Milosh
Test
Dakle, kao što sam napisao u Volvo temi, odlučili smo da zbog praktičnosti tražimo monovolumena. Kako PSA ne razmatram, u ponudi su već zastarjeli Ford i Toyota modeli, koji mi se ne sviđaju. Noviji Scenic nam se sviđao izgledom, a kako imamo dobro iskustvo sa Renolima u okruženju, i odlično iskustvo u porodici sa starijim Scenicom, odluka je pala da tražimo noviji Scenic.
Trebao sam ići u Mostar pogledati jedan 2017. godište ali nismo se mogli dogovoriti oko vremena, pa se od toga odustalo. Ovaj primjerak sam u prvoj pretrazi odbacio jer je uvoz iz auto kuće Kramar, ali kad je taj u Mostaru otpao, pogledao sam detaljnije ovoga.
Ukratko, vozilo prva registracija 2019., uvezeno iz Francuske od strane Kramara (ko ne zna, oni su najveći diler autima, vjerovatno godišnje prodaju hiljade vozila, uglavnom sa raznih lizinga). U martu 2023. čovjek kupio od Kramara i nakon nekog vremena skontao da mu je premalen unutra i zato ga prodaje. Od Kramara je dobio ispis iz elektronske servisne koji navodi šta je sve i kada mijenjano u Francuskoj. Ja naravno nisam u to vjerovao, jer iako znam dosta primjera gdje su auta kupljena kod njih služila bez greške, nekako uvijek zazirem od tih ogromnih uvoznika, jer sam čuo i da popravljaju auta prije prodaje i ko zna šta sve ne rade..
Nadao sam se naći primjerak sa manje km na satu ali sam sebe ubijedio da ni tih 140 hiljada nije tako puno. Prvi auto sam kupio sa 160, drugi sa 130, treći sa 70 (prodao sa 100) a Volva sa 95000.
Još neke stvari su se poklopile. Od dizel motora imaju u ponudi 1.5, 1.6 i 1.7 dCi. Svi kažu i pišu da je najbolji taj najslabiji 1.5, da je to dokazano dobar motor i da je najbolji što se tiče i potrošnje i održavanja. Pored toga, žarko sam želio automatika i potrefilo se da je taj baš automatik (kad gledaš godište, motor i kilometre, mjenjač je lutrija, a o boji da ne pričamo). I boja nam se svidjela. Ostao je samo još taj uvoz upitan.
Kako imam druga u Franuskoj, na papirima od vozila nađem ime i adresu salona u kojem je kupljen i održavan, te ih drug direktno nazove, naoružan brojem šasije. Zbog povjerljivosti podataka mu nisu mogli poslati podatke, ali su mu rado izdiktirali kompletnu istoriju održavanja sve sa dijelovima/zahvatima, datumima i kilometražom. Ono što je mene manje/više jedino zanimalo je poslednja kilometraža u FR, tj. da dokažem da Kramar nije vratio kilometre. Svi podaci koje je telefonom dobio su se potpuno podudarali sa podacima iz elektronske knjige. Poslednji servis u FR urađen u martu 2022. na 127xxx km. Ovaj prethodni vlasnik ga je kupio sa 129000 km.
Odmah nakon kupovine napravio je veliki servis u ovlaštenom u Banjaluci, kao i zamjenu hladnjaka klime (nije radila pa su tamo zaključili da je hladnjak šupalj - poznate Francuske boljke..).
Tako da sam kupio 1.5 dizela, automatik sa 143000 km i odrađenim velikim servisom. U Francuskoj su takođe jednom mijenali i ulje u mjenjaču. Iskreno, ja nisam ni pogledao detalje o tom mjenjaču, pa sam tek nakon kupovine saznao da je to EDC mjenjač, tj. Renolov ekvivalent DSG-u. Ali koliko sam saznao da ljudi nemaju problema s njima. Uglavnom lijepo šalta, stvarno brzo i neprimjetno, i gore i dole. Inače, motor je Euro 6, ali nema adblue.
Od opreme ima rekao bih neku srednju, ima dosta toga, ali ne baš sve. Imam osjećaj da će mi se dati da mu ugradim još svašta od OEM opreme.
Ima tempomat i limitator (obični, ne aktivni tempomat), parking senzore naprijed i nazad, aut. klimu, USB, BT, TPMS, navodno sportska sjedišta, ukrasne lajsne, automatska kratka i duga svjetla, navigaciju, sistem upozorenja o promjeni vozne trake, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem za prepoznavanje umora vozača, keyless, automatsko zaključavanje kad se ključ odmakne od auta, to je navodno neki paket Dynamique Sport ENERGY, šta god to značilo. Ima i RLink 2 infotainment sistem koji podržava Android Auto i instalaciju aplikacija sa nekog R-Link Store-a, od tamo sam instalirao kalkulator. Farovi su H7 sa projektorima i led dnevnim svjetlima. I napokon ono što mi je kod Volva uvijek smetalo, ima pravi rezervni točak.
Od opreme koju NE posjeduje, tu su zavjesice na zadnjim staklima, oni preklopni stolići na poleđini prednjih sjedišta, adaptivni tempomat, parking kamera, Bose ozvučenje, može imati još veći ekran iako je i ovaj velik, i vjerovatno još neke stvari.
Evo slike sa oglasa i moje koje sam danas uslikao nakon brzinskog pranja.
