Bio danas na testnoj vožnji novog c4, 1.2 benzinac, automatik.
Nije loš. Unutra nije ništa bolji od trenutnog c4. Drugačije je dizajniran, vizualno ostavlja dojam manje kabine nego C4 II, iako mi se čini da je prostranija. Hauba je jako visoka, ali ulazak u auto je kao u c4, nije da se ulazi "visoko". Volan je jako lagan i dobar u rukama, manji nego na dvojci. Sjedala su tvrđa nego na dvojci, ali u ovih pola sata vožnje se činilo udobno. Središnji ekran je super. Dobar položaj, brz jako, iako ne baš previše intuitivan, kao što nisu ni tipke na volanu. Npr. nije baš jasno kako se koristi i namješta radar i tempomat. Stišćeš tipke, nešto se pokazuje na heads up displeju (koji po meni ima prevelik font), ali nije baš jasno što se događa. Na drugim autima je puno jednostavnije. Ekran ispred volana je dobar. Mali je, ali ima sve potrebno.
Navigacija ima neugodan muški glas.
Klima ima fizičke kontrole, ali automatski mod nema više razina, samo jednu (downgrade u odnosu na dvojku) i sve informacije su prikazane na središnjem ekranu, bar da je brzina ventilatora dolje kod kotačića, kad već nije temperatura. Dolje gledaš i tražiš kotačić (na tabli koja je previše uvučena, po meni) i onda opet miči pogled na ekran i gledaj informacije.
Naslon za ruku je ok, selektor brzina je odličan, jako jako jednostavan za korištenje. Polugice za brzine na volanu su previše uvučene, tj. teško ih je dohvatiti.
Tkanina krova je socijalna, tvrda i hrapava, ko Panda.
Retrovizori su ok, središnji je tako tako je je prozor malen i visoko.
Ovjes je super, udoban je ful, iako dosta ljulja i po ravnoj cesti. U zavojima ne naginje previše, ali jako je mekan, baš pliva po cesti.
Skretanje i kočnice su klasično Citroenski, jako lagano, ali jako precizno.
Na autocesti je motor tih, ali buka vjetra je jako visoka.
Motor ima snage, lijepo povuče (iako sam ja navikao na 200 i 280 konja, pa mi je ovo sporo...), mjenjač se ne osjeti da radi, odličan je.
Preglednost je ok, ništa posebno, prosjek klase.
Ne znam šta sam još primjetio.
Generalno udoban, lijep, ali ne previše logičan auto.
Mazda 3 ima bolji interijer i bolji motor, Citroen ima bolji mjenjač i puno je udobniji. U odnosu na Megana i Focusa je, po meni, bolji u svemu, osim u kontrolama tempomata.
Nisam glup čovjek, inženjer sam, ali tempomat je težak za koristiti bez da sam čitao upute. A da, bez lažne skromnosti, jedan inženjer koji je vozio dobar broj raznih auta, ne zna upaliti tempomat, to je malo žalosno za Citroen. Tako nešto ne pamtim kad sam doživio.
Ostaje isprobati Civic, pa ćemo znati, iako se za sada C4 čini favorit.
Veći je problem što sam nakon C4 sjeo u C6
Izvožen i umoran, ali kakav je to auto. Iako, interijer me razočarao, i to jako. Jeftina plastika, ko da sam sjeo u VTS koji ima drugačiji izgled. Iste plastike svuda, isti valoviti dezen na kokpitu, stvarno ništa posebno.
Kad sam nakon novog C4 sjeo u svoj, da nije bilo automatika i 35 konja više, ne bih baš neku razliku primjetio. Novi nije ništa puno udobniji od dvojke, niti je nešto pretjerano tiši.
Ali, kao što sam rekao, mijenjam ga radi godina i kilometara...