Uf, toliku garažu nemam, mislio sam na dvorištu pod ceradom da bude.
Patit će fiberglas, pogotovo ako bude minusa.
A ovako koji su najveći troškovi posjedovanja glisera? Kako ide registracija toga?
Registracija je najmanji problem, nekada su bile trajne, sada su na pet godina za glisere ako se ne varam.
Svaki centimetar broda je trošak. Svaki. Inox treba održavati. Fiberglas treba održavati. Tikovinu treba održavati. Gume treba održavati. Tapecirung se mijenja svakih par godina jer ga dragi bog nemre sačuvati. Sajle, kabeli, stakla, otvori, konopi, pumpe, sidro, cerada... na ništa nemreš zaboraviti.
Sve mora biti kvalitetno, a sve kvalitetno je skupo. Pogotovo ako je za more.
Nakon sezone je sve u soli, imaš tjedan dva posla samo da ga desaliniziraš. Kroz zimu, padaline i temperature uzmu svoj danak.
Onda ga pripremi za ljeto, počisti, premaži, poliraj, lubriciraj (ako se nije što raspalo).
To treba jaaako voljeti i imati solidan komad
disposable income-a za potrošiti da bi funkcioniralo.
A motor je priča za sebe. Prikolica isto voli malo pažnje.
Frend je nedavno pukao parsto eura samo malo uredit vez za malog tendera. Daj malo konopa, lanca, par kvalitetnih karabina i sitnica i voila.
Drugi put kad budeš u npr. Bauhausu, baci oko na cijene u odjelu za plovila (ako ga imate).
Fali mi neki oblik vozila kojeg mogu personalizirati.
Uzmi neki stari naked i napravi caffe racer. Ne moraš ga niti voziti... samo uređuj, prodat će se lakše od glisera i definitivno nećeš biti par tisuća eura u minusu.