E da, došao je na maltene novim zimskim gumama (neke lijeve ali kupljene u februaru), a ja sam u aprilu kupio i stavio 4 ljetne Hankook K135. Točkovi su ogromni, ali su gume uske (195/55 R20) i gume nisu skupe. Ove 4 ljetne su me izašle 780 KM (400 eura).
Zaboravih napisati, platio sam ga 26900 KM (13800 eura).
Trebao sam ići u Mostar pogledati jedan 2017. godište ali nismo se mogli dogovoriti oko vremena, pa se od toga odustalo. Ovaj primjerak sam u prvoj pretrazi odbacio jer je uvoz iz auto kuće Kramar, ali kad je taj u Mostaru otpao, pogledao sam detaljnije ovoga.
Ukratko, vozilo prva registracija 2019., uvezeno iz Francuske od strane Kramara (ko ne zna, oni su najveći diler autima, vjerovatno godišnje prodaju hiljade vozila, uglavnom sa raznih lizinga). U martu 2023. čovjek kupio od Kramara i nakon nekog vremena skontao da mu je premalen unutra i zato ga prodaje. Od Kramara je dobio ispis iz elektronske servisne koji navodi šta je sve i kada mijenjano u Francuskoj. Ja naravno nisam u to vjerovao, jer iako znam dosta primjera gdje su auta kupljena kod njih služila bez greške, nekako uvijek zazirem od tih ogromnih uvoznika, jer sam čuo i da popravljaju auta prije prodaje i ko zna šta sve ne rade..
Nadao sam se naći primjerak sa manje km na satu ali sam sebe ubijedio da ni tih 140 hiljada nije tako puno. Prvi auto sam kupio sa 160, drugi sa 130, treći sa 70 (prodao sa 100) a Volva sa 95000.
Još neke stvari su se poklopile. Od dizel motora imaju u ponudi 1.5, 1.6 i 1.7 dCi. Svi kažu i pišu da je najbolji taj najslabiji 1.5, da je to dokazano dobar motor i da je najbolji što se tiče i potrošnje i održavanja. Pored toga, žarko sam želio automatika i potrefilo se da je taj baš automatik (kad gledaš godište, motor i kilometre, mjenjač je lutrija, a o boji da ne pričamo). I boja nam se svidjela. Ostao je samo još taj uvoz upitan.
Kako imam druga u Franuskoj, na papirima od vozila nađem ime i adresu salona u kojem je kupljen i održavan, te ih drug direktno nazove, naoružan brojem šasije. Zbog povjerljivosti podataka mu nisu mogli poslati podatke, ali su mu rado izdiktirali kompletnu istoriju održavanja sve sa dijelovima/zahvatima, datumima i kilometražom. Ono što je mene manje/više jedino zanimalo je poslednja kilometraža u FR, tj. da dokažem da Kramar nije vratio kilometre. Svi podaci koje je telefonom dobio su se potpuno podudarali sa podacima iz elektronske knjige. Poslednji servis u FR urađen u martu 2022. na 127xxx km. Ovaj prethodni vlasnik ga je kupio sa 129000 km.
Odmah nakon kupovine napravio je veliki servis u ovlaštenom u Banjaluci, kao i zamjenu hladnjaka klime (nije radila pa su tamo zaključili da je hladnjak šupalj - poznate Francuske boljke..).
Tako da sam kupio 1.5 dizela, automatik sa 143000 km i odrađenim velikim servisom. U Francuskoj su takođe jednom mijenali i ulje u mjenjaču. Iskreno, ja nisam ni pogledao detalje o tom mjenjaču, pa sam tek nakon kupovine saznao da je to EDC mjenjač, tj. Renolov ekvivalent DSG-u. Ali koliko sam saznao da ljudi nemaju problema s njima. Uglavnom lijepo šalta, stvarno brzo i neprimjetno, i gore i dole. Inače, motor je Euro 6, ali nema adblue.
Od opreme ima rekao bih neku srednju, ima dosta toga, ali ne baš sve. Imam osjećaj da će mi se dati da mu ugradim još svašta od OEM opreme.
Ima tempomat i limitator (obični, ne aktivni tempomat), parking senzore naprijed i nazad, aut. klimu, USB, BT, TPMS, navodno sportska sjedišta, ukrasne lajsne, automatska kratka i duga svjetla, navigaciju, sistem upozorenja o promjeni vozne trake, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem za prepoznavanje umora vozača, keyless, automatsko zaključavanje kad se ključ odmakne od auta, to je navodno neki paket Dynamique Sport ENERGY, šta god to značilo. Ima i RLink 2 infotainment sistem koji podržava Android Auto i instalaciju aplikacija sa nekog R-Link Store-a, od tamo sam instalirao kalkulator. Farovi su H7 sa projektorima i led dnevnim svjetlima. I napokon ono što mi je kod Volva uvijek smetalo, ima pravi rezervni točak.
Od opreme koju NE posjeduje, tu su zavjesice na zadnjim staklima, oni preklopni stolići na poleđini prednjih sjedišta, adaptivni tempomat, parking kamera, Bose ozvučenje, može imati još veći ekran iako je i ovaj velik, i vjerovatno još neke stvari.
Evo slike sa oglasa i moje koje sam danas uslikao nakon brzinskog pranja.
E da, došao je na maltene novim zimskim gumama (neke lijeve ali kupljene u februaru), a ja sam u aprilu kupio i stavio 4 ljetne Hankook K135. Točkovi su ogromni, ali su gume uske (195/55 R20) i gume nisu skupe. Ove 4 ljetne su me izašle 780 KM (400 eura).
Zaboravih napisati, platio sam ga 26900 KM (13800 eura).