Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...Ovo se mjerenjem potrošnje malo zbunjuje: kad oduzmem gas i kotrljam ga potrošnja 0 lit, a kad izbacim iz brzine i kotrljam troši 1.8 - 2.2 lit to je ono trenutna potrošnja. Èudno!
Isprobao s novim C4??? - Pa kak ti ga nije bilo žao?Sad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali
Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
Slažem se . Mene je to mučilo isto zadnjih par godina ( BC na laguni) , auto ti na leru troši uvijek isto , ali ne pokazuje isto jer ovisi o brzini TJ. ne pređeš uvijek isti put/sat ,ako voziš 20 ili 120 km /hSad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...
Nije čudno, jer kad si u brzini, u cilindre ne ulazi ni malo goriva jer mu nije potrebno da bi motor radio (radi po inerciji, nije mu potrebno gorivo).
Kad stisneš kvačilo i/ili izbaciš iz brzine, mora trošiti gorivo jer bi se inace ugasio.
Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
Vezano za potrosnju ti je situacija kako su ti vec opisali...cim pustis gas racunalo motora automatski radi prekid ubrizgavanje i potrosnja je trenutno 0.0l kad je auto u brzini i koci motorom, kad je u leru i kotrlja se racunalo motora mora ubrizgavati gorivo da odrzi rad motora...Sretno Macoli !!!
Iskustva iskustva... Prvih 100 km prošlo. Da vidim... Nema ni moj C4 na prednjim točkovima kapice na prednjim ležajevima , Upravljač je vrlo brz na dodir, vrlo malo mu treba... Tvrđi ovjes nego na Xsari 1998. Kod ubrzavanja u II stupnju kao da se malo zagrcne pa tek onda povuče. Ovo se mjerenjem potrošnje malo zbunjuje: kad oduzmem gas i kotrljam ga potrošnja 0 lit, a kad izbacim iz brzine i kotrljam troši 1.8 - 2.2 lit to je ono trenutna potrošnja. Èudno! Kad se zaustavim a auto je vruć smrdi mi nekakva guma... kao da negdje gori guma :shock: Malo mi visoko hvata kvacilo, pogotovo iz prve u drugu pa mi često motor zavrti "u prazno". Izgleda da treba brzo otpuštati pedalu kvačila a ja to malo polakše izgleda. Da, srednji naslon za ruke još se ne može nabaviti kažu nema u HR. Tražili su po sustavu dosta dugo ali nema. Plastika prednje konzole na dodir vrlo ugodna ali se bojim da kad prašina sjedne bit će teško održavati. Kao da je od nekakve gume. Sviđa mi se. Ručica ručne posjeća na onu u AMI8 tako je nekako izgledala samo kod upravljača. Sviđa mi se. Toliko zasad, pozdrav svima, sretno !!!
samo ga ti cimaj tako dok se racunalo ne zblesira i izbaci Antipollution faulty pa budes zvao vucnu sluzbuSad će ljudi navaliti dokazivati da nisam u pravu, ali ipak...
Nije čudno, jer kad si u brzini, u cilindre ne ulazi ni malo goriva jer mu nije potrebno da bi motor radio (radi po inerciji, nije mu potrebno gorivo).
Kad stisneš kvačilo i/ili izbaciš iz brzine, mora trošiti gorivo jer bi se inace ugasio.
Ako ne vjeruješ, probaj voziti se, ostati u brzini i ugasiti auto.
Znas sto ce se desiti? Apsolutno nista, isto kao da si oduzeo gas... A kad ga hoces upaliti, trebas samo dati kontakt, bez verglanja (naravno, ako si cijelo vrijeme u brzini). Isprobao osobno.
koja plastika te brine?Evo me nazad. Bio sam probati ono sa 5 vratima da ne zaključaju svaki put. (Već pisano negdje u 4.mjesecu). Malo sam se sledio jer sam uspio zatvoriti vrata držeći tu dugmad pa više nisam mogao vrata otvoriti Jednostavno ne reagiraju. Zaključaj otključaj zaključaj i opet proradilo. Ne znam kako to točno radi al morat ću čvršće vrata spustiti...
Što se tiče ubrzavanja volim na semaforu brže krenuti ali do 3500 okretaja. Jednom sam u vožnji bio u 3. do 4000 okretaja da čujem taj zum-zum zvuk. Polako. Nadam se da će i ovaj sretno doći do 180tkm kao i Xsara. Samo malo me plastika na prednjem dijelu brine, sva nekako šeta amo-tamo. Valjda tako mora..
Dakle moram mjenjati način vožnje. Novi auto nova pravila. Pronaći ću mu ja što smrdi (ili će negdje pokazati :shockVezano za potrosnju ti je situacija kako su ti vec opisali...cim pustis gas racunalo motora automatski radi prekid ubrizgavanje i potrosnja je trenutno 0.0l kad je auto u brzini i koci motorom, kad je u leru i kotrlja se racunalo motora mora ubrizgavati gorivo da odrzi rad motora...
A ovo sta ti smrdi guma neznam...ako jos nije nista planulo vjerojatno nije nesto bitno
:angel::angel:samo ga ti cimaj tako dok se racunalo ne zblesira i izbaci Antipollution faulty pa budes zvao vucnu sluzbu...Isprobao osobno...
Hoće se ta vrata zblesati, i ja sam malo isprobavao zatvaranje tih vrata odmah nakon što sam dobio auto jer me to teško zatvaranje prilično živciralo.Evo me nazad. Bio sam probati ono sa 5 vratima da ne zaključaju svaki put. (Već pisano negdje u 4.mjesecu). Malo sam se sledio jer sam uspio zatvoriti vrata držeći tu dugmad pa više nisam mogao vrata otvoriti Jednostavno ne reagiraju. Zaključaj otključaj zaključaj i opet proradilo. Ne znam kako to točno radi al morat ću čvršće vrata spustiti...