Hrvoje Marin
Active member
S1000RR 2012/7 33000 1g jamstva 1 vlasnik, svake godine servis na istom mjestu di je i kupljen, Dortmund.
Prilozi
-
296,2 KB Pregleda: 0
2. dan se vozi. sutra pločice!Prodaješ ili se samo hvališ?
tražio već dosta vremena, pa tek sad se dogodilo, a primjerak je meni baš super, pa eto. nije baš, ali skoro ništa nije na vrijeme.Otkud uopže želja za ležaljkom, još usred zime? Pretpostavljam da ti nije prvi
Za cestu i realni promet je 300 kubika više nego dovoljno. Sve preko toga te u sekundama dovodi u opasne brzine. Vozio sam 600 (75 konja) i 950 (125 konja) kubika. Oboje prebrzo za cestu. Nakon bezbroj situacija na koje nisam mogao utjecati (izljetanje psa, srne, kamenja u zavoju, komada cjepanica, oduzimanja prednosti), a volim voziti prebrzo, odlučio sam se vratiti na slabiji motor. Da ima neka staza u blizini onda bi ostavio 950. Ako misliš da ćeš moći se kontrolirati i ne pretjerivati s brzinom kupi 1000. Mnogi kupe 1000 zato što im se sviđa i mogu reći da voze 1000, a ekipa s 400 kubika ih šiša po zavojima. Svakome njegovo veselje. Bitno je da se ti osjećaš dobro dok voziš motor i imaš osjećaj da si ti taj koji upravlja, a ne motor.da ne otvaram novu temu, vec neko vrijeme gledam da polazem za motor posto me vuce ta zelja od 20tih a sada sam evo usao u 40-tu . Dosta poznanika mi savjetuje da kupim odmah 1000 i da ne gledam 650 k. E sada zanima me koliko vas je na forumu motorista. Posto mi je budzet limitiran gledam neki kawasaki ninju,hondu cbr ili tako nesto do 4000€. Mada se ne bi branio BMW-ja, Suzukija ali to je vec puno eurica. Svaki savjet dobrodosao...
Svaka čast, kamo sreće da je više ljudi koji se mogu kontrolisati i racionalno razmišljati.odlučio sam se vratiti na slabiji motor
Tanaja, javi se. kaži kako ide Đžiksericakoliko vas je na forumu motorista
Hahah. Nice try! Ja sam školu naučio na forum.hr
Ajde, voziš 1000 kubika, ne budi curica.Hahah. Nice try! Ja sam školu naučio na forum.hr
povremeno se pojavi pokoji BT 50, čak su u dosta dobrom stanju, CTX-a isto se nađeljudi , može li se još naći Tomos BT 50 sport u dobrom stanju a da je registriran trajno ? ( kao običan BT 50 )
Skidam kapu. Ja sam imao kolegu i prijatelja, poginuo 2009,otišao se provozati poslije posla do Plominke(Liberty zna o čemu se radi) i nije se vratio. Imao je 28 godinaja se sječam kad sam po velikoj kiši skuterom od 250 ccm otišao iz pule do zg po staroj cesti....i natrag....pa do šibenika, pa kampirao na rabu, pa radio svakog vikenda đireve od 300 km....kako sam na njemu mijenjao ulje svakih 3.000 km ovi su u servisu trljali ruke jer sam svaka 2 mj dolazio....kad sam kasnije nabavio motocikl ne daj bože na kišu, pa mi je hladno, pa ne bi dalje od istre....uljenio sam se, radio puno manje km tek 5-7.000 km godišnje....ali onih 130 db kad zaurliču, pa kad ode na 12+ tsiuća okretaja, ali....jednostavno sam znao da se jednog dana neću vratiti doma.....prva nesreća me osvijestila, uspješno izbjegavanje onih koje su umalo uslijedile još više...a zaitao sam se gdje to ide kad (La Marche će znati) bulevarom od S krivine prema pivnici bulevard i Doma branitelja proletim u 1. i 2. usred bijela dana usred grada i dohvatim 120-130 kmh.....pored Uljanikovog zida, ljudi zaklopljuju uši, djeca plaću, a moj motor vrišti....mislim da više neću nikad sjesti na 2 kotača osim bicikle.....nije to više za mene
Žao mi je zbog Tvog gubitka....svejstan sam kako je to vrlo čudan osječajSkidam kapu. Ja sam imao kolegu i prijatelja, poginuo 2009,otišao se provozati poslije posla do Plominke(Liberty zna o čemu se radi) i nije se vratio. Imao je 28 godina