Iskreno, kombinacija održavanja, dostupnosti dijelova za Ducatija i pouzdanost Honde su me odvukli Hondi. I ko nova je. Prijašnji vlasnik je redovno polirao auspuh, motor premazivao i čistio i četkicom za zube prao felge. To vrijedi.Odustao od Ducatia?! Kažeš dosta dva Citroena za šarafanje pa ti ne treba još i Talijan!
Aha, nisam dovoljno propatio sa MX-5?Još da pređe i na japanska auta.
Jako je udoban motor, jako mirno prima gas i kvačilo i stvarno se lijepo vozi. Ali i ide. Kako sam se smrznuo danas nisam ga baš stisnuo, ali je opako brz i na pola gasa kad pređe cca. 7000 okretaja.Cutac ščuvaj se s tim motorom...ok smiren je 4 cilindra i malo ks...ali čuvaj se...btw kako to da treba stražnji disk, koliko ima km?
U korisničkim uputama piše provjera svjećica svakih 12000 km, a zamjena svakih 24000 km.Svjećice imaju 10 tisuća kilometara, nalazim sve od 12 tisuća do 25 tisuća za interval izmjene.
Hvala!Sretno, sigurno ga vozio, dugo i dobro te služio!
Budem ih onda izvadio prije ljeta i izmjerio.U korisničkim uputama piše provjera svjećica svakih 12000 km, a zamjena svakih 24000 km.
Hvala, uštedio si mi 800 kuna!ne mijenjaj taj disk iza
na toj kilometraži nije potrošen, disk košta puno, a na motociklima se puno rjeđe koči stražnjom kočnicom nego što se misli - to ti je bespotrebno mijenjat
Je, u garaži je, a mislio sam ga voziti svakih par tjedana kad je suha cesta po 15-ak kilometara da radi malo.nadam se da imaš garažu, i ne izvlači ga van kad su ceste posoljene, cbf nema neku završnu obradu i zna na vijcima i čeličnim dijelovima biti površinske hrđe
Definitivno nije skoro. To planiram isto. Tj. planiram sve tekućine kroz naredne tjedne.kada je mijenjana rashladna tekućina, to rijetko mijenjaju, a to je važno
Čestitke i pamet u glavu, makar sam malo razočaran odabirom Avensisa prije Giulie
Što se tiče motora, mogu ti dati samo jedan savjet:ne luduj i čuvaj glavuNategni foliju preko... nemre bit skupo za nakeda
Isto mi je bilo i na MT-07 bez vizira. Baš puše ispod kroz kacigu. Kad nabijem glavu u ramena kao kornjača bude dobro.možda ti na kacigu puše i od tog vizira na motoru, možda puše direkt u kacigu, probaj bez njega
Nije ništa glupo, hvala na savjetima!Pripazi na rashladnu tekućinu u smislu, po meni ti zamjena nije kao na autu, tj. moraš biti oprezan jer očito ide manje rashladne u motor pa se ne prevariš.. bitna je ona razina rashladne kad je motor zagrijan, da ne staviš previše (znam da je glupo što ti ovo pišem, ali ajde).
Naravnosamo molim te....defenzivna vožnja prije svega, defenzivno....to je ono što spašava glavu...
Razmišljao sam, ali onda gubim Honda naljepnice pa izgleda nepotpuno. Opcija je kupovina rabljenih dijelova da imam dva setaNategni foliju preko... nemre bit skupo za nakeda
Otvorit će ne brini nije to helikopterHtio bih to rado popraviti, ali jedino ako može bez oštećenja unutrašnjosti.
Jel znaš što o tome? Ona ekipa koja popravlja štetu od tuče možda?
Mislio sam sistem isprati jednom sa destiliranom. Valjda će otvoriti termostat na leru.