budem provjerio danas šta piše na njima pa napišem
vidi ovo:
https://press.bridgestone-emea.com/en/bridgestone-launches-its-flagship-potenza-sport-tyre-a-new-excellence-in-sports-performance-en/
ti ti ga raggione/si biJo u pravu:
bridgestone potenza s001 (dot 0320)
čistio po noći golfa pa pogledao
što se tiće zamjene ulja na škodi - definitivno ću to odrađivati 1x godišnje bez obzira na propisani vrlo dugi interval
te male mašine su pod velikim opterečenjima
ali evo - po ne znam koji put moram reći - nevjerovatno koje performanse su izvukli iz 1.0 mašine
pri tome ne mislim na ubrzanje, krajnju brzinu (impresivna) već prije svega elastičnost i fluidnost vožnje uz normalnu potrošnju
vozio sam 1.5 tsi 130 ks s ričnim mjenjačem u golfu 8
ako izuzmemo to što ne troši puno više od 1.0 tsi ne mogu reći da sam impresioniran njegovim performansama, ugodnije iznenadi 1.0 tsi
golf s druge strane se isto tako lagodno vozi na niskim okretajima - obujma ima 60% više od scale, to je motor s 8 ventila i niti ne pita visoke okretaje
on pak je letargičan, usporen i rastrošan na benzin ali je miran i uglađen i nije težak u nosu
i scala i golf se jako lijepo voze u režimu 1.800 - 3.000 okretaja
samo što je golfov mjenjač puno kraći i on se pritom nalazi u višoj brzini (a ima ih 5. za razliku od scale koja ima 6.)