Moj VTS :)

Ruske

Active member
nisam ti ja vise u ciaku, hvala bogu u tom ćumezu, sad zivim smireno i nabavljujem dijelove iz nemacka. 5l xcess 27 eur
 

Ruske

Active member
motointegrator, 15 eura dostava na bilo koji iznos. uzeo sam si prednje busene brembo + 5l motula, sa ukljucenom dostavom sam ustedio 600kn nego u ciaku sa 40% rabata
od uvoznika (tehnolub) je kanta 5l 290kn me ispala na proslom servisu, a sa motointegratora je 27eur, ako uzmes samo to, ne isplati se, naruci si jos toga (filtere ili nesto vece, da ti usteda bude jos veca)
 

Cutac

Prèkaroš
Promijenjeno ulje, bez MoS2 jer sam ga zaboravio kupiti. A računam da će motor preživjeti samo sa Motulom, nisu baš na glasu kao loši :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Pumpicom sam izvukao sve iz kartera i uzeo uzorak ulja. Analizom (ne smijem ništa dodatno reći jer nije "službena"), benzina je bilo 1.1%. Nije puno niti spomena vrijedno, ali je smrdiloooo...
Plus što potrošnja stvarno je niža, očito je neka dizna puštala.

No, i novo ulje malo udara na benzin, jer se pomiješalo sa starim koje je ostalo svuda po motoru u lokvicama. No dobro, znam da su dizne dobre i da je ulje novo, sad je red da ga se ovo ljeto puno vozi, barem 3000 kilometara :) Nadam se da ću imati kuda :D

I kotači su balansirani. Sva 4 su trebali aksijalno balansiranje, a jedan je trebao radijalno/zakretanje felge. Sad je sve ok, više ništa ne treska.
Jedino ostaje problem preteških Resolfena, ali šta ću kad mu tako dobro stoje... :(

1656670486917.png

E i ne znam šta je ovom motoru, nalio 6 litara ulja i na pola je, a po servisnoj ide 5.5 litara. Ne znam jel ima veze što sam pumpicom izvlačio s dna kartera, ali tamo ako stane dva deci.
 

Mirage

Well-known member
Promijenjeno ulje, bez MoS2 jer sam ga zaboravio kupiti. A računam da će motor preživjeti samo sa Motulom, nisu baš na glasu kao loši :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Pumpicom sam izvukao sve iz kartera i uzeo uzorak ulja. Analizom (ne smijem ništa dodatno reći jer nije "službena"), benzina je bilo 1.1%. Nije puno niti spomena vrijedno, ali je smrdiloooo...
Plus što potrošnja stvarno je niža, očito je neka dizna puštala.

No, i novo ulje malo udara na benzin, jer se pomiješalo sa starim koje je ostalo svuda po motoru u lokvicama. No dobro, znam da su dizne dobre i da je ulje novo, sad je red da ga se ovo ljeto puno vozi, barem 3000 kilometara :) Nadam se da ću imati kuda :D

I kotači su balansirani. Sva 4 su trebali aksijalno balansiranje, a jedan je trebao radijalno/zakretanje felge. Sad je sve ok, više ništa ne treska.
Jedino ostaje problem preteških Resolfena, ali šta ću kad mu tako dobro stoje... :(

Pogledajte privitak 6009

E i ne znam šta je ovom motoru, nalio 6 litara ulja i na pola je, a po servisnoj ide 5.5 litara. Ne znam jel ima veze što sam pumpicom izvlačio s dna kartera, ali tamo ako stane dva deci.

Da nisu kineski kanisteri?
 

Citron

Well-known member
Tko zna kaj si sve napunio s uljem 🥶
Ja ga sad nebi vozio nego bi ga još jednom navoskao (ak se ne varam prije nekih mjesec dana si ga voskao, to je već dugo prošlo od toga) i spremio bi ga u garažu da i dalje bude ugodno utočište paucima 🤣
 

dinko1981

Well-known member
Tko zna kaj si sve napunio s uljem 🥶
Ja ga sad nebi vozio nego bi ga još jednom navoskao (ak se ne varam prije nekih mjesec dana si ga voskao, to je već dugo prošlo od toga) i spremio bi ga u garažu da i dalje bude ugodno utočište paucima 🤣
Sigurno nije dugo voskao karter pa slini ulje 🤣
 

Cutac

Prèkaroš
Hahaha, moram ga voskati, da. A i moram staviti prozirnu foliju na farove da se ne praše.
Ali dobro, još nisam došao do faze da ga izguram iz garaže, operem i uguram nazad. To ću kad stavim stakleni zid između garaže i dnevne.

Sigurno nije dugo voskao karter pa slini ulje
Zajebancija na stranu, sad si me sjetio da nisam skinuo hladnjak da počistim lišće ispod njega.
 

Cutac

Prèkaroš
Dok sam lijevao.
Sad je negdje malo iznad max., vjerojatno zbog rampi je pokazivalo niže, nisam se sjetio spustiti ga.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To, a i treba ulju vremena da sklizne do dna… mislim da sam u servisnim uputama naletio da se ne mjeri prvih pola sata nakon dodavanja
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam mu dao oko 30 sekundi između lijevanja.

Mijenjao sam na njemu već cca. 10 puta ulje i uvijek je išlo "normalno", ovaj put ne znam šta je bilo.
Jedino što sam špricom izvlačio sa dna kartera, ali nije to pola litre bilo valjda.
 

ExOduS442xb

Racing
Što kaže šipka? Ja sam kod sebe mjerio i po Citroenovim uputama je bilo preko maxa, i to dobrano i sad sam to spustio ispod maxa (izvukao iz kartera) što uopće nema smisla jer su 2.7 i 3.0 identični motori sa jednakim karterom (isti broj dijela), pa di onda ide litra više. Ugl šipku koristim kao mjeru i to jedino priznajem, ako po njoj ima dovoljno to je to.

Ali ako ti je i ostalo par deci starog ulja koliko to može biti štetno? Servise radiš ispod 10k, na vrijeme, nije prastaro ulje, nešto će uvijek ostat nazalost.
Jel ti pise u uputama razlika u izvlacenju "putem" pumpice i gravitacije?
 

Cutac

Prèkaroš
Po šipki se i orijentiram, nije pokazivala max. Sad pokazuje oko max, valjda je problem bio u rampama. Iako mi je čudno jer nikad do sad nije bilo tako ni na kojem autu.

Ali ako ti je i ostalo par deci starog ulja koliko to može biti štetno?
Izvlačio sam jer se osjetilo po benzinu jer je jedna dizna propuštala malo, zato sam i mijenjao nakon 6500 kilometara ili koliko :ROFLMAO:
Jel ti pise u uputama razlika u izvlacenju "putem" pumpice i gravitacije?
Ne znam, ne čitam upute za te stvari :D Jednostavno, odčepi, začepi, nalij :D
Ali zna u karteru ostati dosta, valjalo bi ga svakih par godina skinuti i oprati, ali kome se to da. Što da, a što riskira da si zakomplicira život. Npr. kad sam skidao karter sa VTi motora, rupa nije kao na kadi npr. da je najniži dio kartera, nego ima tipa 10 milimetara zub. I kad ispustiš ulje, ostane ti 3-4 deci staroga.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako se dobro sjećam, oba su magnetna i uvijek su čisti.
Motor ima špenu, ali na cijevi za mjerenje razine jer metalna šipka struže po cijevi na mjestu gdje mijenja smjer. Glupost, ali sitna špena koja će završiti u filteru.
 
Na vrh