Scala & Golf by Liberty

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja inače imam grubu računicu materijal x2, dakle 1140€.
Al s obzirom na ovo 'dosta više', strah me je i pogađati.
Ajmo reći da je moj konačan odgovor 1200€.
 

liberty

Well-known member
da, kako god sam računao mislio sam max 900-1.000 EUR
ipak je svo remenje, ulja, svi filteri, brtva poklopca ventila
i ono što je tog auta iznimno zeznuto - svječice + kablovi + ta zajednička bobina (mora se kolektor skidati, baš je zezancija, ko da je ferrari...
+ prednji diskovi i njima pripadajuće kočne pločice
ja stvarno mislio 950 EUR +/-

rezultat: 1.240 EUR
+ moram napraviti još servis plina jer je plinski "rail" sikdan jer se nalazi na tom kolektoru koji je skidan zbog brtve/svječica i kablova
+ za 1-2 mj idu/moraju nove gume

ja se nadam da je samo sve obavljeno kako spada

jer kad platim to (sutra, nisam danas podigao auto) + kupim prosječne gume + napravim servis plina....bit će to barem 1.650 EUR....

a akumulator ima već godina, pa će i on otići

tko onda kaže da nije dobro imati novi auto, zar ne?

u svakom slučaju, iznenadilo me
ne škrtarim, vidim da čovjek voli i zna svoj posao
i da je bilo i 1.100 eur - ajde, ali 25% više od očekivanog/mojih izračuna

+ ligika - u ovlašenom je 4+ servis veliki oko 600 EUR čini mi se
dodajmo te diskove i pločice te te kablove i coil pack koji tamo koštaju mnogo više nego u neovlaštenom....pa možda bi isto koštalo 1.200 EUR

Hmmmm

Ivane, gdje si šta si, kad ćeš do Istre častim pizzom i pićem po izboru, bio si jako blizu
 

Pavel

Lepi™
1. servis (ulje i filter) na 15.000 km = 180 EUR (2x manje nego za škodu ako ne i više od toga)
garancija samo 3 godine/100.000 km
Mene u ponedjeljak za Corollu na 15.000km prvi servis izašao 270€ :)

Doduše garancija je 10 godina, ali svejedno. Dosta za tu klasu automobila.
 

liberty

Well-known member
sad ćemo još obaviti servis plina (unutar par tjedana)
pa onda za nekih 2 mjeseca ćemo ipak staviti nove gume jer mislim da će ove imati jedno 4 godine i bar 40.000 km
tako da,,,,,potrošilo se/potrošit će se na golfa....mah, i to mi je jedno iskustvo
preuzet golf iz servisa
dobio popis svega što je ugrađeno
radi se o renomiranim markama filtera i dijelova (MANN, Bosch, Filtron, NGK, ATE, Denso Iridium) i dobio pečat u servisnu knjižicu (auto ju ima unatoč 15 godina starosti)
auto mi je opran (donio sam ga čistog, ali je to serviser još jednom učinio, s detaljnije očišćenim felgama i namazanim gumama)
očišćen je gornji dio motora
ulje je na maksimumu, obzirom u njega ide ravno 4,5 litre ulja, ostatak ulja od 0,5 litara sam dobio za ponijet sa sobom (auto troši za njega uobičajenih do 1,5 litre ulja na 10.000 km)
serviser je rekao da kad je mijenjao brtvu poklopca ventila da se vidi po tom gornjem stanju da nema gareži i da je auto redovito održavan i ulje u njemu mijenjano i da je u jako dobrom stanju za svoje godine

odmah nakon toga se ptica posrala na krov i.....kako je to oprano 2 sata nakon toga - ostao trag u laku.....mah....koliko god se ja borio - ne ide, nema spasa od toga

kad prestane kiša ću onu točkicu na braniku ofarbati (ono što je ostalo oštećeno nakon poliranja

motor nakon servisa radi malo uglađenije
od prijašnje zamjene ulja nije prošlo ni 8.000 km - tako da mu to dobro dođe

