Ja još manje, mislio sam kad dignu skužit čemo! Ono ništa! Čak smo gledali i dali je opruga pukla! Znaš ono kad sumnjaš jesmo li zategli glavni vijak,i tri manja koja ga drže na vrhu iznad amortizera! A znam da jesmo! Budemo pregledali opet dok radimo servis, onda je bilo po kiši,pa bilo sve mokro! Auto inače vozi normalno,samo živcira ! Dali se da što podmazati, uštelati na elektronskoj ručnoj,po pojedinom točku?Ne znam iskreno šta da kažem
Da, uredno prošao....,ali nakon toga cvili iza lijevo kad stisnem kočnicu, ne jako....,čisto da živcira! Neznam zašto je treperila elektronska kočnica na prekidaču. Vjerovatno ju je on uključivao na valjcima!Škripa ne mora nužno biti sam mehanizam kočnice, može biti selen.
Ja bih po pitanju ručne sve skinuo, rastavio, očistio i podmazao što se treba podmazati. Kažeš da škripi i kad je potegnuta? Na tehničkom je ispis sile kočenja dobar?
To je ok, nema to veze što cvili.Vjerovatno ju je on uključivao na valjcima!
A čuj, sigurno mu to ne pomaže!Možda još u kombinaciji sa drugim lošim selenima, ili nečim drugim(možda čak i amortizeri/opruge)! Ili ima zračni ovjes!Meni se C5 zadnje vrijeme čini dosta nestabilan kad recimo naiđem na neku rupu/šaht u zavoju. Zaljulja ga. Kad sam vadio kotače rekao bih da su seleni raspucali, ne znam jel bi to mogao biti uzrok te nestabilnosti?
Pogledajte privitak 9845
Nisu ni moji originalni bili procurili, čak mi se činilo i da rade dobro u vožnji, ali kad sam ih sabio rukom, skoro da nisu imali povrat! I stisnuo sam ih sa bez imalo muke! Kažu da im je rok trajanja oko 150 000 KM! Uvijek ih možeš preventivno pregledati!Ha ima 145 000, ovako na oko amortizeri izgledaju ok, mislim nisu procurili (običan ovjes). A seleni su kod svih kotača ovakvi raspucali
Ma nije to neki put, osim financijski! Sve se to lako ugradi. Uglavnom dijelove sam uzeo u Auto Kreši, sutra su vjerovatno tu! Nema smisla čekati, kad se zamijeniti mora! Razlika je bila ipak skoro 60 EUR, jer u Auto Kreši sam morao par puta stavljati lijevo i desno rame u košaricu, jer mi uvijek na kraju ispadne dodana dva ista! A iz nekog razloga, jedno je skuplje od drugog!Moj je na 240 t km. Nešto mi je isto bilo lupkalo malo prilikom naginajnja pa sam promjenio stabilizatore. Sada je puno bolje ali još se osjeti neki mali luft prilikom skretanja/naginajnja. Sada kada vidim ovaj tvoj put, bit će tu posla .
Ako će uraditi i ugraditi sve to što si naveo onda je to hrpa posla i meni je 700€ prihvatljiva cijena za taj posao, dijelove i jamstvo.Evo i dio iz Citroena upravo preuzet. Fale mi još samo matice za kugle,6 manjih i dvije veče. U Citroenu oko 20 EUR, a u Centru Alata par EUR-a, odgovarajuče tvrdoče! Ali moram pričekati par dana, jer se takav navoj rijetko traži! U ciroenu kažu da rijetko popusti brtva na poklopcu ventila, več brtvena masa oko dva metalna komada ispod poklopca ventila! Pa ču morati preventivno i to odmah prebrtviti! I to što prije, da ulje ne dođe do zupčastog remena! Veselo.
Danas sam zvao Citroen ovlašteni servis da ih pitam pošto bi napravili ponovno brtvljenje poklopca ventila, gornjeg nosača bregaste, i donjeg nosača bregaste(gdje navodno uvijek popusti brtvena masa), i kažu 700 EUR. Ima posla kažu za dva dana! Navodno na ovakvoj kilometraži odmah mijenjaju i lanac sa klizačem na bregastoj, jer se rastegne! Vade dizne, mijenjaju gumice, podloške, vijke.......,garancija 2 godine! Ni sam neznam još, puno mi je to novaca! Da imam mjesto, sam bi to probao odraditi, uz ovaj video......,nije nemoguče, ali je dosta pipavo! Nadao sam se oko 300 ! Nemogu dozvoliti da stalno slini, i curi po zupčastom, ali moram se još nagovoriti! Tješi me garancija, poželiš da za cca 1,5 god procuri, pa da opet gratis naprave
Kakva su vaša razmišljanja oko toga MacSlavko , Milosh , i svi drugi....
Još jedan osvrt na problem....
I meni je otprilike to tu negdje razumljivo, dok ne moram platiti ! A i 500 mi nekako bolje zvuči! Bit če tu još teških pregovora na licu mjesta! A i od MAJSTORA očekujem bar da je 1 i pol puta punoljetanAko će uraditi i ugraditi sve to što si naveo onda je to hrpa posla i meni je 700€ prihvatljiva cijena za taj posao, dijelove i jamstvo.
Zasad ne pravi probleme, i na zadnja dva servisa je samo malo slinilo, i nije se preljevalo preko drugih dijelova! Sada se sljeva, sve do tacne! I moguče da ga ima več i na zupčastom, ali nemogu brzinski pogledati!Ček, nisam vidio gdje si dokumentovao taj problem, ili nisi ili ja nisam čitao. Jel to tebi pravi neke druge probleme ili samo malo tu slini ulje i skuplja se prašina?
Ako ne pravi veće probleme (npr taj sa zupčastim) onda bi se možda moglo nečim efikasno pokupiti ili usisati da se ne servisira.Zasad ne pravi probleme, i na zadnja dva servisa je samo malo slinilo, i nije se preljevalo preko drugih dijelova! Sada se sljeva, sve do tacne! I moguče da ga ima več i na zupčastom, ali nemogu brzinski pogledati!