Kako bi onda živio sa Mercedesom koji nema štangicu, samo na ekrančiću prikaže OIL O.K.a vjerovati senzoru.....ne hvala, dipstick je ono ćemu vjerujem
nije jedini, nažalostKako bi onda živio sa Mercedesom koji nema štangicu, samo na ekrančiću prikaže OIL O.K.
Hoću kad bude prilika.Još jednom provjeri na dizalici jel pušta gdje, ako je stvarno sve sve suho, onda ga troši.
Sumnjam da ću imati vremena skidati klapnu, vidjeću, ko zna.Dođi do klapne gasa, pogledaj nju i iza nje u usisnu granu, jel ima hrpetina ulja, možda čak i lokva?
Imamo ali iskreno ne znam šta se na njemu tačno gleda, i mislim da je to u praksi više samo radi forme tehničkog pregleda.Jel imate u BiH eko test?
Da, shvatam te, pokušaću provjeriti. Mada, da se desi takva havarija, ne bih ga sigurno popravljao nego zamijenio (mislim na motor), jednostavnije i jeftinije.Probaj naći vremena jer ako provrte leteći ili pojede cilindre, imat ćeš 1000 eura troška za upitan polovni motor ili ćeš imati tonu glomaznog otpada.
Vidi termo pleha, ovo curi ko blesavo. Vidi gdje curi i to saniraj.
Pa, kad se zbroji brtva, standardnih barem 3-5 deci na cilindre (ne postoji motor koji ne sagorijeva ulje, nije moguće), još potencijalno neko curenje i mislim da bi moglo biti tri litre na 10 tisuća.izgubi 3l na 10000
Ne. Za toliko potrošnju da tu curi to mora plivat u ulju. Jel ti troši vodu?Jel misliš da na toj brtvi toliko curi da izgubi 3l na 10000? Rado ću je zamijeniti, moram samo vidjeti sa majstorom.
Ne.Jel ti troši vodu?
Evo video paljenja nakon cijele noći stajanja (12h stajanja), nema ni traga dimu:Ako ti troši ulje onda to može biti do gumica ventila, PCV ventila ili karika. Vidim da si pokušavao hvatat dim na paljenu ali da bi vidio da li je do gumica ventila auto ti mora odstajati duže vrijeme da bi se ulje kroz gumice spustilo u cilindar, najbolje preko noći pa to isprobaj ujutro kad ga pališ. Ako na kratko vidiš plavi dim onda su gumice. PCV ventil tu ne možeš puno znat, ako je neispravan vući će ulje na usis i zato će ga trošit. I ono zadnje karike kao opće poznate.