Hvala na detaljnom odgovoru!
Danas sam bio u salonu, gledao sam Scalu, meni se čini ok auto. Izložbena je bila Monte Carlo sa sportskim sjedalima. Materijali mi se čine ok, plafon je mekana tkanina, ista kao u C4 II, kokpit i prednja vrata su mekana plastika i ona neka tkanina, generalno mi se čini ok unutra.
Ono gdje se vidi da je jeftiniji auto je naslon za ruku koji nije podesiv po visini i uzak je i centralna konzola, preciznije, kontrole klime. Nisu loše na dodir, ali se vidi da je nekako jednostavno složeno, da nije monolit kao u C4 II.
Sjedala su sportska, ali se čine udobna. Scalu 1.5 ću voziti u četvrtak, danas sam vozio Kamiq 1.0.
Sjedala se čine ok, auto nije glasan, motor također, ali ima baš fora brundavi zvuk na jačem ubrzanju. Nisam uspio otkriti kako se stavi okretomjer na digitalni kokpit.
Ovjes je dosta tiši nego na C4 II (iako, više se ne sjećam kakav je bio kad je auto bio nov...), generalno buka je niža, ali ne pruža osjećaj uljuljanosti u sjedalo kao C4.
Kada sam poslije Kamiqa sjeo u C4 primjetio sam da su sjedala na C4 (i nakon 208k km) puuuuno bolja. Mekana, potoneš u njih, ali i dalje drže na pravim mjestima i ne osjetiš da sjediš.
Barem meni cijelo tijelo lijepo bude u sjedalu.
Sa time sam se pomirio, niti jedan novi auto kojeg mogu priuštiti neće imati tako dobra sjedala, pogotovo ne u VAG grupaciji. Ako mi ergo nešto sjedala na Arteonu nisu kao ova u C4 (a imaju više podešavanja i ****arija), onda ništa drugo od VAG-a ne može biti bolje.
Generalno, što se tiče auta, sviđa mi se.
Sviđa mi se što automatska klima ima intenzitete rada kao C4 II, malo tko to ima.
Mjenjač i kvačilo su klasično wageonvski bez osjećaja, gas je ok, kočnica krene jače hvatati kada auto padne ispod cca. 30 km/h (ne pomičem nogu i odjednom jače prikoči), položaj vožnje je dobar. Mogu se namjestiti da mi lijevi lakat bude na naslonu i volanu, iako ne mogu staviti lakat na vrh vrata i držati volan (nešto što prakticiram, C4 ima fleku u plastici od mog lakta već).
Ekran ispred vozača je loše kvalitete, loš kontrast i rezolucija, bilo bi bolje da su ostavili kazaljke. Središnji ekran je dobar za gledati, ali malo spor i ima lag kada ga se koristi.
Više manje mi se auto dopada, vidjet ćemo u četvrtak kad probam baš Scalu.
Što ti imaš od opreme?
Ja planiram uzeti srednji paket, doplatiti matrix i pokušati naći neku kombinaciju da imam prednje parking senzore, senzor za kišu i ulaženje u auto bez ključa. Jel imaš kakav savjet? Također bih rado zatamnio zadnja stakla, ali to košta 1300 € jer dolazi sa panoramom koju ne želim imati, a još manje platiti.
Konfigurator je kompliciran jer je matrix 800 eura, grijanje siceva je 200, a keyless je 1300 jer isto dolazi sa nekim ****arijama, ne sjećam se čime.
Iako, keyless radi samo ako dodirnem kvaku, nije kao u, očito, naprednijim autima da prati udaljenost od auta?
I još jedno pitanje, jel misliš da ću požaliti ako uzmem Scalu nakon C4 II?