Scala & Golf by Liberty

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
o ostalim vrlo sitnim nedostacima u laku neću....ja sam picajzla, ali ovo se moglo bolje odraditi zaštitnom folijom
Većina lakirera je takva... ja sam se kod svojeg udomaćio, pa rastavljanja i sastavljanja radim sam, zaštitu preletim i uvjek moram krpati za njim. A prije toga sam se naribao overspraya sa guma, prozora, oplata... Zaštitnu traku isto nezna ljepo staviti, al jbga... sve se možemo dogovorit i ne smeta ga moje uplitanje.

Jedan jedini put da sam doživio da je lakiranje odrađeno tip-top, da izgleda ko tvornica je bilo u Tomiću u Rijeci (ne govori ništa o Tomiću u Zg ili drugdje), ali naplate duplo od od ovog mojeg specijalca
 

liberty

Well-known member
pa sad....ja nisam pitao za cijenu
meni je bitno da ispadne kako spada
osobno naravno ne znam lakirati
ali ako radiš prag - nemoj do polovice auta od ispod prelakirati
ako radiš branik - ne može ti na gornjem rubu doći do greške jer si bezvezo prošlajfao + napuknuti ti maskiza maglenke
a ako ušpricavaš boju na boku tj. radiš prelaz mislim da se može još malo potruditi + ne imati 2 sitne grške u bezbojnom laku

možda ja puno tražim, no cijene su bile ok, što se mene tiće moglo se i više naplatiti
a za mene se zna, pa tako i lakirer zna da sam zahtjevan i da sve primječujem

ono što čovjek nije htio raditi/dirati/dorađivati oko zadnjeg gepeka - mogu shvatiti, ajde nek to bude tako
ali ovo što radiš pa ti se na svemu desi neka greška - može bolje, itekako može bolje


ok....ajmo sad dalje planove
moram priznati da me smeta to vlažno vrijeme, nikako da škodu (koju ni ne vozim) premažem zaštitom, namažem samo haubu jer po njoj svakodnevno vrapci seru (ispod stabla je auto)
budem za Božić napravio s škodom đir nekih 200 km, ovako odem s njom samo jednom tjedno do praonice
možda bi ju trebao i prodati - šta će mi, samo se živciram imajući ju

golf....ako bude sreće, evo sad je od servisa nekih 4.500 km, još 10-ak tkm (negdje do 9. mj 2025 pa će se mijenjati samo ulje/filter ulja i filter kabine
ako ude sreže da se ne mora još nešto raditi - popravljati
i na golfu su mi se kao i na berlingu ljetne gume Kumho pokazale sasvim solidnim

zanimjivo je da su neke gume mi u povijesti se pokazale jako lošim, a nekada su slovile kao dobre:
- ljetne sava - katastrofa
- zimske kleber - iz svake generacije u generaciju sve lošije
- cjelogodišnje fulda - jako čudna guma

a neke neočekivano dobrima:
- ljetne hankook
- cjelogodišnje continental
- ljetne nexen - mekana guma, mislio sam da će biti puno lošija no pokazala se ok

i neke tradicionalno dobrima:
- zimske bridgestone
- ljetne bridgestone

na scali ne mislim "rotirati" cjelogodišnje gume niti na golfu ljetne gume - mislim da je sigurnije u prometu da su gume u boljem stanju na stražnjoj osovini nego prednjoj, a kod scale bi me dodatno iživciralo ako bi mi promijenom guma oštetili felge (kod golfa manje bitno, felge su svaka oštećene na svoj način od prijašnjih vlasnika)

na scali cjelogodišnje continentalke imaju sada umalo 9.000 km i u 1. mj. će im biti godina dana da sam ih stavio
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh