C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Koji motor je taj megan?
Hahaha, 1.5 dci.
To je privremeno dok ne nađem benzinca.
VTS je jučer upaljen kod Konzuma nakon 7 dana stajanja, grijao je prije uspona na Brzaj. Neću ja moći sa dizelom.


Cutac ti ko da radis linijski taxi, sta ce ti toliko automobila :D.
Zamisli ljudi te vide u Citroenu, sta ce misliti o tebi? Menjaj to, dok im nisi u očima pao :D
VTS logično zašto ga ne dam, Panda je automatik, u super stanju, sa full opremom, više nikad takvu neću naći, a moram imati nešto što mi nije žao voziti :D
Isto će sa Hondom biti. U super je stanju, iako sam pao, nema oštećenja, a planiram si uzeti motor za Zagreb i gledam stalno nešto jeftinije jer mi je žao da Honda bude na suncu.
Nije nikakva dijagnoza, samo sam retard.

Reče Cutac i kupi Renola :LOL: :LOL:
Bolje opet od Citroena.
Gledao sam C4 X jer je stvarno komforan, ali 1.2 benzinac je baš loš, tako da, ne hvala.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Bas sam hteo da napisem, samo da nije 1.5dci :D.

Jutro ulazim u svoj Shitroen, cujem ljude na parkingu. Vidi ovu sirotilju sta vozi.
Moracu i ja prodati svoj auto
 

dinko1981

Well-known member
Ja sad da kupujem "novi" auto, to bi morao biti benzinac da klasičnim ubrizgavanjem, može i turbo, sa što manje kilometara. Prvi na pamet mi pada fiat 1.4 turbo 120ks, pokazali su se izvrsni i u kombinaciji sa plinom. Može i klasični automatik. Problem je štu su ti modeli 10+ godina
 

Cutac

Prèkaroš
Pa ja bi najrađe C5 prvu generaciju redizajn sa 2.0 benzincem. Ali je star i kosi se sa željom da nemam star auto.

Megane je dobar, nema zimske gume i ima jedan set felgi, ali je ok. Budem još pogledao ako neki nađem.
 

diegos

Well-known member
A sta je s Meganom 1.2 tce, bio sam ga jednom probao na kratko i solidno ide. Ili ih nema da zadovoljavaju ono što tražiš?
 

Cutac

Prèkaroš
Nema ih. Većina TCi modela ima GT line opremu i u njoj sportske školjke, što mi ne odgovara, želim klasična sjedala.

Našao sam jedan super, tamnoplavi, 1.3 130 konja, školjke...

Ne znam šta je s ljudima, zašo bi netko htio školjke u Meganu lubeničaru sa 130 konja... Ljudi su baš jadni...
 

diegos

Well-known member
Ako mi se nesto sviđa kod renola, to su baš ta sjedala, meni su bas dobra. E sad, da li trebaju u obicnom meganu, to je druga stvar ali kao sjedala su mi bas top :)
 

Phantom

Drajver
imo prijatelj megana rs lijep auto...ali unutra mi je bljak...nikako mi nije sjeo recimo tj srednji ekran cak aliexpress prodaje ljepse. sjedezi su mi ekstra 😉
 

Phantom

Drajver
Da ne nabijamo stranice na oglasu, dio rasprave je preseljen u ovu temu - ivan222


auto jest ocuvan, glavna mana su km i godine...realno ces dobit za njega 3500 daj boze da dobijes 6, ali posto sam prodajem svog hdija znam cijene bencinera, diesela
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
auto jest ocuvan, glavna mana su km i godine...realno ces dobit za njega 3500 daj boze da dobijes 6, ali posto sam prodajem svog hdija znam cijene bencinera, diesela
Ovaj je u tvorničkom stanju. Vrijedi barem 4.500€ a ja ga ni bratu ne bih dao ispod 4.000€.
Realno, autu ništa ne fali, ispravan je, ali mi se ne da imati stari auto, plus mi se ne da više šaltati brzine.
E, da!
Ja sam prije 5 god. probao Mercedes C klasu automatik i shvatio da mi se više ne da šaltati.
Odlučio kupiti Citroena/DSa automatika i preporodio se!
Trebao sam i prije…
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
Ovaj je u tvorničkom stanju. Vrijedi barem 4.500€ a ja ga ni bratu ne bih dao ispod 4.000€.
Budimo objektivni i realni, jedno je ako volis neku marku a jedno je 200 000km, iskreno ja bjezim od auta koji ima oko 2k a gledam godiste 2020. Covjek mi nudi GTD-ja ispod cijene koji ima kao moj c4 mk2 180000 a kazem neka hvala, jer znam sta me ceka veliki servis i sve ostale ****arije. Kao sto rekoh auto jest ocuvam ali i dalje Citroen koji nije poznat po drzanju cijena na nasem trgu btw za 5€ dobijes vec DS4 slicnih performanci ja jacom opremom.

