Scala & Golf by Liberty

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
runflat - da ili ne?


Sukus, približile su se klasičnim gumama sa komforom, no i dalje su nijansu gore.
No i rezervni kotač se lako nabavi, trebao bi ti stat u gepek... čak i da imaš sub, nebi smio smetati toliko.
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
ma u golfu je plin tako da on zauzima mjesto rezervnog kotača
stavit ću obične gume
možda neke Kumho, s njima sam bio zadovoljan na berlingu
ionako se golfom vozim lagano samo grad-prigradski 10-12.000 km godišnje
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I neznam kako sam zaboravio na bocu plina, skoro mi je neugodno :)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
smanjenje kila je moguće samo s kalorijskim deficitom
i to je to
osobno mislim da je povečan unos proteina precijenjen (barem u mojem slučaju)
kao što je i povečanje mišićne mase u nekom većem obliku nepotrebno i precijenjeno
omjer visine i težine je individualan

mislim da je najvažnije da se čovjek dobro osjeća
da je koliko toliko u formi (manje ozljeda, brži je oporavak kod bolesti)
da je od svog vježbanja najvažniji bilo koji oblik kretanja
da ne treba pretjerivati
a da svaki obrok treba biti bar 2 žlice manje
i da su najštetniji šećeri i zasićene masti

unatoč svakakvim trendovima u praksi je dovojno i hodati
ne šetati već hodati
a bilo koji oblik vježbanja ne treba proširivati i otežavati - ako čovjek hoda 1 sat na dan, prirodno je da nakon nekog vremena može ili želi t činiti sat i pol....ali onda je to već puno vremena, obaveza i nametanje nečega

evo moja kolegica nekih 13 godina trći (ima preko 50 godina)
u subotu se digla u 3 ujutro da bi otputovala u Italiju na neko trčanje za koje je platila kotizaciju i da bi tamo otrčala polumaraton i nakon toga jela pizzu, kolače i sladoled
ona tu vidi smisla - ja ne vidim
kao što je nekome glupo oprati auto po noći ili u zoru.....svi smo različiti

ali ako smijem elaborirati - digla se usred noći, putovala je da bi trčala, platila je da bi trčala, nije baš bila zadovoljna rezultatom, nakon toga se prežderala nezdravom hranom
s time da ona nije natjecatelj - ona trči i tu i tamo ode na tu neku utrku

ako se dignem u 8 ujutro, sjednem na biciklu, napravim đir od 15 km i jedem skromno = biti ću naspavan, neću ništa plaćati, neću putovati, neću jesti nezdravo = efekt je možda i bolji

ali = svakom svoje, ja sportaš nisam, ja samo kažem što mislim

on topic 1.:
jučer pada kiša, gume na golfu djeluju stare, ali kako je moguće da tako drže koliko god ih ja forsirao?
bridgestone potenza sport....jel do toga ili?
nikad na starijim gumama nije ni jedan auto mi se tako neutralno ponašao
ok, Scala nema veze s ovjesom, nju ni ne možeš tako voziti, ona se na na neki način - nagne, ko brod ide oko kružnog toka, ali je udobnija od golfa
ali opet

on topic 2.:
da li je moguće da postoji tolika razlika u kvaliteti autoplina da mi golf jedno 10% manje troši ako ga točim na Croduxu u odnosu na Plinara Pula
grad-prigradski, kratke relacije potrošnja plina je 11 litara (Crodux)
obzirom mu je deklarirana potrošnja gradom oko 10 litara, za 15 godina star auto = sasvim dobro
opet napredak tehnologije = Scala to odradi s potrošnjom od oko 6,5-7,5 litara (s cijenom plina dođe se na isto)
 

szahtila

Well-known member
da li je moguće da postoji tolika razlika u kvaliteti autoplina da mi golf jedno 10% manje troši ako ga točim na Croduxu u odnosu na Plinara Pula
grad-prigradski, kratke relacije potrošnja plina je 11 litara (Crodux)
obzirom mu je deklarirana potrošnja gradom oko 10 litara, za 15 godina star auto = sasvim dobro
opet napredak tehnologije = Scala to odradi s potrošnjom od oko 6,5-7,5 litara (s cijenom plina dođe se na isto)
Kao dugogodišnji korisnik plina(1986-2019) mogu ti reći da je moguće, čak i više.
 

