Da, sjedala su preudobna i imaju dobru potporu. Čak i mene koji sam visok 198 i 120+ kg.- Sjedišta su baš udobna i lijepo drže bočno.
Meni taj dio užasno ide na jetra. Također, nema klasične funkcije funkcije "kontakt", npr. da ostaviš ključ u autu i radio uključen. Ako je motor isključen a nije ga zaustavio START-STOP čim otvoriš vozačeva vrata, sve se gasi.- Funkcija automatskog zaključavanja kad se kartica udalji od auta. To je po default-u aktivno i ne može se ugasiti, barem ne bez dijagnostike. Čim se kartica odmakne 3+ metara od auta on se sam zaključa, naravno samo ako je motor ugašen. Ovo je baš zgodno kad se bilo gdje izlazi iz auta, npr u trgovinu ili pri dolasku kući. Ne mora se uopšte razmišljati o tome je li auto zaključano ili nije. Ono gdje može biti malo nezgodno je npr sledeća situacija: dođeš kući i moraš više puta iz auta nešto iznijeti a kartica je u džepu. Svaki put kad se odmakneš sa stvarima on se zaključa. Naravno čim se primakneš i uhvatiš za kvaku on se ponovo otključa, ali bezveze se puno puta otključa i zaključa. U takvim slučajevima treba ili ostaviti vrata/gepek otvorena ili ostaviti karticu u autu.
Da, klima je srednje snage. Mislim, puše hladno, čak i jako hladno ali nekako nema onog osjećaja da je baš rashlađeno. Ne znam jel to do izolacije ili što.- Klima: mislim da je to tako kod svakog monovolumena, ali ispod šajbe ima hektar plastike (instrument tabla) i kad se to ugrije (a i šajba je naravno ogromna), ako je klima usmjerena na šajbu, jedini način da se uopšte osjeti hlađenje je da se skoro do kraja pojača, a onda je glasna. Osim toga, jedini način da se rashladiš je da vazduh usmjeriš da duva direktno u osobe (srednji položaj). Malo me po pitanju klime Volvo razmazio. Njegova klima može kombi ohladiti koliko je predimenzionisana.
Da, nažalost to je karakteristično za sve auto koji nisu "pravi" automatik sa hidrauličkim pretvaračem između radilice i mjenjača, već taj mehanički sa dvije spojke tzv. DSG. Nije strašno, samo treba računati na to kod vožnje. Prednost je što ova vrsta automatika nema onaj gumeni osjećaj u vožnji i potrošnja je manja.- Mjenjač zna ponekad neočekivano naglo ''povući''. Prva situacija: auto stoji parkiran, povučena ručna. Ubacim u D da krenem, i samo pipnem gas da on otpusti ručnu (tako inače radim). Inače, kao je teren ravan, u ovoj situaciji laganim pritiskom na gas on lagano kreće. Međutim, ako točkovi moraju savladati neku veću prepreku (npr. točak je upao u jarak/kanal), onda se mora dati jači gas, i pri tome nekad on zna da miruje (kao da ne pokušava krenuti), i onda naglo krene i savlada tu prepreku. Druga situacija: izlazim iz sporedne ulice u glavnu ulicu, a to uključenje je na uzbrdici. Zakočim i dam žmigavac, auto je cijelo vrijeme u D i držim kočnicu. Puštam kočnicu, hill assist drži auto, dajem gas a on isto tako isprve ništa a onda naglo trgne naprijed i krene.
Jedini način da spustiš prozore bez uključivanja motora je sljedeći: sjedneš u kipući auto, zatvoriš sva vrata, stisneš tipku START bez držanja kočnice, auto će dobiti kontakt i možeš spuštati sve prozore a motor se nije uključio. Daljinsko otvaranje također ne radi. Ako uspiješ nešto preko dijagnostike, molim te javi.- Prozori otvaranje: ne znam kako su uspjeli napraviti takvu glupost, ali prozore je moguće otvoriti samo ako motor radi. Ako su već spušteni, dovoljno je dati kontakt da se mogu podići preko prekidača, ali ako su dignuti, mora se upaliti motor da bi se mogli spustiti. Drugim riječima, auto stoji na suncu i treba spustiti prozore, mora se kratko upaliti motor zbog toga. Moram dobro pregledati dijagnostiku da vidim mogu li ovo omogućiti, a ako ne mogne preko dijagnostike onda ću to morati riješiti na svoj način.
- Daljinsko otvaranje prozora: daljinski je moguće podići prozore ali ne i spustiti ih. Ovo isto moram pogledati u dijagnostici. Ovo me i ne čudi previše jer znam puno primjera kod raznih auta da je jedno moguće a drugo nije, i obrnuto.
Da bilo bi zgodno da ima rupicu kroz koju možeš pričvačiti npr daljinski za garažu.Da, ni ova kartica nema rupu da se provuče privjesak, što im je po meni propust. Ja ga vjerovatno ne bih ni stavio, ali vjerujem da dosta ljudi bi. S druge strane, može se kupiti dosta navlaka koje imaju privjesak ili mjesto za kačenje, ko želi.
Kartica kao takva je dosta robusna i u džepu se skoro i ne osjeti. Po meni je problem sa tim keyless sustavima kada se npr. vozači zamijene auto a prvom je kartica ostala u džepu. Nama se tako nešto skoro dogodilo više puta. Stari sustav gdje si morao fizički smjestiti karticu u auto je po tom pitanju bio malo bolji.A vidis ova kartica je meni takva idiotarija, nikako mi ne paše to u džepu i imam osjecaj da bi pukla ako je zaboravim u zadnjem džepu i sjednem ...
Posljednje uređivanje: