Puretech u 2024

Gledam novi C4, 1.2 130 konja. Jesu puretech motori i dalje uljegutačko smeće sa zupčastim uronjenim u ulje s vremenom poluraspada od 50.000km? Je li se u međuvremenu nešto promijenilo ili ih je i dalje pametnije izbjegavati?
 

La Marche

Iskreni optimist
Kupuješ li novi, novi... kupi, vozi, servisiraj.

Kupuješ li novi, ali korišten, neka ti pokažu remen, po potrebi zamijene. Vozi, servisiraj.

Ako ima remen.
Ako ima lanac, o tome ne znam ništa.
 
Posljednje uređivanje:
Kupuješ li novi, novi... kupi, vozi, servisiraj.
Novi novi. Al nalazim po internetu i dalje dosta žalbi na njih i to novih žalbi, ne od prije deset godina. I da troše ulje, i da je servisni interval zupčastog smanjen na 4 godine, i da je navodno skupa zamjena, i svašta. Do horor priča o raspadu motora na 50 tisuća.
S druge strane ugrađuju se u cijelu Stellantis gamu, koliko ih ima na cestama, stotine tisuća?
S treće strane kakve sam sreće baš ću ja ubosti onog što će crći dva dana nakon isteka garancije 😄
 

Memphis

Active member
Internet kaže da je lanac samo na hibridima.
Da, to je novi motor i on je na lancu a ovi su ostali na remenu kojeg su ojačali. Mislim da uopće ne trebaš razmatrat kupnju puretecha jer ta problematika oko remena nije riješena već godinama niti će biti.

Rabljeni nikako jer ne znaš šta te čeka i koliko je motor stradao od trušenja remena koji se nekima počeo trusit već na 30tisuća km.
 

djuan

Active member
Možda blesavo pitanje, ali ako recimo kupiš rabljenog i odmah preventivno promijeniš remen, onda bi trebalo biti ok ili ima još nekih generalnih problema sa cijelim sustavom?
 

Ruske

Active member
sito uljne pumpe
potrosnja ulja 0,5-0,6 na 1000km je dozvoljena - cesto bude vise (znaci u intervalu od 20tkm ok je ako potrosi 3x cijeli tank ulja?!?!?
svjecice max 30tkm, jer znaju puknuti pa napraviti dar mar
remen zadebljani/poluraspadnuti
lanac ne znam

svaki dan se borim s tim motorima
ne bi ih uzimao

niti 1,5 hdi
odnosno u stellantisu nemas normalnog motora, kakvi su ovi 1,6 hybrid - ne znam, premalo ih ima - skupi su
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
potrosnja ulja 0,5-0,6 na 1000km je dozvoljena - cesto bude vise (znaci u intervalu od 20tkm ok je ako potrosi 3x cijeli tank ulja?!?!?
Eto, napokon napravili motor koji se sam održava. Ne treba niti ulje mijenjati :ROFLMAO:
Šalu na stranu, hvala ti za uvid u problematiku.
 

Memphis

Active member
Možda blesavo pitanje, ali ako recimo kupiš rabljenog i odmah preventivno promijeniš remen, onda bi trebalo biti ok ili ima još nekih generalnih problema sa cijelim sustavom?
Nije problem samo remen. Problem je u tome kaj trunje od remena zaštopa sito na uljnoj pumpi i motor nema adekvatno podmazivanje. Time motor strada. To je najveći problem. Kod rabljenog ti ne znaš jel bilo šta prije i ne znaš kakvo je pravo stanje. Možeš sve stavit novo pa kroz neko vrijeme se mogu počet pojavljivat kvarovi kao ležajevi na radilici i sl. A moguće da ćeš ga još vozit godinama.

Stellantis je imao daleko bolji izbor motora iz Fiatove grupe ali ekonomija je odradila svoje i sad imaju daleko veći problem.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
I navodno je i dalje uljna pumpa pokretana remenom, problem je smanjen, ali nije riješen, pored svih ostalih nabrojanih.

Osobno sam htio neki pošteni 2.0 turbak makar trošio 12 u gradu, qli nema.
THP je sr samo po sebi kao i ovaj 1.2 turbak.

Tako da iako radim samo 10k godišnje završio na 2.0hdi, iako mi je prošli auto bio 1.4tb s 150ks.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Nisam htio renault iz drugih razloga, ipak smo na citroen forumu :)

A realno, niti ga više ima, niti u senicu niti espaceu. Opet bar oni imaju nekakvog turbaka koji je bolji od ovog.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ništa specijalno, ali novi senic mi nije sjeo jer sam malo poveći 196/95 i u mojem imam daleko više mjesta u širinu. Isto vrijedi i za espace.
1.6dci se može sakrit pored 2.0hdi-a, a novi senic također nema 3 isofixa, kao i tadašnja zafira d prije ovog novog kombija.(Ipak sam 16g bio opelaš)
Sve te kombinacije su me odvele na citroen, i nisam zažalio. Svaka marka ima neke mane, na pojedincu je da odluči šta njemu najviše paše.
 

Ruske

Active member
svaki 1,6 nemoze nista protiv 2,0, tako da ti usporedba nije valjana
a sto se tice gabarita, ne znaci da je marka u ****u ako ne stanes u neki auto jbg
to za isofix nisam znao, malo mi cudno, al ajde ok
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Kažem auto ne paše meni, šta sam ja kriv šta renault nema u ponudi 2 litre motor, nego opterećeni 1.6 s 160 koji voli kihnut. Uspoređujem snagu, pošto kubikažu ne mogu. A za isofix, prodali su se za dizajn, eto razlog.

I gdje sam to rekao da renault ne valja?!
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh