Dobar summarum.
Mene jedino kod Vitare uvijek iznenadi (i odbije) koliko je to mali auto, praktički B(+) segment… Scross/SX4 je po tome bolja mjera, ali mi je preružan auto za ovaj kratki život
ogavan je taj sx4 scross
ali taman ima toliko međuosovinskog razmaka koliko vitari fali da bi se ozbiljnije ponašala na cesti pri kočenju i većim brzinama
teško mi je opisati taj osjećaj, ali u tim situacijama čovjek ima osjećaj kao da će zadnji kraj preteknuti prednji kraj (to je tako nekad bilo kod mnogih auta)
scala i vitara su ko nebo i Zemlja....potpuno različiti
u neku ruku ujedno i ok i nedostatni, u svakom slučaju prosječni i u odnosu na druge jeftini (ako se ne pretjera u nećemu)
i tamo gdje jedan od njih pruža više, tamo drugi pruža manje i obrnuto
npr. autoput 1.0 tsi je bolji od 1.4t mildhybrid i vjerovatno manje potroši (čovjek bi rekao obrnuto)
grad bolja vitara od scale jer kreće "lakše" zbog 4. cilindra (čovjek bi rekao obrnuto
kočnice imaju bolji osjećaj kod scale
generalno opsluživost u kabini bolja kod scale
npr. kad podižeš ručnu od scale u odnosu na kod vitare imaš osjećaj da je scala luksuzniji auto
scala dođe na nexen, vitara na continental
jako jako različito
toliko da bi rekao da isti čovjek ne može voliti i jedan i drugi auto....ili bolje rečeno da se neće odlučiti za oba auta
nemaju veze jedan s drugim
ono što je najvažnije u cijeloj toj priči - čovjek mi je rekao kakav auto želi - povišen, benzinac, ručni mjenjač, da nije prevelik i da nije rastrošan
to mi je rekao prošli UTO
ja sam mu u UTO rekao - to je Vitara
u UTO je probao testnu Vitaru i rekao može
u SRI je Vitaru platio
i da je htio mogao ju je preuzeti u ČET, ali je čekao mene da se vratim s puta
dakle, od želje/potrebe do odluke i realizacije je prošlo par dana obzirom je auto bio dostupan i na dan naše pdluke je već bio u salonu (upravo je stigao)
tako da je to sve prošlo bez stresa i ok