije nego si napravio parsto kilometara probe.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ti se da, izvadi termostat ako možeš i nalij destiliranu vodu u sistem, pusti minutu da radi i tako 5-6 puta.
Nek ti voda bude na suncu da bude što toplija i nemoj da se motor grije jako, da ne bude termički šok.
Znači naliješ, pustiš da provrti i u krug.
 
Na vrh