Peugeot 206 1.6 16v

2mario2

Well-known member
Napravljen plan. Skidam most svoj i most sa ženinog auta. Razlog je što ona ima zadnji most sa diskovima (meni treba za slalom da mogu ćim kasnije kočiti, a njoj za posao baš i ne). Zamijenit ću ih, pa idem napraviti elaborat i otfurat auto na atest i onda ga spuštam do kud bude išlo
 

2mario2

Well-known member
Nešto novo ima. Malo mi auspuh pregorio ispred srednjeg lonca, pa sam ga skinuo i zavario cijev. Sad je direkt od napred do zadnjeg full protočnog lonca cijev. Sad ću dat napraviti komplet auspuh novi, ali veći fi malo da se još bolje čuje. Uz to budem dao napraviti da mogu skinuti lonac i vratiti pred tehnički
 

2mario2

Well-known member
Predivan ti je auto. 206 mi je i inače najljepši peugeot, a pogotovo kad je malo bolja oprema u pitanju.
Hvala, al uživo i nije. Ima dosta nedostataka limarijskih koje još nisam riješio. Plan je komplet pokitati cijeli auto, odnosno te nedostatke i onda će ići u foliju
 

2mario2

Well-known member
Treba Clio 197 uzeti.
Nedavno je jedan po Selskoj prošao, ko mali Ferrari zvuči.
Treba ga i platiti. Gledao sam ih jedno vrijeme. Meni je dovoljan i ovaj 1.6. Ide ko mutav, a kad što ode onda nije skupo. Sad sam platio dijelove za svoj i nešto sitno za ženin auto 450€ (sve marke, ništa jeftino) i ja zadovoljan. Netreba mi ništa jače ni novije. Ljubitelj sam starih krama i motora jer je to provjereno dobra roba. Sve novije, sve više problema tako da rađe kupim ovako nešto i vozim se ko čovjek
 

2mario2

Well-known member
Jbt, prešao više nego Končarev vlak.

P.S. Ulje ti je prevruće, čim ti ide preko 115°C bi bilo pametno staviti hladnjak.
Nisu to njegovi kilometri. Mijenjao sam sat (stavil ovaj bijeli umjesto crnog), pa mi je povukao km od drugog auta. Auto ima 250tkm cca sad. A ulje nije tak inače. Oko 90 je, al jučer sam ga ganjao ko sotonu i zato je povišeno
 

liberty

Well-known member
koji prekrasan dizajn ima taj auto.....bezvremenski
koja pomama je bila za njime kad je izašao
unutrašnjost odlično dizajnirana
predivan auto zaista
 

2mario2

Well-known member
Danas se neki problem pojavio. Šaltam u nižu (3-2), okretaji malo više od 4 tisuće i da ću pretjecat i meni auto počne trokirat. Poslije par puta išao na probu i u nijednoj brzini nije dobro. Ćim pređem nekih 4500-5000 počne se zaletavat iliti trokirat i pucat na auspuh. Sad sam naručio novu bobinu, brtvu glave i kučište filtera ulja. Nadam se da je do proklete bobine. Ukoliko nije, tražit ću dalje sve dok ne riješim (možda pumpu goriva uzmem novu isto). Do danas nisam imao tog problema. Ukoliko netko provjereno zna što je to, neka napiše prije nego potrošim 1000€ dok otklonim kvar
 
Na vrh