Scala & Golf by Liberty

dinko1981

Well-known member
Benzin i kondenzat se mogu nakupljat isključivo kod kratkih relacija te bi kod prve imalo duže ture tj radne temp. trebali isparit
 

liberty

Well-known member
benzin ne ispari u potpunosti
to i je jedan od razloga zašto ulje vremenom gubi svojstva
i zašto su moderni benzinci s direktnim ubrizgavanjem osjetljivi na duge intervale zamjene ulja
 

liberty

Well-known member
Scala jučer napravila izletić
2x60 km
prosjek potrošnje 5,3 litara , za gore auto cestom brže (do 130 kmh, 6,3 litara), za dolje autocestom sporije (doo 100 kmh, 4.3 litre)
moram juza ikend malo bolje oprat i namazati
evo navršila prošli tjedan godinu dana, ima 9.900 km
srećom gore su cjelogodišnje gume pa ne moram do vulkanizera (kaže frend koji mijenja gume u HAK-u - naručili su me tek za mjesec dana....sve veže su gužve, sve više ljudi ima zimske gume)

neću rotirati cjelogodišnje gume, dok traju - traju, sad imaju....više ni ne znam sam, oko 8.000 km
ovim sporim tempom nabiranja km i i obzirom auto nije jak i smireno se vozi potrajati će bar 30.000 km, a ne očekujem da ću prelaziti više od 7.000 km godišnje, tako da će 4 godine i ovako i onako izdržati
 

liberty

Well-known member
to sa zimskim gumama je izbor svakog pojedinca
meni se ne da ići 2x mijenati gume godišnje, naručivati se, to košta sve više, mogu mi sjebati felge i sl.

ide scala ubrzo na neki izlet....taman da prije izleta natočim ulje do max
pa da pređemo i tu magičnu brojku od 10.000 km

ekonomičan auto na otvorenoj cesti - gušt je s njom peći prije nego se lampica rezerve upali više od 800 km
zamislite da golf nema plin - po gradu mi troši bar 11 litara benzina tamo gdje scala troši nekih 7.....s plinom dođemo na isto

malo su mi cjelogodišnje kontinentalke tvrde na rupama po gradu (moguće jer su XL)

golf ide ubrzo na limarijsko/lakirerski popravak, budemo vidjeli kako će to proći i da li ću ja zamijetiti neku razliku
ali dobro, svo zlo s time, mislim da je on na 173.500 km, tj. s njim prelazim oko 12.000 km godišnje, a sa scalom dosta manje
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nema snega ni zime, bar ne u ovoj mojoj ravnici. Meni all season rade posao bez ikakvih problema. Da prelazim kao nekada 20 000km godišnje, dva seta guma bi mi imali smisla.
 

liberty

Well-known member
gledo sam na ovim mojim continental alseason
imaju oznaku m+s + 3 vrha + EV + XL......ajme što je to sve danas komplicirano, ali dobro, valjda to treba tako biti

budu izdržale 4 godine ako budem nizao tih 7 do 9.000 km godišnje sa škodom
ali znate što oduševi
što sam stariji umjerenije vozim i pridržavam se ograničenja ili ih blago prelazim
moguće da je i do straha od kazni
ali jednostavno sigurnost mi je najvažnija
i kad se tako odvezem na neki izlet stvarno oduševi što ta škoda troši 5 litara, zaista to psihički dobro djeluje
naravno litra dvije gore nije strašno u ukupnim troškovima auta, ali zaista nekako veseli
kad na displeju golfa vidim da po gradu troši 12 samo me tješi što ide na plin, inaće bi to bilo sjedi i plači
toliki je napredak tehnike + škoda je (i zbog 6. brzine) i tiša i snažnija - možda nominalno tih 12 ks razlike ne djeluje puno, ali škoda ima 200 NM, a golf....ni ne znam, zaista mnogo manje
da li bi rađe imao škodu scalu 1.5 tsi - nepotrebno za tako jedan skroman i suzdržan auto, doslovce prejak motor za nju, ne vidim smisla
mnogo više me 1.0 tsi oduševljava performansama nego 1.5 tsi, bez obzira o kojem modelu se radi
1.0 tsi je dosta pogođen motor
iako je škoda skromna, opet:
- prednji stražni parking senzori
- kamera
- automatska klima
- rezervni kotač
- produljeno stražnje staklo i spojler
dobro je to, kompletno.....dosta je to velik auto (ne platforma, već auto) i prostorni odnosi su u unutrašnjosti dobri, a prtljažnik vrlo izdašan i praktičan (90 litara manje od tiguana koji nema rezervni kotač, atih 90 litara se toliko ne osjeti u praksi, barem ja ne vidim neku posebnu razliku - tiguan je imao kliznu i po nagibu podesivu stražnju klupu, to je nesporno i tu se dalo izvuči više od prtljažnika, to je istina)
ali materijali u unutrašnjosti nisu bili bolji u tiguanu, to me začuđuje, ok moj tiguan je bio basic model (za naše tržište), a ova škoda je opet najbolji model....ali opet, prevelika je razlika u njihovoj cijeni za tu negdje slične prostorne odnose (ovaj novi tiguan mi se baš ono ne sviđa)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
evo Scala odradila izlet oko 685 km (ukupno ima oko 10.500 km)
mislim da je prosjek bio oko 70 kmh
potrošnja ukupna 5,2 litre

za gore više jer sam žurrio (5,6), za dolje niže jer nisam žurio tj vozio po ograničennjima (4,6) i još nešto lokalno tamo di sam bio

overall potrošnja mi je na 5,7 litara
gume all season continental su se pokazale ok, bilo je oko nule, magla, mokro - sve ok (sad imaju oko 8.500 km)

moram dodati ulja da bude na max, nakon servisa je bilo na 3/4, dodao sam možda 1 dcl i nije bilo na max, sad je nakon puta na istoj razini kao prije puta pa ću dodati još 1 dcl da bude vrlo blizu max
no moram nabaviti ljevak s mrežicom, jer ova boca ulja ima onu alu foliju koju moraš strgati pa me strah da mi ne padne u ulje

Golf ide u četvrtak na limoarski popravak, on je na oko 173.600 km (5 cm oštećenje na prednjem braniku, lagano udubljen prag i lagano očešana vrata)
 
Na vrh