liberty

Well-known member
budem provjerio danas šta piše na njima pa napišem

vidi ovo: https://press.bridgestone-emea.com/en/bridgestone-launches-its-flagship-potenza-sport-tyre-a-new-excellence-in-sports-performance-en/
ti ti ga raggione/si biJo u pravu:
bridgestone potenza s001 (dot 0320)
čistio po noći golfa pa pogledao
što se tiće zamjene ulja na škodi - definitivno ću to odrađivati 1x godišnje bez obzira na propisani vrlo dugi interval
te male mašine su pod velikim opterečenjima
ali evo - po ne znam koji put moram reći - nevjerovatno koje performanse su izvukli iz 1.0 mašine
pri tome ne mislim na ubrzanje, krajnju brzinu (impresivna) već prije svega elastičnost i fluidnost vožnje uz normalnu potrošnju

vozio sam 1.5 tsi 130 ks s ričnim mjenjačem u golfu 8
ako izuzmemo to što ne troši puno više od 1.0 tsi ne mogu reći da sam impresioniran njegovim performansama, ugodnije iznenadi 1.0 tsi

golf s druge strane se isto tako lagodno vozi na niskim okretajima - obujma ima 60% više od scale, to je motor s 8 ventila i niti ne pita visoke okretaje
on pak je letargičan, usporen i rastrošan na benzin ali je miran i uglađen i nije težak u nosu

i scala i golf se jako lijepo voze u režimu 1.800 - 3.000 okretaja
samo što je golfov mjenjač puno kraći i on se pritom nalazi u višoj brzini (a ima ih 5. za razliku od scale koja ima 6.)
budem provjerio danas šta piše na njima pa napišem

vidi ovo: https://press.bridgestone-emea.com/en/bridgestone-launches-its-flagship-potenza-sport-tyre-a-new-excellence-in-sports-performance-en/
ti ti ga raggione/si biJo u pravu:
bridgestone potenza s001 (dot 0320)
čistio po noći golfa pa pogledao
što se tiće zamjene ulja na škodi - definitivno ću to odrađivati 1x godišnje bez obzira na propisani vrlo dugi interval
te male mašine su pod velikim opterečenjima
ali evo - po ne znam koji put moram reći - nevjerovatno koje performanse su izvukli iz 1.0 mašine
pri tome ne mislim na ubrzanje, krajnju brzinu (impresivna) već prije svega elastičnost i fluidnost vožnje uz normalnu potrošnju

vozio sam 1.5 tsi 130 ks s ričnim mjenjačem u golfu 8
ako izuzmemo to što ne troši puno više od 1.0 tsi ne mogu reći da sam impresioniran njegovim performansama, ugodnije iznenadi 1.0 tsi

golf s druge strane se isto tako lagodno vozi na niskim okretajima - obujma ima 60% više od scale, to je motor s 8 ventila i niti ne pita visoke okretaje
on pak je letargičan, usporen i rastrošan na benzin ali je miran i uglađen i nije težak u nosu

i scala i golf se jako lijepo voze u režimu 1.800 - 3.000 okretaja
samo što je golfov mjenjač puno kraći i on se pritom nalazi u višoj brzini (a ima ih 5. za razliku od scale koja ima 6.)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Ima li ta Scala DPF?
misliš GPF - ima, imao ga je i Tiguan, svi od cca 2019. imaju


ALERT:
dobiJo od Citroena - opoziv airbagova na mojem Citroenu C3 1.4 iz 2011. godine - javiJo im da sam ga prodO 2013. godine
znate kako to ide kod mene - kupi- prodaj iz godine u godinu

možda jedino golf izdrži duže - dobar je, neočekivano dobar
 

liberty

Well-known member
Svala overall potrošnja na 50 sati vožnje, prosjek 38 kmh, oko 1.900 km = 6,0 po BC (ne laže)

Tiguana sam vozio i na kraćim relacijama, za što sad koristim golf, no evidentno je da je razlika u potrošnji ovisno o duljini puta/vožnje od 0,5 do 2,0 litre u koris Scale
po tom pitanju sam zadovoljan

A Golf je na zadnjem točenju olina (svakih cca 300 km točim) "dao" do znanja da je trošio malo manje od 10,5 plina (BC kod njega redovito pokazuje više) - isto zadovoljan obzirom na cijenu plina

Scala ima oko 5.700 km
a golf blizu 168.000 km
 

liberty

Well-known member
jučer skužio da ekspanziona posuda rashladne tekućine na golfu malo pušta
taman tamo gdje se spajaju donja i gornja polutka - dakle na Ekvatoru ajmo tako reći, na Ekvatoru s prednje strane
ne da pušta nego slini
sad sam anksiozan to što prije riješiti.....moram naći nekog majstora
dobro da sam skužio
 

liberty

Well-known member
nisam ja vičan nešto na autu raditi
osim prati, lickati, promijeniti amortizere gepeka i tako to
za ostalo mi treba majstor
 
Na vrh