Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ZVAJ

Skoro zreo
Sretno Macoli !!!
Iskustva iskustva... Prvih 100 km prošlo. Da vidim... Nema ni moj C4 na prednjim točkovima kapice na prednjim ležajevima :mad:, Upravljač je vrlo brz na dodir, vrlo malo mu treba... Tvrđi ovjes nego na Xsari 1998. Kod ubrzavanja u II stupnju kao da se malo zagrcne pa tek onda povuče. Ovo se mjerenjem potrošnje malo zbunjuje: kad oduzmem gas i kotrljam ga potrošnja 0 lit, a kad izbacim iz brzine i kotrljam troši 1.8 - 2.2 lit to je ono trenutna potrošnja. Èudno! Kad se zaustavim a auto je vruć smrdi mi nekakva guma... kao da negdje gori guma :shock: Malo mi visoko hvata kvacilo, pogotovo iz prve u drugu pa mi često motor zavrti "u prazno". Izgleda da treba brzo otpuštati pedalu kvačila a ja to malo polakše izgleda. Da, srednji naslon za ruke još se ne može nabaviti kažu nema u HR. Tražili su po sustavu dosta dugo ali nema. Plastika prednje konzole na dodir vrlo ugodna ali se bojim da kad prašina sjedne bit će teško održavati. Kao da je od nekakve gume. Sviđa mi se. Ručica ručne posjeća na onu u AMI8 tako je nekako izgledala samo kod upravljača. Sviđa mi se. Toliko zasad, pozdrav svima, sretno !!!
 

akiramar

Active member
Ovo se mjerenjem potrošnje malo zbunjuje: kad oduzmem gas i kotrljam ga potrošnja 0 lit, a kad izbacim iz brzine i kotrljam troši 1.8 - 2.2 lit to je ono trenutna potrošnja. Èudno!
Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...

Nije čudno, jer kad si u brzini, u cilindre ne ulazi ni malo goriva jer mu nije potrebno da bi motor radio (radi po inerciji, nije mu potrebno gorivo).
Kad stisneš kvačilo i/ili izbaciš iz brzine, mora trošiti gorivo jer bi se inace ugasio.

Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
 

ZVAJ

Skoro zreo
To štima. Ali tko ili što određuje količinu goriva koja ide u cilindre. Ovim načinom vožnje sa na Xsari 1998 1.4i skinuo potrošnju grad-otvoreno-drugi grad sa 6.7lit na 6.2 lit na 100km naravno računam na cca 40-45 litara goriva. Sada očito moram mijenjati način vožnje ako je vjerovati tom malom mozgu u autu. To je ok da motoru nešto treba da radi u leru, ali sam mislio da je to puno manje...
 

Zdravac

New member
Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali
Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
Isprobao s novim C4??? - Pa kak ti ga nije bilo žao? :cry:

Nemojte baš vjerovati tom board computeru. Ionako je to približno. Potrošnja se mjeri pomoću više očitanih parametara (npr. dotok goriva, ispušni plinovi, brzina, prijeđeni put...), koje onda komp "zbraja i oduzima", a to nemože uvijek biti 100% precizno.

Najtočnije mjerenje je tankanje do vrha --> vožnja --> zapisati pređeni put i opet tankanje do vrha. Nema točnijeg od toga.
I to na bazi jednog rezervara - ne npr 100 km pa nadopuniti.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Još je prerano za to ali tako sam "mjerio" stari auto i to je i jedino pravo mjerenje. Pun tank, potroši pa pun tank i računaj. Èak sam išao i na istu crpku točiti. :hm:
 

Matija

New member
Da sad ne tvrdim baš da svi imaju, pa ću reći: gotovo svi današnji auti imaju cut-off. To znači da iznad određene turaže (tipa 1500 okretaja) dok kočiš motorom on ne dobiva gorivo. Kada padne na nižu turažu gorivo počne stizati u cilindre. Tako se bar priča po netu, nikad nisam otvorio motor i gledao što se zbiva u vožnji. ROFL

Zato i kažu da je za ekonomičnu vožnju dobro kočiti motorom, jer kad ti stisneš kvačilo čim ti desna noga vidi kočnicu, auto radi na leru i troši.

I ZVAJ, nemoj ga tiskati bar prvih 1000km i testirati kako vuče. Ja sam vozio tako 1000 km, kao da perom tiskaš gas. Bolje se strpi neko vrijeme da ti se motor dobro ulaufa, nego da poslije bude problema. Do 2000 km ga nisam terao puno preko 3000, samo kad je dobro ugrijan i ako nekoga pretičem. Ja tek sad kad sam prešao 4000 km nemam straha zavrtiti ga na 5000 okretaja.

