Citroën Grand C4 Picasso - Cale81

Cutac

Prèkaroš
Nađem ti upute za kvaku kasnije. Ne da se polirati?

Ima li tko savjet kako se može riješiti vibriranje stakla prilikom promjene položaja stakla u retrovizoru vozačevih vrata?
Mislim da je to radi same prirode motorića.
 

Cale81

Well-known member
Nađem ti upute za kvaku kasnije. Ne da se polirati?


Mislim da je to radi same prirode motorića.
Ne može se ispolirati. Ne dođe do krajnjeg položaja. Kada ubacim u rikverc onda se ogledala spuste dole. Desni ide ok dok livi ide onako malo na skoseve. Ne čuje se nikakav zvuk u retrovizoru
 

Cale81

Well-known member
Došlo vrijeme za zamjenu akumulatora.
Start stop već mjesec dana se ne aktivira, par puta pritiskom na gumb se ne pokreće motor nego samo uključujući kontakt i napiše nešto kao da je u safe modu. Nakon čekanja par minuta ili desetak pokušaja upućivanja ipak upali. Prilikom zamjene guma ljeto -zima testiramo akumulator i sprava isprinta papirić na kojem piše "loš, potrebna zamjena"
Kontaktiram kolegu Gudelja i za 100€ riješimo problem. Zaboravio sam slikati stari originalni od 6 godina i 223000 kilometara, ali vrijeme mu je bilo za mirovinu 🤪
 

Prilozi

Cale81

Well-known member
S jednim tankanjem cca 50 litara prođem 750-950 km zavisno kuda vozim (grad ili otvorena cesta). Na kompu je 6.4 Polica je čini mi se 190€ s zaštiom bonusa, a tehnički je klasika oko 140€
 

Pankoz

Active member
Došlo vrijeme za zamjenu akumulatora.
Start stop već mjesec dana se ne aktivira, par puta pritiskom na gumb se ne pokreće motor nego samo uključujući kontakt i napiše nešto kao da je u safe modu. Nakon čekanja par minuta ili desetak pokušaja upućivanja ipak upali. Prilikom zamjene guma ljeto -zima testiramo akumulator i sprava isprinta papirić na kojem piše "loš, potrebna zamjena"
Kontaktiram kolegu Gudelja i za 100€ riješimo problem. Zaboravio sam slikati stari originalni od 6 godina i 223000 kilometara, ali vrijeme mu je bilo za mirovinu 🤪
Da li si sam zamenio akumulator ili si bio u servisu?
 

Cale81

Well-known member
Da li si sam zamenio akumulator ili si bio u servisu?
Ja i kolega smo to odradili. Spojili smo akumulator na alternator da je pod naponom dok ovog zamjenimo i to je to. Centimetar je novi veći u visinu ali stane. Najveći je bio problem otpustiti minus klemu koja je duboko i vjerojatno tvornički stegnuta.
 

Pankoz

Active member
Kod mene je fabrički bio AGM od 70 Ah za dizel agregat od 1.6 litara i 116 kljusina.
Zašto si ti montirao taj od 95 Ah?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Kod mene je fabrički bio AGM od 70 Ah za dizel agregat od 1.6 litara i 116 kljusina.
Zašto si ti montirao taj od 95 Ah?
Nisam, nego naišao na oglas ORIGINALNI, pa spremio, kao možda povoljno.Inače uzmem uvijek VARTU. Ni neznam koliki imam
 

Milosh

Test
Ja i kolega smo to odradili. Spojili smo akumulator na alternator da je pod naponom dok ovog zamjenimo i to je to. Centimetar je novi veći u visinu ali stane. Najveći je bio problem otpustiti minus klemu koja je duboko i vjerojatno tvornički stegnuta.
Nakon zamjene akumulatora poželjno je dijagnostikom autu "reći" da je aku zamijenjen i koji je kapacitet novog.
 
Na vrh