C4, 1.4 VTi, by Cutac

szahtila

Well-known member
ne zna upaliti tempomat, to je malo žalosno za Citroen.
Ima tipke na volanu ili na ručki ispod volana? Ako su na volanu, pretpostavljam da je isto kao na novim Opelima(imamo u firmi 2 nova kombija) i stvarno je neobično i nelogično za korištenje.
 

Cutac

Prèkaroš
Na volanu, ovakvo
1715967211415.png

Vozim iza auta, c4 ništa ne radi sam. Stisnem ovaj prekidač na "+", na HUD prikaže nešto (ne sjećam se više šta), nešto u stilu da mi podeblja ograničenje brzine i piše "OK". Niti radi tempomat, niti držanje razmaka. Stisnem pauzu, opet ništa.
Kliknem taj prekidač, namještam udaljenost od auta između, pustim sve, on ne drži razmak. Stisnem pauzu, on opet ništa.

Stisnem Assist, on ispiše na HUD-u nešto u stilu da su svi sustavi asistencije ugašeni.

P.S. Ako bih stisnuo "OK", isto se nije ništa događalo.

Kad je sestrična kupila Swifta, ja sam ga vozio iz salona i trebalo mi je ravno jedan pokušaj da aktiviram radarski tempomat. Ovdje u tri nisam uspio.
 

szahtila

Well-known member
Na volanu, ovakvo
Pogledajte privitak 9379

Vozim iza auta, c4 ništa ne radi sam. Stisnem ovaj prekidač na "+", na HUD prikaže nešto (ne sjećam se više šta), nešto u stilu da mi podeblja ograničenje brzine i piše "OK". Niti radi tempomat, niti držanje razmaka. Stisnem pauzu, opet ništa.
Kliknem taj prekidač, namještam udaljenost od auta između, pustim sve, on ne drži razmak. Stisnem pauzu, on opet ništa.

Stisnem Assist, on ispiše na HUD-u nešto u stilu da su svi sustavi asistencije ugašeni.

P.S. Ako bih stisnuo "OK", isto se nije ništa događalo.

Kad je sestrična kupila Swifta, ja sam ga vozio iz salona i trebalo mi je ravno jedan pokušaj da aktiviram radarski tempomat. Ovdje u tri nisam uspio.
Opel ima drugačije, no mislim da najprije stisneš assist, pa tipku do nje sa strelicom, auto bi trebao održavati trenutnu brzinu. Sa + i - podešavaš brzinu nakon toga. Ako opet stisneš tipku sa strelicom(zapravo pauza/start) pauziraš rad tempomata. Za limitator je način rada isti, odaberš tipku limita, brzinu i start. Ne koristim često na Opelu zbog kratkih relacija ali tako mi se čini da radi na njemu
 

La Marche

Iskreni optimist
Ne može jednostavnije...

Stisneš Assist i stisneš OK.
Isti čas je aktivan, ako su uvjeti ispunjeni (premala brzina, magluština, jaki pljusak i sl.).

Pauziraš na pause, ponovo pause aktiviraš s brzinom koja je ostala pauzirana.

Pod pauzom klikneš OK ili gumb gore-dolje i aktivira se s brzinom kojom trenutno voziš.

Isključuješ pritiskom na Assist.

That's all Folks

Zašto od guzice raditi kapelicu, a od buhe slona?
 

Cutac

Prèkaroš
Za Civica misliš na rabljenog?
Da, ali novu generaciju, god dana star.

Ne može jednostavnije...

Stisneš Assist i stisneš OK.
Isti čas je aktivan, ako su uvjeti ispunjeni (premala brzina, magluština, jaki pljusak i sl.).

Pauziraš na pause, ponovo pause aktiviraš s brzinom koja je ostala pauzirana.

Pod pauzom klikneš OK ili gumb gore-dolje i aktivira se s brzinom kojom trenutno voziš.

Isključuješ pritiskom na Assist.

That's all Folks

Zašto od guzice raditi kapelicu, a od buhe slona?
I onda kad su brzina i udaljenost zelene boje bi trebao tempomat raditi? Ovdje nije radio...
 

La Marche

Iskreni optimist
Da. Kad je zelen, sistem radi.
Čim nešto ne radi, posivi.
Pišeš da je auto javio da je nešto isključeno u sustavu? U tom času nije više smio biti zelen...

Provjerio si što je isključeno?

Ako ne nalaziš ništa, odi u servis da pogledaju.