p.s izvinjavam se offtopicu stvarno zelim da Cutac dobije maximum od ovog auta ali ljude ne zanima sta je zamijenjeno vec km i godiste pa onda ostalo...😉
 

szahtila

Well-known member
p.s izvinjavam se offtopicu stvarno zelim da Cutac dobije maximum od ovog auta ali ljude ne zanima sta je zamijenjeno vec km i godiste pa onda ostalo
Zar nije bolje kupiti održavani auto od poznate osobe sa poznatom poviješću auta(pa makar poznanstvo bilo preko foruma) nego nepoznati auto za 1000-2000 eura manje, a onda uložiti x eura da bi ga doveo u ispravno stanje?
 

Cutac

Prèkaroš
ali posto sam prodajem svog hdija
Koliko znam, ti nisi prvi vlasnik.

jer znam sta me ceka veliki servis
Ne ako je već napravljen.

btw za 5€ dobijes vec DS4 slicnih performanci ja jacom opremom.
Pretpostavljam da je uvoz, treći vlasnik, upitna povijest.

To stoji da ovaj auto ima 12 godina i 200 tisuća kilometara. Ali isto tako ima nov ovjes, razvod, servo za kočnice, poklopac ventila, hladnjak klime, termostat, poliran je, garažiran, nema hrđe, izmjene ulja svakih 10k km, redovne izmjene svih tekućina.
Na eko testu prolazi ko beba.

Realno ne možeš baš usporediti auto koji ima 200k kojem se zna povijest od prvog dana i onaj sa 200k koji je uvežen od 17. vlasnika iz pripizdine donje preko 2 šoderaša. Znači niti možeš biti siguran u kilometre, niti povijest, niti održavanje.

ovi znakići na felgama ofarbani u crveno, to je bar 50 EUR po kotaču više od nekog drugog koji to nema
Jelda :D


Frend je uzeo seriju 4 iz uvoza, udarena, ali dobro popravljena (ali i dobro udarena, branik, hauba, farovi, kiler, blatobrani). 2017. godina, uzeo sa nekih 70k km, original gume ćelestonke.
Prodao ju prije par mjeseci nekom jelenu. On našao na car verticalu da je udaren, ovaj se pravi lud, kaže ne zna o čemu priča, možda ogrebotina na parkingu prije nego je uvežen. Od servisa promijenio ulje jednom. Oba seta guma ćelavi, vozio ga isto bio hladan, bio ugrijan.

I sad ti ne možeš usporediti ako uzmeš tako nešto, čemu je život u Njemačkoj bio pod upitnikom, pa tko ga je kupio tamo, uvezao, kako ga je vozio, održavao i kakvi su mu bili ti kilometri, sa nečim što je cijelo vrijeme kod prvog vlasnika, održavano sa dokazima o tome.


Znat će Apokalipto, ima na CFS tip, Breša, uzme auto i vozi ga kao da mu je cilj uništiti ga. Nije isto njegovih 20k km i mojih, recimo.
 

Cutac

Prèkaroš
u je....pa šta na autu nije mijenjano?
treba vratit kilometražu jer je puno toga a njemu s malo km - ti si ga praktički restaurirao:LOL:
Jelda :D

Realno, ni sa čime ne bi trebalo biti problema, jedino ostaje onaj faktor da je star 12 godina i da se meni ne da mijenjati brzine. Najgrublje rečeno, da ne mogu kupiti novi, ne bih ga mijenjao. Ovako mogu, želim automatik, želim grijanje siceva, želim bolje farove, želim miris novoga. Plus što ga ne vozim, kad skombiniraš Hondu, Pandu, C4, VTS i službeni sa životom u Zagrebu bez dvorišta, radim 72 kilometra mjesečno :ROFLMAO:

Redovno održavanje...po PS-u i neke stvari preventivno za mir u duši...ne vidim ništa lošeg u tome...(isprike ako nisam skužio potencijalni sarkazam u postu). Inženjerski pristup bih rekao :)
Pa ako ćemo realno, tko u 12 godina ne skupi ovo što sam ja mijenjao, ili špara na autu ili vozi nekakvu Toyotu atmosferca.
Mislim to nije ništa ekstra, ovjes se razjebe na našim cestama, alternatoru se potroše četkice, prozuji druk lager, razvod dobije lufta, lonac prohrđa, hladnjak klime pogine od kamenčića i soli, termostat zacvika ili vosak propadne.
Ajde, servo bubanj je kvar koji nije očekivan na ovim kilometrima i sa ovim godinama, ali je gore sad original stavljen koji će durati još bar 10 godina.
 
Na vrh