što se tiće onog trzaja zasad ga nisam osjetio
naime, dijagnostika je pokazala da je do nečeg na 4. cilindru i da je najvjerovatnije do elektrike
kako je čovjek zamijenio i svječice i kablove i tu bobinu/modul - na njima nije našao greške, kablovi nisu bili oštećeni, modul nije bio načet
taj modul je u biti od 2 dijela
svi simptomi su do sad ukazivali da je to električni problem (manifestirao se i na benzinu i na plinu, češće kad je vani vlažno)
e sad....pitao sam da što ako se ponovi - onda kaže da bi bilo do ventila, da se neki ventil otkrhnuo i da ne zatvara ili krhotina sprečava....ne kužim se u to....ja se slažem da na 170.000 km i 15 godina može biti svašta, i da je 99% vožnje na plin isto vjerovatno na svoj način izazovno za motor
serviser čini mi se da nije sklon pinu - no ovdje se radi o tvorničkom plinu, tj. ova mašina je oznake 1.6 CHGA, a ne BSE, tako da moguće postoji i neka razlika u odnosu na standardni takav motor koji nema plin. ovo tvornički točnije u mojem slučaju znači da je za vw to proizvodio LandiRenzo
serviser je rekao da plin nije dirao na način da korištenje plina je neupitno, on je plinsku instalaciju samo odmajnuo koliko je bilo nužno bez odspajanja ičega, pa ću zato sa servisom plina malo pričekati, da dođem novčano sebi....ajmo tako reći, znamo svi da standard nije neki i da je inflacija
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
zasad golf funkcionira, napravljeno tek 50-ak km od servisa
malo tiše radi, ulje je zlatno, gdje ćeš bolje za stari auto (15 godina) nego da ga počastiš tako jednim lijepim servsom

pričekajmo 9 mj i još jedno 2.000 km, pa idu na njega i nove gume (mislim da će biti ljetne Kumho)
a servis plina će pričekati.....novčanik i inaće ne nosim, a džep mi prazan...
 

liberty

Well-known member
bome, po ljeti se scala ništa ne vozi....tu i tamo izlet do prijatelja

a golf....smeta mi što nakon ugradnje kočnica (ATE diskovi i ploćice) iste znaju škripati kod laganog dodirivanja pedale - ne uvijek, i ne kad se baš zakoči
da li je do materijala od kojeg su izrađene, da li se još nisu razradile (250 km) nemam pojma....ali kad se ne nadam onda zaškripe
dakle, samo kod laganog kočenja ponekad npr. kod kretanja naprijed/nazad na parkingu


mah....svejedno
ždi je moj blaženi Berlingo, još patim za njime...mislim znam di je on, ali volio bi imati takav s manje km (nemoguće, svi su po oglasnicima ili istrošeni ili imaju puno km)
 

liberty

Well-known member
ajde manje škripe kočnice nakon 500 km
Scalu ni ne vozim, jednom tjedno s njom napravim 50-100 km i to je to
golf je idealan za plaže i gradske gužve, manje stresa kod parkiranja
 

liberty

Well-known member
ajmeeee što mi je golf prljav
po bijelim putevima do plaža, danju ponekad i otškrinutih prozora da suputnicima ne bude vruće (meni nikad nije vruće)
ali dobro....isplatila se nabavka tog auta....kad vidim zareze po boji i karoseriji od vrata po parkinzima gdje škodu ni u ludilu ne bi parkirao - odmah mi je lakše

škoda se odveze 1x tjedno gdje treba, a ovaj vikend čak i na pranje i zaštitu laka....od borova je s udaljenosti od cca 50 metara vjetar donio onu mednu rosu....srećom manje nego na pije tiguanu, golfu 7 i drugim autima....subota first thing ranom zorom da to obavimo pa smo mirni

a golf pranje - za mjesec dana kad prestanu odlasci na more
tada ćemo i naručiti nove gume (da ne stradaju od tih bijelih puteva) u međuvremenu
golf je na 171.000 km, a gume na njemu (najvjerovatnije na nekih 45.000 km....tako da bi bilo dosta s njima

škoda....ništa posebno, laganih 8.500 km....kad se sjedne u nju svi odahnu osim mene....njima lijepo i tiho, meni muka da ne izvode kerefeke po autu (znam, znam....jbg takav sam)
 
Na vrh