Čekaj, sad vidim da si napisao da je udaljenost zelena... ja nemam nikakvu udaljenost... samo brzina pozeleni.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma to je bila testna vožnja, nije moj auto.

Ali da, brzina i udaljenost pozelene, ali ne dela. Plus što je biranje brzine i udaljenosti neintuitivno jer je na istoj tipki.
 

Citron

Well-known member
Ne može jednostavnije...
Misliš da ne može? Na Mercedesu doslovno samo pipneš ručicu i to je to, tempomat je uključen na trenutnoj brzini.
A ove kerefeke iz Citroena su užas i slažem se sa Cutacem da je komplicirano... Umjesto da bude jednostavno za korištenje oni te tjeraju da odradiš niz radnji za neku banalnu stvar. 🤦🏻‍♂️
 

La Marche

Iskreni optimist
Pokušavam si već pola sata predočiti kako može biti jednostavnije išta nego palcem dotaknuti bez micanja ruke i centimetar jednu pa onda drugu tipku, ali dobro, neka bude.

A drugo, uključio si ti tempomat odmah, a da si imao pola sekunde strpljenja i pročitao poruku, shvatio bi što je bilo deaktivirano, radi čega se tempomat nije aktivirao.

A onda si počeo histerično klikati bez veze po tipkama... i začudo, nije proradilo... i jasno, Citroen kriv.

O Mercedesovim biserima s komandama na jednoj polugi, s kojima sam se nedavno sreo na unajmljenom Vitu automatik, radije ne želim ni misliti. Do tempomata u 700 km nisam ni stigao. Baš je zapetljan. Meniji lijevo-desno pa svaki od njih još i gore-dolje. Hvala.
 

Cutac

Prèkaroš
a da si imao pola sekunde strpljenja i pročitao poruku, shvatio bi što je bilo deaktivirano, radi čega se tempomat nije aktivirao.
Ajde, otkrij mi što to nisam pročitao.

Isto mi tako objasni, ako tvoj auto nema radar, a rekao si da nema, kako možeš biti siguran da se tempomat u ovome sa radarom koristi onako kako ti govoriš?


Šta me jebeš da histerično klikćem bezveze po tipkama?
 

Cutac

Prèkaroš
Hahaha
Tip je odlučio da je on u pravu i umjesto da prihvati da ja smatram da su kontrole tempomata lošije napravljene od konkurencije, on je već smislio kako je to izgledalo kad sam vozio auto...
 

Cutac

Prèkaroš
Moj mali anđeo je otišao majci. Ja imam Hondu, VTS i službeni, tako da je dogovor na kraju da će biti njoj, a zavisi ako budem htio, da ga mogu uzeti i voziti "for old times sake".

Ali. Ali. Ali. Jebem ti raspelo da ti jebem.

Otišla stara u Srbiju na neku svadbu, došla do pred Beograd bez greške. Moj mali anđeo, jelda. I onda zove, veli čuje se taka taka taka taka taka kad vozi. Rekao sam joj da stisne kvačilo i nabije gas, nema razlike, znači nešto van motora je. Šarafi kotača, ležaj, poluosovina, getriba, ko će ga znati.
Neću Citroen više kupiti makar bos po staklu morao hodati.
Stari Citroen da, novi ne. Srećom nisam kupio onaj novi C4, srećom.
 

Cutac

Prèkaroš
Sutra ćemo saznati jel se snašla, sutra bi trebala otići nekom vulkanizeru jer je netko rekao da je otpao uteg sa zadnjeg desnog kotača i lupkao. Ne mogu to povjerovati, ali ajde.
Prerano sam kudio sirotana.
1719756336350.png

Gume ispucale ko da su sa prikolice.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Danas je C4 dobio novi ležaj aktivatora pumpe vode, stari je počeo zvrndati.

Novi aktivator je oko 130 eura (ako se ne varam), INA remenica sa ležajem je 15-20. Reko ajmo probati zamijeniti.
Dva vijka drže španer kanalnog, makne ga se da se olakša pristup i na slijepo se odvrnu tri vijka koja drže aktivator.
Aktivator se skine, onda se tek napne ona sajla koja ga izvuče (da ga se lakše vrati), skine se remenica, stavi nova, sastavi i sve se vrati nazad.
Ne treba skidati kotač niti išta. Vrijeme posla? Ajde neka bude 20 minuta, ali i to sam puno rekao. Da ne rade fasadu na kući i da mogu do radione, trebalo bi valjda 15 minuta najviše jer sam izgubio 5 minuta na nošnju alata vamo tamo.

1732386341641.png
 
Na vrh