sad ćemo još obaviti servis plina (unutar par tjedana)
pa onda za nekih 2 mjeseca ćemo ipak staviti nove gume jer mislim da će ove imati jedno 4 godine i bar 40.000 km
tako da,,,,,potrošilo se/potrošit će se na golfa....mah, i to mi je jedno iskustvo
preuzet golf iz servisa
dobio popis svega što je ugrađeno
radi se o renomiranim markama filtera i dijelova (MANN, Bosch, Filtron, NGK, ATE, Denso Iridium) i dobio pečat u servisnu knjižicu (auto ju ima unatoč 15 godina starosti)
auto mi je opran (donio sam ga čistog, ali je to serviser još jednom učinio, s detaljnije očišćenim felgama i namazanim gumama)
očišćen je gornji dio motora
ulje je na maksimumu, obzirom u njega ide ravno 4,5 litre ulja, ostatak ulja od 0,5 litara sam dobio za ponijet sa sobom (auto troši za njega uobičajenih do 1,5 litre ulja na 10.000 km)
serviser je rekao da kad je mijenjao brtvu poklopca ventila da se vidi po tom gornjem stanju da nema gareži i da je auto redovito održavan i ulje u njemu mijenjano i da je u jako dobrom stanju za svoje godine
odmah nakon toga se ptica posrala na krov i.....kako je to oprano 2 sata nakon toga - ostao trag u laku.....mah....koliko god se ja borio - ne ide, nema spasa od toga
kad prestane kiša ću onu točkicu na braniku ofarbati (ono što je ostalo oštećeno nakon poliranja
motor nakon servisa radi malo uglađenije
od prijašnje zamjene ulja nije prošlo ni 8.000 km - tako da mu to dobro dođe
što se tiće onog trzaja zasad ga nisam osjetio
naime, dijagnostika je pokazala da je do nečeg na 4. cilindru i da je najvjerovatnije do elektrike
kako je čovjek zamijenio i svječice i kablove i tu bobinu/modul - na njima nije našao greške, kablovi nisu bili oštećeni, modul nije bio načet
taj modul je u biti od 2 dijela
svi simptomi su do sad ukazivali da je to električni problem (manifestirao se i na benzinu i na plinu, češće kad je vani vlažno)
e sad....pitao sam da što ako se ponovi - onda kaže da bi bilo do ventila, da se neki ventil otkrhnuo i da ne zatvara ili krhotina sprečava....ne kužim se u to....ja se slažem da na 170.000 km i 15 godina može biti svašta, i da je 99% vožnje na plin isto vjerovatno na svoj način izazovno za motor
serviser čini mi se da nije sklon pinu - no ovdje se radi o tvorničkom plinu, tj. ova mašina je oznake 1.6 CHGA, a ne BSE, tako da moguće postoji i neka razlika u odnosu na standardni takav motor koji nema plin. ovo tvornički točnije u mojem slučaju znači da je za vw to proizvodio LandiRenzo
serviser je rekao da plin nije dirao na način da korištenje plina je neupitno, on je plinsku instalaciju samo odmajnuo koliko je bilo nužno bez odspajanja ičega, pa ću zato sa servisom plina malo pričekati, da dođem novčano sebi....ajmo tako reći, znamo svi da standard nije neki i da je inflacija