thetrooper
Member
Gledam novi C4, 1.2 130 konja. Jesu puretech motori i dalje uljegutačko smeće sa zupčastim uronjenim u ulje s vremenom poluraspada od 50.000km? Je li se u međuvremenu nešto promijenilo ili ih je i dalje pametnije izbjegavati?
Internet kaže da je lanac samo na hibridima.prešli su na lanac
Novi novi. Al nalazim po internetu i dalje dosta žalbi na njih i to novih žalbi, ne od prije deset godina. I da troše ulje, i da je servisni interval zupčastog smanjen na 4 godine, i da je navodno skupa zamjena, i svašta. Do horor priča o raspadu motora na 50 tisuća.Kupuješ li novi, novi... kupi, vozi, servisiraj.
Da, to je novi motor i on je na lancu a ovi su ostali na remenu kojeg su ojačali. Mislim da uopće ne trebaš razmatrat kupnju puretecha jer ta problematika oko remena nije riješena već godinama niti će biti.Internet kaže da je lanac samo na hibridima.
Eto, napokon napravili motor koji se sam održava. Ne treba niti ulje mijenjatipotrosnja ulja 0,5-0,6 na 1000km je dozvoljena - cesto bude vise (znaci u intervalu od 20tkm ok je ako potrosi 3x cijeli tank ulja?!?!?
Nije problem samo remen. Problem je u tome kaj trunje od remena zaštopa sito na uljnoj pumpi i motor nema adekvatno podmazivanje. Time motor strada. To je najveći problem. Kod rabljenog ti ne znaš jel bilo šta prije i ne znaš kakvo je pravo stanje. Možeš sve stavit novo pa kroz neko vrijeme se mogu počet pojavljivat kvarovi kao ležajevi na radilici i sl. A moguće da ćeš ga još vozit godinama.Možda blesavo pitanje, ali ako recimo kupiš rabljenog i odmah preventivno promijeniš remen, onda bi trebalo biti ok ili ima još nekih generalnih problema sa cijelim sustavom?