Jer koliko ne valja ni forsiranje motora dok je nov, ne valja ni deforsiranje odnosno da u niskim okretajima zakucaš gas do poda.
 

macola

New member
Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...

Nije čudno, jer kad si u brzini, u cilindre ne ulazi ni malo goriva jer mu nije potrebno da bi motor radio (radi po inerciji, nije mu potrebno gorivo).
Kad stisneš kvačilo i/ili izbaciš iz brzine, mora trošiti gorivo jer bi se inace ugasio.

Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
Slažem se . Mene je to mučilo isto zadnjih par godina ( BC na laguni) , auto ti na leru troši uvijek isto , ali ne pokazuje isto jer ovisi o brzini TJ. ne pređeš uvijek isti put/sat ,ako voziš 20 ili 120 km /h
:cool:
BTW JA nisam i neću probat gasit auto u brzini, makar vjerujem u to što pričam ali... jebi ti to computer je computer pa da neš poremetim MAAA
 

Olaf

New member
Sretno Macoli !!!
Iskustva iskustva... Prvih 100 km prošlo. Da vidim... Nema ni moj C4 na prednjim točkovima kapice na prednjim ležajevima :mad:, Upravljač je vrlo brz na dodir, vrlo malo mu treba... Tvrđi ovjes nego na Xsari 1998. Kod ubrzavanja u II stupnju kao da se malo zagrcne pa tek onda povuče. Ovo se mjerenjem potrošnje malo zbunjuje: kad oduzmem gas i kotrljam ga potrošnja 0 lit, a kad izbacim iz brzine i kotrljam troši 1.8 - 2.2 lit to je ono trenutna potrošnja. Èudno! Kad se zaustavim a auto je vruć smrdi mi nekakva guma... kao da negdje gori guma :shock: Malo mi visoko hvata kvacilo, pogotovo iz prve u drugu pa mi često motor zavrti "u prazno". Izgleda da treba brzo otpuštati pedalu kvačila a ja to malo polakše izgleda. Da, srednji naslon za ruke još se ne može nabaviti kažu nema u HR. Tražili su po sustavu dosta dugo ali nema. Plastika prednje konzole na dodir vrlo ugodna ali se bojim da kad prašina sjedne bit će teško održavati. Kao da je od nekakve gume. Sviđa mi se. Ručica ručne posjeća na onu u AMI8 tako je nekako izgledala samo kod upravljača. Sviđa mi se. Toliko zasad, pozdrav svima, sretno !!!
Vezano za potrosnju ti je situacija kako su ti vec opisali...cim pustis gas racunalo motora automatski radi prekid ubrizgavanje i potrosnja je trenutno 0.0l kad je auto u brzini i koci motorom, kad je u leru i kotrlja se racunalo motora mora ubrizgavati gorivo da odrzi rad motora...
A ovo sta ti smrdi guma neznam...ako jos nije nista planulo vjerojatno nije nesto bitno :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Evo me nazad. Bio sam probati ono sa 5 vratima da ne zaključaju svaki put. (Već pisano negdje u 4.mjesecu). Malo sam se sledio jer sam uspio zatvoriti vrata držeći tu dugmad pa više nisam mogao vrata otvoriti :eek::eek: Jednostavno ne reagiraju. Zaključaj otključaj zaključaj i opet proradilo. Ne znam kako to točno radi al morat ću čvršće vrata spustiti...

Što se tiče ubrzavanja volim na semaforu brže krenuti ali do 3500 okretaja. Jednom sam u vožnji bio u 3. do 4000 okretaja da čujem taj zum-zum zvuk. Polako. Nadam se da će i ovaj sretno doći do 180tkm kao i Xsara. Samo malo me plastika na prednjem dijelu brine, sva nekako šeta amo-tamo. Valjda tako mora..
 

Olaf

New member
Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...

Nije čudno, jer kad si u brzini, u cilindre ne ulazi ni malo goriva jer mu nije potrebno da bi motor radio (radi po inerciji, nije mu potrebno gorivo).
Kad stisneš kvačilo i/ili izbaciš iz brzine, mora trošiti gorivo jer bi se inace ugasio.

Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
samo ga ti cimaj tako dok se racunalo ne zblesira i izbaci Antipollution faulty pa budes zvao vucnu sluzbu

Evo me nazad. Bio sam probati ono sa 5 vratima da ne zaključaju svaki put. (Već pisano negdje u 4.mjesecu). Malo sam se sledio jer sam uspio zatvoriti vrata držeći tu dugmad pa više nisam mogao vrata otvoriti :eek::eek: Jednostavno ne reagiraju. Zaključaj otključaj zaključaj i opet proradilo. Ne znam kako to točno radi al morat ću čvršće vrata spustiti...

Što se tiče ubrzavanja volim na semaforu brže krenuti ali do 3500 okretaja. Jednom sam u vožnji bio u 3. do 4000 okretaja da čujem taj zum-zum zvuk. Polako. Nadam se da će i ovaj sretno doći do 180tkm kao i Xsara. Samo malo me plastika na prednjem dijelu brine, sva nekako šeta amo-tamo. Valjda tako mora..
koja plastika te brine?
 

ZVAJ

Skoro zreo
Vezano za potrosnju ti je situacija kako su ti vec opisali...cim pustis gas racunalo motora automatski radi prekid ubrizgavanje i potrosnja je trenutno 0.0l kad je auto u brzini i koci motorom, kad je u leru i kotrlja se racunalo motora mora ubrizgavati gorivo da odrzi rad motora...
A ovo sta ti smrdi guma neznam...ako jos nije nista planulo vjerojatno nije nesto bitno :D
Dakle moram mjenjati način vožnje. Novi auto nova pravila. Pronaći ću mu ja što smrdi (ili će negdje pokazati :shock:)

Plastika pod hubom za usis zraka. Tako se labavo drži da je čudo jedno. Dalje znak citroena imam dojam da će se odlomiti cijelom dužinom onaj niklovani dio...
 

Matija

New member
Ma to je miris novoga. Tako je i meni imao jako čudni miris pod haubom prvih par dana. Sad se sve to prvi put ozbiljno grije i formira. :D Poslije miriši (ili smrdi, ovisno kako gledaš) kao i svaki drugi auto.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ma kad malo razmislim, ipak je moje zlato napravljeno da potegne do 193 km/h. a tada je poprilično gust zrak pa ako nikome nije ništa dosad otpalo neće ni meni. Pravi test svega će biti krajem mjeseca put do Splita. Kako se meni baš i ne žuri lijepo polako ću ja njega ulaufati.. :cool:
Tada će i svi konzervansi izgubiti miris.
 

akiramar

Active member
...Isprobao osobno...
samo ga ti cimaj tako dok se racunalo ne zblesira i izbaci Antipollution faulty pa budes zvao vucnu sluzbu
:angel::angel:
Svima koji su se zabrinuli za moje mentalno zdravlje:
naravno da nisam probao na C4, pa nisam lud isprobavati gluposti na novom autu :surprised:
Probao sam na Megane-u dok je imao na leđima preko 130'000 Km :hm:
 

prignis

New member
Evo me nazad. Bio sam probati ono sa 5 vratima da ne zaključaju svaki put. (Već pisano negdje u 4.mjesecu). Malo sam se sledio jer sam uspio zatvoriti vrata držeći tu dugmad pa više nisam mogao vrata otvoriti :eek::eek: Jednostavno ne reagiraju. Zaključaj otključaj zaključaj i opet proradilo. Ne znam kako to točno radi al morat ću čvršće vrata spustiti...
Hoće se ta vrata zblesati, i ja sam malo isprobavao zatvaranje tih vrata odmah nakon što sam dobio auto jer me to teško zatvaranje prilično živciralo.
I desilo mi se isto to, zatvorila se i dalje ne reagiraju, sve dok nisam zaključao i ponovno otključao auto. To je valjda ta elektronska brava...
Ali navikneš se i skontaš ih nakon nekog vremena, pa ih poslije zatvaraš bez problema.:meh:
Matija je to super opisao u nekom prije postu.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Dakle vrata smo apsolvirali. Sve mi se više sviđa vožnja u autu. Smanjio sam intenzitet svjetla oko displeja i sad je na pola 8/16. Puna snaga previše blješti.
Koje žaruljice idu u farove?? H5, H6, H7, H8, H9.... :confused: Vidim da je dugo svjetla neka malena. Bojim se da će tako malena brzo riknuti. Treba imati rezerve i zbog kontrole :) . Da li svima ostane ventilator raditi kad se motor ugasi ali baš svaki put radi 10-20 sec. Nije bučan ali se čuje. Ah da su ona dnevna svjetla sa led diodama kako bi to divno bilo....
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh