er 5 je lagan, to je ok za početnika, ali stražnja bubanj kočnica....ne znam
možda bole onda kawasaki kle.....ali je "zibav" ovjes, položaj suvozača nezgodan ako se stavi kofer odnosno klizi na vozača
vrlo pouzdane mašine
iskreno ja sam svozio skutere različitih kubikaža, pa nakon toga fz6
er5, kle, gs500, er6 i njegove izvedenice mi nisu bili opcija....za motocikl su mi djelovali slabašno odnosno sitno (imam ja gabarite, nije samo do motora), tek iznad takvih motocikala sam na modelima viđao nekakve prednosti ili bolje ugrađene komponente....htio sam motocikl koliko toliko u skladu s vremenom, da ima modernije komponente
inaće ja bi uvijek birao bolji skuter naspram lošijeg motora (ne govorim o stanju, nego npr. xmax 300 mi je močniji nego kle.....jednostavno kad motocikl ima manju kubikažu meni to nije to....to je moje mišljenje, svako po svome....meni je manja kubikaža sinonim za stalno altanje i natjeravanje do granica mogućnosti motocikla....sjedneš na fz6 možeš ga voziti na 50 kmh i u najnižoj i u najvišoj brzini bez trzanja, a možeš prvu rastegnuti i preko ne znam koliko.....prosječno u mirnoj vožnji troši oko 5,5 litara, ide do 7,5 litara, er6 ili ova gore ninja na bazi njega je ekonomičnija i tako.....većina skutera srednje kubikaže troši oko 4 - 4,5 litara, ovi veći znaju dosta trošiti....lanac podmazivanje i čišćenje....ima oko motora više stavki vezano uz održavanje nego kod skutera, ali recimo lanac će na motociklu svakom trajati bar do nekih prosječnih 28.000 km, često se remenje na skuterima mijenja i češće (ok, sad je trend oko 20.000 km, ali rolice odu prije svakako) itd
treba vidjeti, cijene polovnih su sada (kao i auta) visoke....
uglavnom ovako, moj savjet....nekad sam radio 20.000 km na 2 kotača.....kad tad dođe do nezgode, kako god okreneš, i kod nezgode nažalost često se dosta strada ili te nema....toga čovjek treba biti svjestan....ne mora biti do tebe već do drugog sudionika u prometu, najčešće je do tebe...i to je to
što je motocikl koji kupuješ sporiji to si (generalno) sigurniji, jer je greška u vožnji najčešće vezana uz brzinu...ok da me pogurao auto na nekakvom chopperu možda me danas ne bi bilo zbog drukčije koncepcije ovjesa i načina sjedenja na motoru....ali, sporije je ipak sigurnije, nešto što ti ne da mogućnost da ideš brzo najčešće će te samo po sebi i zaštititi....u prometu se na 2 kotača ne treba junačiti, defenzivna vožnja je prioritet
doživio sam da šaljem poruku čovjeku vezano uz vožnju/motore a on je stradao smrtno prije pola sata....jbg.....treba vježbati vožnju,vidjeti kakva je reakcija u nekakvim kritičnim situacijama, savladavati zavoje nekakvim drugim tehnikama nego što je to kod auta...ovisi od tipa motora....u vožnji motora mora biti koncentracija veća, nema zamišljenosti, umora, to je opasno....u zavoju gdje gledaš s autom, a gdje s motorom, jesi u zavoju s motorom u gasu ili puštašgas, što auto izbacuje iz balansa a što motor....koliko na kočenju utječe to što je dodirna površina gume i ceste mala kod motora u odnosu na auto....tlak u gumama...zategnutost lanca....vožna s suvozačem ili bez.....kod auta većina tih stvari nije bitna....kod motocikla je
što ćeš obući kad ideš na motocikl...koliko ćeš uložiti u opremu, da li ćete boljeti koljena od hladnoće ili neće, jel nosiš naočale ili ne, jel imaš vizir za sunce ili ne,....kupiš motor.....moraš kupiti i opremu, onu koja te grije, onu koja te čuva, treba i u to uložiti....
ja sam se nekad vozio u zimskoj jakni...smatram da sam bio budala, u tenisicama....budala.....bez potkape....budala....s lošom kacigom....budala....s otvorenom kacigom....budala....kupiš neke SIDI polučizme, hlače tipa bering, jakna bar IXS, kaciga bar 200 EUR, rukavice, bubrežnjak itd